Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kender til uddannelsen som lægesekretær??
Og får man elevløn eller SU??
Kunne godt tænke mig at tage denne uddannelse, hvis det er muligt økonomisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså du skal have HG i 2 år på SU¨
og derefter ud som elev i 2 år på elevløn
louise4060 skriver: Altså du skal have HG i 2 år på SU¨ og derefter ud som elev i 2 år på elevløn
lige præcis.Jeg er igang med hg.vil nemlig også gerne være lægesekretær
Kruse90 skriver: lige præcis.Jeg er igang med hg.vil nemlig også gerne være lægesekretær
Dvs. at man ikke kan komme ind på uddannelse ved at have erhvervserfaring??? Det der med SU sætter lidt e stop klods for mig...Hvad er elevlønnen under selve uddannelsen???
Anonym skriver: Dvs. at man ikke kan komme ind på uddannelse ved at have erhvervserfaring??? Det der med SU sætter lidt e stop klods for mig...Hvad er elevlønnen under selve uddannelsen???
Nopes du skal have uddannelsen
Elevløn ligger ca på 7500,- efter skat
louise4060 skriver: Nopes du skal have uddannelsen Elevløn ligger ca på 7500,- efter skat
Kender du lønnen før skat, da det jo er det jeg kan forholde mig til....
Anonym skriver: Kender du lønnen før skat, da det jo er det jeg kan forholde mig til....
Er du under 25 år, er elevlønnen ca. 11.900 kr./mdr. Er du over 25 år, er elevlønnen ca. 18.600 kr./mdr.
Er du under 25 år, er elevlønnen ca. 11.900
kr./mdr. Er du over 25 år, er elevlønnen ca.
18.600 kr./mdr.
Anonym skriver: Nogen der kender til uddannelsen som lægesekretær?? Og får man elevløn eller SU?? Kunne godt tænke mig at tage denne uddannelse, hvis det er muligt økonomisk!
Ja jeg blev udlært i 2002/2003 deromkring i Århus. Har HHX. Og fik merit da jeg også var udlært kontorass. Jeg fik elevløn (og man får en rimelig elevløn).
Hvis du har hf eller gymnasie kan du tage en HGS i stedet for HG... HGS'en kan tages på 12 uger.... det har jeg gjort
ja kan da se at elevlønnen er rimelig. Er over 25 år og er uddannet susu-hjæper og klinikassistent! Vil lige prøve at regne på det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128