Når andre kalder ens mave andre baby navne !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Isabella_mor

gør det mig så pisse irriteret...

og jeg tror det er fordi de mener det godt men kan de da ikke lade være... jeg får den der.  "neeeej sikke en fin lille oliver mave" HAN SKAL FORHELVEDE IKKE HEDDE OLIVER..

og min mor.. "ejjj mormors lille malthe" NEJ HELLER IKKE EN MALTHE.. jeg har jo forhelvede sagt at han skal hedde VILLADS

skulle bare lige af med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

TbCp

Min svigerfamilie synes det var fantastisk morsomt at kalde den lille i min mave for Adolf!

... min mand er 2. verdenskrigsfanatiker.... men alligevel!!!!

Er bare glad for der ikke kom en dreng ud for så var de da nok fortsat med at kalde ham det....

Anmeld

19. september 2010

Mischa

Det er da forfærdeligt at mobbe ungen inden den overhovedet af kommet til verden.

come on.

er helt enig!

Anmeld

19. september 2010

Isabella_mor

TbCp skriver:

Min svigerfamilie synes det var fantastisk morsomt at kalde den lille i min mave for Adolf!

Er bare glad for der ikke kom en dreng ud for så var de da nok fortsat med at kalde ham det....

ej det er jo nærmest ONDT...  godt du fik en pige.. men de kunne have været onde og begynde at kalde hende Adolfine... 

folk er onde.. 

hehe

Anmeld

19. september 2010

TbCp

isabellamor skriver:

ej det er jo nærmest ONDT...  godt du fik en pige.. men de kunne have været onde og begynde at kalde hende Adolfine... 

folk er onde.. 

hehe

Jeg tror faktisk at de selv syntes de var lidt sjove....

Anmeld

19. september 2010

Silas&Mille

Føler mig helt heldig... 

Der er slet ikke nogen der kommentere min mave, andet end de helt klassiske som, 'den vokser da fint den lille' og 'er du ikke ved at være lidt sort' 

Dem kan jeg leve med.

Vi ved ikke hvad vi får og vores familier bor langt væk, så de kommer ikke med nogen kommentarer.

Så ja, føler mig meget heldig

Anmeld

19. september 2010

Silas&Mille

TbCp skriver:

Det er en ting er at være 2. verdenskrigs-fanatiker, men noget helt andet at mobbe den lille  inden den i det hele taget er blevet født.

Kan slet ikke sætte mig ind i det

Anmeld

19. september 2010

frk Jensen

isabellamor skriver:

og jeg tror det er fordi de mener det godt men kan de da ikke lade være... jeg får den der.  "neeeej sikke en fin lille oliver mave" HAN SKAL FORHELVEDE IKKE HEDDE OLIVER..

og min mor.. "ejjj mormors lille malthe" NEJ HELLER IKKE EN MALTHE.. jeg har jo forhelvede sagt at han skal hedde VILLADS

Jeps kender det alt for godt... Min mor syns stadig min søn skal hedde Mads... NEJ DET HEDDER HAN IKKE!

Anmeld

19. september 2010

Isabella_mor

fisen skriver:

Jeps kender det alt for godt... Min mor syns stadig min søn skal hedde Mads... NEJ DET HEDDER HAN IKKE!

mødre skal bare blande sig helt og aldeles udenom..  ihh...

så kan de sgu selv få en unge til som de kan kalde hvad de vil...

Anmeld

19. september 2010

2babygirls

isabellamor skriver:

Vi ved heller ikke hvad vi venter os, men det stopper ikke folk, både familie og fremmede i at vurdere maven.

Bageren siger det er en drenge mave, og hele min familie ønsker sig en pige så det kalder de maven og min mands familie ønsker sig en dreng... IHHH.... VENT NU OG SE, stakkels baby.. alt det den allerede skal leve op til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.