Hunter gummistøvler... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.838 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. september 2010

LauraLW

Hej alle jer Hunter gummistøvle brugere :-)

Overvejer at købe sådan et par... Men har brede lægge, så skal have nogle der kan justeres foroven (og det har jeg fundet på en engelsk hjemmeside), så derfor kan jeg ikke gå ud og prøve dem.

Hvilken str har I? Og hvilken str bruger i normalt?

Flecesokkerne, er de "elastiske" eller faste i det? Og hvordan er de i str?

Har I oplevet at de ikke har holdt jeres futter tøre? (jf. "rabatten" hvor Hunter ikke bestod vandpyt-testen)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg har lige købt et par Viking gummistøvler med foer...mmmmm. De er bare skønne. Og indtil videre holder de fint tæt og varme fusser har man også. De kan spændes lidt ud ved hjælp af snørerne, men jeg har også selv kraftige lægge og passer dem fint.

Jeg bruger normalt 39, men har købt dem i str. 40, så der er plads til en ekstra sok hvis man skal have dem på i snevejr.

De anbefales herfra.

http://www.e-sko.dk/product_detail.asp?rid=6067

Anmeld

19. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LauraLW skriver:

Overvejer at købe sådan et par... Men har brede lægge, så skal have nogle der kan justeres foroven (og det har jeg fundet på en engelsk hjemmeside), så derfor kan jeg ikke gå ud og prøve dem.

Har I oplevet at de ikke har holdt jeres futter tøre? (jf. "rabatten" hvor Hunter ikke bestod vandpyt-testen)

Laura

Hunter gummistøvler er så flotte, har selv overvejet dem, men efter Rabatten testede gummistøvler i sidste afsnit har jeg skiftet mening. Hunter var dem af de 3 - og de dyreste - som ikke kunne holde vand helt ude... de fik våde tæer...

De andre var 1 par helt billige, og et par vagabond i mellemklassen.

Ville bare lige sige det nu jeg lige faldt over dit indlæg.

Anmeld

19. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Laura

Ej hvor vildt, at de ikke bestod vandpyttesten  Så skal jeg da heller ikke have dem..lækre eller ej!

Kan godt lide Ilse Jacobsen...men det går nok heller ikke i vandpytter med de snører

Anmeld

19. september 2010

Malthesmoar

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hunter gummistøvler er så flotte, har selv overvejet dem, men efter Rabatten testede gummistøvler i sidste afsnit har jeg skiftet mening. Hunter var dem af de 3 - og de dyreste - som ikke kunne holde vand helt ude... de fik våde tæer...

De andre var 1 par helt billige, og et par vagabond i mellemklassen.

Ville bare lige sige det nu jeg lige faldt over dit indlæg.

Har også overvejet at købe et par,

men skiftede også mening efter rabattens indlæg

OBS De har nogle fede i Fakta i komne uge til KUN 149,-

Mvh

Anmeld

19. september 2010

Malthesmoar

dorthemus skriver:

Ej hvor vildt, at de ikke bestod vandpyttesten  Så skal jeg da heller ikke have dem..lækre eller ej!

Kan godt lide Ilse Jacobsen...men det går nok heller ikke i vandpytter med de snører

Har Ilse Jakobsens, har holdt tæt..selv nede ved hesten i mudder mv

Mvh

Anmeld

19. september 2010

dorthemus

Malthesmoar skriver:

Har Ilse Jakobsens, har holdt tæt..selv nede ved hesten i mudder mv

Mvh

Tak

Anmeld

19. september 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Tak

Jeg har et par i mørkegrønne i str 38 du kan købe :-)

Jeg bruger normalt 39/40 så ved ikke hvorfor jeg synes de skulle være i 38... passer umiddelbart, men har fundet ud af at det nok var en fejlstr hehe.

Laura - som stadig overvejer Hunter, selvom de ikke bestod testen :-(

Anmeld

19. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Jeg har et par i mørkegrønne i str 38 du kan købe :-)

Jeg bruger normalt 39/40 så ved ikke hvorfor jeg synes de skulle være i 38... passer umiddelbart, men har fundet ud af at det nok var en fejlstr hehe.

Laura - som stadig overvejer Hunter, selvom de ikke bestod testen :-(

Dem må jeg komme forbi og prøve..bruger 38. Hvad skulle du i å fald have for dem og er de velholdte?

Anmeld

19. september 2010

LauraLW

Rikke&Liam skriver:

Jeg har lige købt et par Viking gummistøvler med foer...mmmmm. De er bare skønne. Og indtil videre holder de fint tæt og varme fusser har man også. De kan spændes lidt ud ved hjælp af snørerne, men jeg har også selv kraftige lægge og passer dem fint.

Jeg bruger normalt 39, men har købt dem i str. 40, så der er plads til en ekstra sok hvis man skal have dem på i snevejr.

De anbefales herfra.

http://www.e-sko.dk/product_detail.asp?rid=6067

Ok!? Synes jeg har kigget på Vikings retro støvler med snøre, men det er bare pretend snøre, kan ikke rykke sig en meter :-) Men sådan er det ikke på den sorte der?

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.