Vugge eller lift?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

misslea

vi har valgt vuggen fra - så her skal lillepigen sove i liften i sin seng eller mellem os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Anneiris

Elias<3 skriver:

Halløjsa

jeg tillader mig lige at svare

her har vi en leander vugge hængende inde i stuen og en hvid sving vugge inde ved siden af vores seng..

personligt har jeg selv valgt vugge pga den charme de har.. Jeg syntes at vugger er noget af det sødeste.. Og så kan man jo vugge dem i søvn

for at det ikke skal være i løgn, så har vi også en lift

Den tror jeg vi kommer til at bruge mest, da den er nem at have med ude til venner og familie, og så kan man jo stille den op i sengen så der ikke er så langt når lillemanden vågner om natten

alt i alt.. Vugger er for charmen.. Men liften kommer vi nok til at bruge mest

knus Søs, som iøvrigt bliver mor imorgen !!

Først vil jeg lige tillade mig at sige stooooort tillykke, og held & lykke med i morgen! Hvor er det spændende!

Ja, vuggerne er så søde, og flotte. Jeg ville også have en 'kurve'-vugge hængende i loftet, men det gik han ikke med til, smiler. Han var bange for den skulle falde ned. Hihi..
Men vi vil leje en vugge fra Babysam.dk en Idavugge. Og den er såå sød, men ville bare høre andres meninger, da vi som sagter i tvivl.

Anmeld

20. september 2010

maria_wlt

Anneiris skriver:

Tak for svaret, Diana.

- Jeg har dog sagt til mig selv at jeg ikke vil have hende op i min egen seng. (Kun når jeg skal amme om natten)

Jeg har altid gjort det du skriver.. 

Han lå i liften over i sin tremmeseng... Intet problem der 

Anmeld

20. september 2010

Malthes mor

Her i huset har vi brugt vugge til begge vores drenge.

(Og så behøver en vugge jo ikke kun at have en kort levetid. Da vi ventede den første fik vi en vugge, som så senere kunne laves om til en bænk. Da nummer to kom, blev den lavet til vugge igen og nu, hvor han er vokset fra den, er det blevet en bænk igen.)

Og liften hørte til ude i barnevognen, og når vi skulle på længerevarende besøg.

Jeg har altid ment at lidt skiftende sovepladser er godt, bare vores børn er trygge der.

Og en anden filosofi hos mig er, at skiftende sovepladser, gør overgangen til tremmesengen lettere.

Måske jeg tager fejl, men her i hos os har det fungeret rigtig godt.

Anmeld

20. september 2010

Swerg

Anneiris skriver:

Først vil jeg lige tillade mig at sige stooooort tillykke, og held & lykke med i morgen! Hvor er det spændende!

Ja, vuggerne er så søde, og flotte. Jeg ville også have en 'kurve'-vugge hængende i loftet, men det gik han ikke med til, smiler. Han var bange for den skulle falde ned. Hihi..
Men vi vil leje en vugge fra Babysam.dk en Idavugge. Og den er såå sød, men ville bare høre andres meninger, da vi som sagter i tvivl.

Tusinde tak ! hvor er du sød

Kan godt forstå du vil ha folks meninger

men som de andre siger, så er der mange søde og billige på dba.dk .. man kan jo bare vaske dem

Knus !

Anmeld

20. september 2010

Stumpen

Vi havde vugge, men det var et arvestykke, som jeg selv har lagt i.. Havde vi ikke sådan en i familien havde vores piger helt klart sovet i liften.. Begge er kommet over i juniorseng da de var omkring 4 mdr.

Anja..

Anmeld

20. september 2010

Mor til L&S

Anneiris skriver:

Hej Piger!

Jeg står og er meget i tvivl om jeg skal købe en vugge, eller om baby må sove i liften?
(Personligt vil jeg gerne have en vugge, men min kæreste syntes vi skal lade hende sove i liften inde ved os. )

Hjæælp ?!

Kram Anne. 36+0

Vi brugte liften som stod i hendes tremmeseng inde ved os..

Jeg ville også gerne ha en vugge, men synes også det var mange penge når de ikke kan bruge den så længe. Liva lå i liften til hun var ca 3 mdr og derefter sov hun i tremmesengen

Anmeld

20. september 2010

Ryberg

Vi har brugt vugge i 4 måneder, han er næsten lige kommet ud af den og for pokker hvor har vi været glade for den

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

vi købte en småååk vugge.. og begge vores piger fortrak liften.

men smart så den ud

Anmeld

20. september 2010

pussepige

Til min første lånte vi en vugge af et vennepar.. Vi brugt det endelig ikke da han ikke ville sove i den.. De andre 2 gang har jeg brugt liften og gør jeg også den her gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.