Har lyst til at sætte en stopper for det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

otlitrom

Jeg har læst dit indlæg flere gange.. I håb om at kunne finde noget klogt at sige.. Men der kommer intet frem

Jeg ville så gerne kunne love dig, at det hele nok skal gå. At guldægget bliver til en lille smuk svane -som sin mor- og at I bliver en lykkelig lille familie.. Men det kan jeg desværre ikke!

Jeg ville ønske jeg kunne tage frustrationen og modløsheden fra dig, og bare tanke dig op med ny energi og tro på projektet.. Men det er desværre ikke muligt!

Jeg forstår godt den smerte du går igennem lige nu. Og så alligevel ikke helt, for jeg har endnu ikke stået på den side af ægudtagningen, men modløsheden og tomheden har jeg mødt før. Det er en led følelse, og det gør rigtig ondt. Og jeg ville ønske du ikke skulle igennem det!

Jeg synes det er sødt du snakker med din mave. Jeg har før brugt alvorssamtaler med mit underliv -de virkede desværre ikke, håber du har bedre held. Jeg håber ikke du snakker med den delle (som du ikke har), men at der faktisk er en der lytter derinde, og tænker "her vil jeg bo i 9. mdr, og derefter skal disse to søde mennesker være mine forældre!", for der er ingen tvivl om, at guldægget som svane vil få det dejligt hos Jer!

Jeg håber idag er gået bedre, og at dagene ser lidt lysere ud. Du/I er halvvejs i ventetiden, og jeg håber snarligst at få en sms med besked om at denne gang var lykkens gang!

Du ved hvor jeg er - også selvom jeg er håbløst tom for energi. Jeg tænker på Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

MM1987

Riksen skriver:

Årh, hvor dit indlæg går lige i hjertet! Det gør mig ondt at du har det sådan, men når man tænker over det I gennemgår, så er det vel ikke mærkeligt at disse dage kommer. Det ville være underligt, hvis det ikke forholdt sig sådan.

Jeg kunne skrive alskens opmuntringer, men når man befinder sig i hullet, så kan folk være nok så velmenende og trøstende, men det hjælper ikke. Men når det så er skrevet, vil jeg alligevel skrive at himlen bliver blå igen, selvom det ikke virker sådan nu.

Og i mellemtiden får du lige en krammer

1000 tak for forståelse og trøstende ord. Det er virkelig dejligt...

Jeg har valgt en ny taktik idag - ikke at tænke på det.. For er bange for det ikke hjælper før jeg når til testdag...

DET SKAL BARE LYKKEDES - SNART...

Anmeld

20. september 2010

MM1987

Leonora skriver:

åhh søde dig...jeg kan virkelig fornemme at du er fyldt med blandede føleser...og andet ville da være mærkeligt...

Jeg tror det er vigtigt at du giver dig selv rum og lov til at være glad det ene øjeblik og ked det næste...det er en proces og du skal igennem den lige meget hvad..

Jeg synes det lyder som en fantastisk ting at du taler til ægget...og super når du har lyst til det..når du ikke har så lad være og føl dig ikke forpligtet til det.

Jeg tænker faktisk på dig hver dag og ber til at dit ene  perfekte æg bliver til en lille bebs..

Stort knus fra mig

Hvor er du sød... TAK...

Jamen du har sikkert ret... Kun tale til ægget når du føler for det - memo til mig selv... Du har sikkert ret, det var bare så rart at føle der var kontakt, selvom jeg godt ved det er lidt langt ude...

Jeg beder alt hvad jeg overhovedet kan... Men jeg kan ikke finde rundt i fornemmelser eller følelser mere...

Anmeld

20. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg har læst dit indlæg flere gange.. I håb om at kunne finde noget klogt at sige.. Men der kommer intet frem

Jeg ville så gerne kunne love dig, at det hele nok skal gå. At guldægget bliver til en lille smuk svane -som sin mor- og at I bliver en lykkelig lille familie.. Men det kan jeg desværre ikke!

Jeg ville ønske jeg kunne tage frustrationen og modløsheden fra dig, og bare tanke dig op med ny energi og tro på projektet.. Men det er desværre ikke muligt!

Jeg forstår godt den smerte du går igennem lige nu. Og så alligevel ikke helt, for jeg har endnu ikke stået på den side af ægudtagningen, men modløsheden og tomheden har jeg mødt før. Det er en led følelse, og det gør rigtig ondt. Og jeg ville ønske du ikke skulle igennem det!

Jeg synes det er sødt du snakker med din mave. Jeg har før brugt alvorssamtaler med mit underliv -de virkede desværre ikke, håber du har bedre held. Jeg håber ikke du snakker med den delle (som du ikke har), men at der faktisk er en der lytter derinde, og tænker "her vil jeg bo i 9. mdr, og derefter skal disse to søde mennesker være mine forældre!", for der er ingen tvivl om, at guldægget som svane vil få det dejligt hos Jer!

Jeg håber idag er gået bedre, og at dagene ser lidt lysere ud. Du/I er halvvejs i ventetiden, og jeg håber snarligst at få en sms med besked om at denne gang var lykkens gang!

Du ved hvor jeg er - også selvom jeg er håbløst tom for energi. Jeg tænker på Jer!

Orh tak, for dit virkelig dejlige svar. Der var rigtig mange kloge ord i...

Jeg forventer faktisk ikke du svare på denne her slags indlæg, for ved du kæmper med dit, og når man selv har det lidt svært, er det ikke nemt at finde JA-hatten frem, og opmuntre andre, det har jeg det i hvert fald svært ved...

Tak for de mange rigtig søde ord - det er virkelig dejligt at høre...

Jeg prøver så vidt muligt at lukke det ude - jeg kan simpelthen ikke håndtere de her følelser... Så hænger i til fredag (nok helt til mandag, før jeg kan slippe det)...

Knus

Anmeld

20. september 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

1000 tak for forståelse og trøstende ord. Det er virkelig dejligt...

Jeg har valgt en ny taktik idag - ikke at tænke på det.. For er bange for det ikke hjælper før jeg når til testdag...

DET SKAL BARE LYKKEDES - SNART...

God taktik! Uanset din modløshed, så er vi mange herinde, der hepper på dig, og jeg er sikker på at det på et eller andet tidspunkt nok skal virke.

Jeps! Det er en deal: det SKAL lykkes!!

Anmeld

20. september 2010

linefun

Jeg sender dig et kæmpe kram

Det er vigtig du bevarer håbet - for selvfølgelig skal det lykkes

Jeg synes det er helt fanastisk ide, at tale til ægget, og er sikker på det giver dig god ro og tryghed - og måske er det det der skal til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.