Jeg er rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Meliora

Sabina92 skriver:

jeg har vært ligeglad længe, men nu er det egentlig ved at gå mig på, hvad hun går og siger om mig på her og i byen..

- Jeg er ikke ud på noget at skændes eller noget, skulle bare ud med det. Og helst finde en anden løsning end at slette min bruger her, har vært rigtig glad for jeres støtte herinde

hvis hun vil være teenageagtig og 'sige ting til folk i byen' jamen så lad da barnet:-)

Man skal sgu være ligeglad med den slags folk. Og der er da sikkert ikke nogen seriøse voksne mennesker der hører på den slags sladder.

Det er spild af tid at gå op i hvad andre synes om en, for det eneste der betyder noget er om man selv og ens nærmeste kan lide en:-)

Life is too short..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Sabina92

FruRafn skriver:

hvis hun vil være teenageagtig og 'sige ting til folk i byen' jamen så lad da barnet:-)

Man skal sgu være ligeglad med den slags folk. Og der er da sikkert ikke nogen seriøse voksne mennesker der hører på den slags sladder.

Det er spild af tid at gå op i hvad andre synes om en, for det eneste der betyder noget er om man selv og ens nærmeste kan lide en:-)

Life is too short..

Peæcis.. hvordan låser jeg tråden det var bestemt ikke for at sprede krig, som nogle tror! Skulle bare lige ud med lidt vrede

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Sabina92 skriver:

Peæcis.. hvordan låser jeg tråden det var bestemt ikke for at sprede krig, som nogle tror! Skulle bare lige ud med lidt vrede

Du kan ikke låse, det er kun moderator der kan den.. Men hvis folk ikke svarer, så dør tråden jo hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.