Må baby på 7 uger få sveskejuice?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Susan1978

hvad med en sveske flaske..?

det har hjulpet os.. men må indrømme jeg kan ikke huske hvor lille han var da han fik det.

Du koger svesker i lidt vand og det er så vandet du skal bruge..   også skal han ha det i flaske.. også ville jeg gå over til NANH1A.. det er nænsomt mod maven.. det brugte vi og vi brugte det længe indtil vi skiftede til alm NAN1 ... hvorefter vi aldrig skiftede mærke mere.. alt andet er unødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

melek2303

De må ikke få svesker før de er 4 mdr. Jeg ville klart gå over til syrnet modermælkserstatning - jeg har gode erfaringer med Beaveuis syrnede... Den er super god... Jeg brugte selv den syrnede men så fik hun så meget afføring efter jeg startede på grød at jeg nu er gået over til den blå... 

Lav ellers jævnligt bengymnastik, og masser maven med uret;-)

Anmeld

18. september 2010

smokin

mor-til-vanessa skriver:

det skal jeg ikke gøre mig klog på.

men det kan jo være mange årsager. min sp sagde bare at nogen børns tarmsystem er langsommere end andre og kan derfor give forstoppelse m.m så det er bare det jeg går efter.

men er ikke læge så skal ikke gøre mig klog på noget

Næh det er jeg heller ikke ...

langtsom eller ikke færdig udviklet - ligemeget hvad gør det jo av

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
K&S skriver:

Var det bare en enkelt gang eller var det flere gange, der skulle til? Jeps, spørge Jørgen er altså i fuld gang nu

Mener Idun var afsted 3 gange med en uges mellemrum. Så var det bedre. Men det blev allerede noget bedre efter førstegang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.