Hunter gummistøvler... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Dem må jeg komme forbi og prøve..bruger 38. Hvad skulle du i å fald have for dem og er de velholdte?

Men så er de nok meget gode til dig :-) Har siden læst, at man skal købe det nummer man normalt bruger, for så er der god plads til en evt sok eller sål...

Jeg synes de er rigtig fine (og overvejer dem lidt igen, bare i rigtig str hehe), har brugt dem en 5 - 8 gange måske, men kun lige til "by vandring", de har ikke været i skoven eller noget, og jeg synes de er pæne og velholdte :-)

Jeg tænker måske 350?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Men så er de nok meget gode til dig :-) Har siden læst, at man skal købe det nummer man normalt bruger, for så er der god plads til en evt sok eller sål...

Jeg synes de er rigtig fine (og overvejer dem lidt igen, bare i rigtig str hehe), har brugt dem en 5 - 8 gange måske, men kun lige til "by vandring", de har ikke været i skoven eller noget, og jeg synes de er pæne og velholdte :-)

Jeg tænker måske 350?

Det lyder fint nok....jeg skriver lige en pb lidt senere

Anmeld

19. september 2010

LauraLW

Er der flere der har erfaringer med Hunter? Gode? Dårlige?

Laura

Anmeld

19. september 2010

Malonde1985

LauraLW skriver:

Er der flere der har erfaringer med Hunter? Gode? Dårlige?

Laura

Altså jeg har et par Hunter og er absolut IKKE skuffet over dem! Jeg elsker dem og bruger dem som både gummistøvle og vinterstøvle. Med en god sok i er de super fine til vinterbrug, og man går godt i dem, synes jeg!

Mine holder fint vand ude...

Har givet 500,- for dem og haft dem et års tid nu, og de bliver IKKE skiftet ud foreløbig.

mig som elsker min Hunter-boots

Anmeld

19. september 2010

LauraLW

Malonde1985 skriver:

Altså jeg har et par Hunter og er absolut IKKE skuffet over dem! Jeg elsker dem og bruger dem som både gummistøvle og vinterstøvle. Med en god sok i er de super fine til vinterbrug, og man går godt i dem, synes jeg!

Mine holder fint vand ude...

Har givet 500,- for dem og haft dem et års tid nu, og de bliver IKKE skiftet ud foreløbig.

mig som elsker min Hunter-boots

Fedt :-)

Tænker også at der da må være nogle tilfredse kunder, der er jo efterhånden ret mange der har disse støvler.

Anmeld

19. september 2010

Julieogbaby

Hej Laura.

Jeg elsker mine Hunter! De holder fint vandet ude og er behagelig at have på i lang tid ad gangen. Jeg købte dem over nettet efter at have prøvet størrelsen i en butik. Købte dem i str. 38, hvilket også er det jeg normalt bruger.

Skal du have nogen der kan reguleres, er det desvære ikke Hunter. Godt nok er der er spænde på siden, men det er bare 'for show'.

Med hensyn til fleecesokkerne er de, efter min mening, ikke elastiske, men lækre Bruger dog bare helt normale sokker i dem - synes Hunters er for dyre i forhold til hvad ganske almindelige uldsokker kan gøre.

/Julie

Anmeld

20. september 2010

Malonde1985

Hunter har også lavet en støvle der hedder Huntress, som er beregnet til kvinder med brede lægge. Skaftet går ikke så højt op af benet. Jeg bruger normalt 39-40. I mine Hunter bruger jeg 40-41 og det er så der er plads til en god varm sok i. Jeg bruger heller ikke Hunter s welly warmers sokker, men bruger bare almindelige varme sokker i. Fungerer rigtig godt for mig i hvert fald.

Synes du skulle ta og prøve et par og se om det er noget

Anmeld

20. september 2010

LauraLW

Julieogbaby skriver:

Hej Laura.

Jeg elsker mine Hunter! De holder fint vandet ude og er behagelig at have på i lang tid ad gangen. Jeg købte dem over nettet efter at have prøvet størrelsen i en butik. Købte dem i str. 38, hvilket også er det jeg normalt bruger.

Skal du have nogen der kan reguleres, er det desvære ikke Hunter. Godt nok er der er spænde på siden, men det er bare 'for show'.

Med hensyn til fleecesokkerne er de, efter min mening, ikke elastiske, men lækre Bruger dog bare helt normale sokker i dem - synes Hunters er for dyre i forhold til hvad ganske almindelige uldsokker kan gøre.

/Julie

Tak for svar.

- Men man kan godt få Hunter der kan justeres. - De er nye på markedet og hedder Hunter Original Adjustable. Har lige bestilt, hvad der virker som, det sidste par i min str fra UK :-)

Anmeld

20. september 2010

LauraLW

Malonde1985 skriver:

Hunter har også lavet en støvle der hedder Huntress, som er beregnet til kvinder med brede lægge. Skaftet går ikke så højt op af benet. Jeg bruger normalt 39-40. I mine Hunter bruger jeg 40-41 og det er så der er plads til en god varm sok i. Jeg bruger heller ikke Hunter s welly warmers sokker, men bruger bare almindelige varme sokker i. Fungerer rigtig godt for mig i hvert fald.

Synes du skulle ta og prøve et par og se om det er noget

Jeg har nu bestilt et par af dem der hedder Hunter Original adjustable, og så håber jeg at de passer. Har bestilt dem i str 7 (som skulle være 40741) for så er der plads til en sok eller sål.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.