Når andre kalder ens mave andre baby navne !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

BabyMus

isabellamor skriver:

gør det mig så pisse irriteret...

og jeg tror det er fordi de mener det godt men kan de da ikke lade være... jeg får den der.  "neeeej sikke en fin lille oliver mave" HAN SKAL FORHELVEDE IKKE HEDDE OLIVER..

og min mor.. "ejjj mormors lille malthe" NEJ HELLER IKKE EN MALTHE.. jeg har jo forhelvede sagt at han skal hedde VILLADS

skulle bare lige af med det..

Ej, men altså. Hvorfor går de og siger det?! Det skal de da bare slet ikke blande sig i. Det er dit barn og dig der giver ham sit navn. Så skal de da ikke gå og sige alt muligt til din mave. Altså.

Håber da de vil sige Villads når han er kommet ud. Dejlit navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

åhh, jeg forstår dig godt...

Med frygt for at hun læser det her vil jeg lige berette min lille historie...

Min svigermor (en DEJLIG kvinde) havde ytret at hun til sin fødselsdag ønskede sig en puma (en joke, forstås). Kort efter fik vi de ønskede 2 streger og min termin blev sat - til min svigermors fødselsdag!

Da vi jo ikke vidste hvad vi ventede os blev Laura kaldt for Pumaen Efter vi fandt ud af at vi skulle have en pige blev hun kaldt Laura med det samme, men beholdt stadig navnet puma... Det var fint nok! nu er Laura 7 mdr og min svigermor kalder hende STADIG puma.. hun blev født 8 dage før terminen og altså IKKE på min svigermors fødselsdag...

Min svigermor gør det jo kun i god mening og hun elsker Laura højt, men det irriterer mig faktisk at hun ikke kalder hende Laura - ALTID! For det hedder hun jo... Så jeg er vist mere smålig end dig, for det er et nickname vi selv har været med ti at give hende

knus til dig og VILLADS!

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

åhh, jeg forstår dig godt...

Med frygt for at hun læser det her vil jeg lige berette min lille historie...

Min svigermor (en DEJLIG kvinde) havde ytret at hun til sin fødselsdag ønskede sig en puma (en joke, forstås). Kort efter fik vi de ønskede 2 streger og min termin blev sat - til min svigermors fødselsdag!

Da vi jo ikke vidste hvad vi ventede os blev Laura kaldt for Pumaen Efter vi fandt ud af at vi skulle have en pige blev hun kaldt Laura med det samme, men beholdt stadig navnet puma... Det var fint nok! nu er Laura 7 mdr og min svigermor kalder hende STADIG puma.. hun blev født 8 dage før terminen og altså IKKE på min svigermors fødselsdag...

Min svigermor gør det jo kun i god mening og hun elsker Laura højt, men det irriterer mig faktisk at hun ikke kalder hende Laura - ALTID! For det hedder hun jo... Så jeg er vist mere smålig end dig, for det er et nickname vi selv har været med ti at give hende

knus til dig og VILLADS!

Så må du på en pæn måde sige til din svigermor at, du gerne vil have hun kalder din datter for Laura... :O)

Anmeld

19. september 2010

Magsen

isabellamor skriver:

gør det mig så pisse irriteret...

og jeg tror det er fordi de mener det godt men kan de da ikke lade være... jeg får den der.  "neeeej sikke en fin lille oliver mave" HAN SKAL FORHELVEDE IKKE HEDDE OLIVER..

og min mor.. "ejjj mormors lille malthe" NEJ HELLER IKKE EN MALTHE.. jeg har jo forhelvede sagt at han skal hedde VILLADS

skulle bare lige af med det..

ååårh det kender jeg alt for godt !!!

er ved at blive syyyyyg i hovedet af min familie.. de alle sammen går og kalder den mit mors navn og NEEEEJ jeg har ikke tænkt mig at opkalde!! Nøøøørj hvor det bare ubeskrivelig irreterende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.