Lørdag - Hvad laver I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

otlitrom

CarinaSB skriver:

sidder og kigger på manden der er gået kold på sofaen .. det var hårdt for ham at vi var i byen igår sammen med vores klasse .. Så jeg overvejer om jeg skulle blande en spand sæbevand og få gjort lidt rent ..

Gøre rent nu? Gi' den gas, hvor er du sej Det kommer ikke til at ske herhjemme

Vi hænger ved hver vores compter.. Vi holder sofa lørdag, og det har været tiltrængt.. Kæresten har været i udlandet de sidste to weekender, så det er bare rart at være hjemme sammen og slappe af. Olsen banden kører på tv, men tror egentlig kun det er katten det lurer med. Kæresten ser slemme slemme piger på youtube, og jeg hænger herinde (som jeg plejer

God weekend allesammen! Og god bedring, til Jer der skrænter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Diana...

Drømmer om risengrød  

God bedring. 

Anmeld

18. september 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Drømmer om risengrød  

God bedring. 

Hihi... Glæd dig... Mmm....

Tak skal du have...

Anmeld

18. september 2010

CarinaSB

kitty skriver:

Gøre rent nu? Gi' den gas, hvor er du sej Det kommer ikke til at ske herhjemme

Vi hænger ved hver vores compter.. Vi holder sofa lørdag, og det har været tiltrængt.. Kæresten har været i udlandet de sidste to weekender, så det er bare rart at være hjemme sammen og slappe af. Olsen banden kører på tv, men tror egentlig kun det er katten det lurer med. Kæresten ser slemme slemme piger på youtube, og jeg hænger herinde (som jeg plejer

God weekend allesammen! Og god bedring, til Jer der skrænter!

Hehe .. det er jo med at gøre det imens der er ro .. Så jeg plejer som regel lige at svinge kluden når drengene i huset sover .. så kan jeg gå og nyde at gøre rent

Anmeld

18. september 2010

TbCp

CarinaSB skriver:

Hehe .. det er jo med at gøre det imens der er ro .. Så jeg plejer som regel lige at svinge kluden når drengene i huset sover .. så kan jeg gå og nyde at gøre rent

Kan det rent faktisk lade sig gøre????

Anmeld

18. september 2010

CarinaSB

TbCp skriver:

Kan det rent faktisk lade sig gøre????

Ja utroligt nok  .. Jeg elsker faktisk at gå og gøre rent .. Per er ved at blive bims af det

Anmeld

18. september 2010

TbCp

CarinaSB skriver:

Ja utroligt nok  .. Jeg elsker faktisk at gå og gøre rent .. Per er ved at blive bims af det

Uhh... gad godt bare kunne lide det en lille smule Her er det bare en sur pligt!
Men rart nok når det er overstået

Anmeld

18. september 2010

Maise

Lægger tøj til salg på trendsales, spiser slik og nyder at manden tog clara i bad, gav flaske, børstede tænder og fik hende til at sove. nu hygger jeg på comp. og manden læser i sin bog.

Anmeld

18. september 2010

grinbidderen

Jeg og valdemar har været alene hjemme idag da manden skulle hjem til sine forælder og ordne have, og så tog knægten og jeg ned og handlet ind og hyggede og da vi kom hjem fik vi en is, han blev lagt til at sove sen middag. og da han vågnede lavet vi mad men så ringet manden og sagde han hentet os så vi tog hjem til farfar og farmor og spiste mad og kom hjem. 20.30 valde fik tør blee og børstet tænder og kom i seng jeg vasker tøj og ligger nu ved baby.dk inden i sengen manden sidder i stuen med sin com... ikk så fed en dag..

Anmeld

18. september 2010

frksiff

sidder ved comp. er dog blevet afbrudt af manden nogle gange, han ligger i sin seng og har så frygtelig ondt i sin iskasnerve, så han kalder ind i mellem når han trænger til opmærksom og omsorg, og det får han self.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.