Vugge eller lift?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anneiris

Hej Piger!

Jeg står og er meget i tvivl om jeg skal købe en vugge, eller om baby må sove i liften?
(Personligt vil jeg gerne have en vugge, men min kæreste syntes vi skal lade hende sove i liften inde ved os. )

Hjæælp ?!

Kram Anne. 36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Diana...

Jeg ville også have en vugge men synes det er mange penge for det er slet ikke sikker de vil ligge i den. Her brugte vi liften og det ente så med alligevel at han sov hos mig for det er nemmest når man ammer men liften brugte vi. 

Anmeld

20. september 2010

Tynen

Vi har altid kun brugt liften (Når de altså ikke har sovet i sengen  mellem min kæreste og jeg      )

Vi har aldrig haft brug for/manglet/ønsket en vugge, så jeg personligt ville ikke selv smide penge ud på en.

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

vi har kun brugt vuggen til begge vores i 1 måned, så kom de også i deres tremmeseng og sove

Anmeld

20. september 2010

Anneiris

Diana... skriver:

Jeg ville også have en vugge men synes det er mange penge for det er slet ikke sikker de vil ligge i den. Her brugte vi liften og det ente så med alligevel at han sov hos mig for det er nemmest når man ammer men liften brugte vi. 

Tak for svaret, Diana.

- Jeg har dog sagt til mig selv at jeg ikke vil have hende op i min egen seng. (Kun når jeg skal amme om natten)

Anmeld

20. september 2010

Low

Min søn sover i liften og så ligger han inde hos og sover. Han er ca 11 uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2010

JacobsMoar

Vi har ikke købt vugge.. Regner med at han skal sove i liften, i tremmesengen..

Anmeld

20. september 2010

Swerg

Halløjsa

jeg tillader mig lige at svare

her har vi en leander vugge hængende inde i stuen og en hvid sving vugge inde ved siden af vores seng..

personligt har jeg selv valgt vugge pga den charme de har.. Jeg syntes at vugger er noget af det sødeste.. Og så kan man jo vugge dem i søvn

for at det ikke skal være i løgn, så har vi også en lift

Den tror jeg vi kommer til at bruge mest, da den er nem at have med ude til venner og familie, og så kan man jo stille den op i sengen så der ikke er så langt når lillemanden vågner om natten

alt i alt.. Vugger er for charmen.. Men liften kommer vi nok til at bruge mest

knus Søs, som iøvrigt bliver mor imorgen !!

Anmeld

20. september 2010

Low

Undskylder at billedet kom med. Min pc er underlig i øjeblikket

Anmeld

20. september 2010

MoarTil4

Begge dele er en fin løsning, men hvis I gerne vil spare pengene til en vugge, så kan en lift altså være helt fin at bruge. Vi har aldrig haft en vugge, og jeg tror heller ikke vi skal have én denne gang.

Evt. så kig i den blå avis, der kan du sikkert finde en billig og brugt, hvis du bare må have en vugge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.