Jeg er rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Sabina92

En hvis person herinde burde virkelig få sig et liv magen til frækhed.. Nu vil jeg satme ikke finde mig i mere.. Lad være med at udtale dig om mig og mit liv. Det rager ikke dig og jeg er ligeglad mig dig så stop dog! Kom videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

otlitrom

Mon ikke det var bedre at tage den her privat? Vi andre aner jo ikke, hvad der foregår... Eller også er det bare mig der ikke helt er med...??

Håber I finder ud af det...

Anmeld

19. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Mon ikke det var bedre at tage den her privat? Vi andre aner jo ikke, hvad der foregår... Eller også er det bare mig der ikke helt er med...??

Enig...

Anmeld

19. september 2010

Sabina92

kitty skriver:

Kan ikke tilgive hende, på nogen måder.. ER bare ked af at skulle slette min bruger herinde, år jeg er glad for siden her

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Sabina92 skriver:

Kan ikke tilgive hende, på nogen måder.. ER bare ked af at skulle slette min bruger herinde, år jeg er glad for siden her

Nej, men det her er nok ikke måden at løse det på. Vær voksne mennesker og "overse" hinanden".. På den her måde lægger du bare brænde på bålet, og så bliver det nok ikke et bedre sted at være - for nogen af Jer!

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

kitty skriver:

Helt enig. I bør helt sikkert ordne det her privat uanset hvor sure I ellers er på hinanden.
Lad være med at tage krigen ud på de åbne sider, og det gælder begge veje.
Ellers er vi derhenne...igen...hvor en tråd bliver lukket og forinden har givet en utrolig dårlig stemning.

Hvis en føler sig forfulgt af en anden, så tag det op med moderatorerne eller Henrik og de kan så kigge på sagen

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2010

Meliora

Sabina92 skriver:

hvorfor skulle du dog også slette din bruger hvis du er glad for at være herinde?

Som du selv skriver er du ligeglad med hende der brugeren, men det virker da ikke sådan hvis du overvejer at slette din egen bruger pga. hende.

Vend da bare den anden kind til, dumme mennesker er der nok af, men man skal ikke lade dem komme ind på en:-)

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

kitty skriver:

Anmeld

19. september 2010

Sabina92

FruRafn skriver:

hvorfor skulle du dog også slette din bruger hvis du er glad for at være herinde?

Som du selv skriver er du ligeglad med hende der brugeren, men det virker da ikke sådan hvis du overvejer at slette din egen bruger pga. hende.

Vend da bare den anden kind til, dumme mennesker er der nok af, men man skal ikke lade dem komme ind på en:-)

jeg har vært ligeglad længe, men nu er det egentlig ved at gå mig på, hvad hun går og siger om mig på her og i byen..

- Jeg er ikke ud på noget at skændes eller noget, skulle bare ud med det. Og helst finde en anden løsning end at slette min bruger her, har vært rigtig glad for jeres støtte herinde

Anmeld

19. september 2010

Mutti2B

Ta' den privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.