Lørdag - Hvad laver I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Mira0911

Jeg ligger stadig syg.. Øv bøv...

Ligger og ser lidt Olsen banden på dr1... Plejer min lungebetændelse, og bliver nusset af kæresten og Julie...

Så herlige er de to...

Hvad laver du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Jakob'sMor

MoarJ skriver:

Jeg ligger stadig syg.. Øv bøv...

Ligger og ser lidt Olsen banden på dr1... Plejer min lungebetændelse, og bliver nusset af kæresten og Julie...

Så herlige er de to...

Hvad laver du?

Ser også Olsen banden.. Træls med lungebetændelse, godt det bliver nusset om dig.. God bedring :-)

Anmeld

18. september 2010

TbCp

Jeg har mødtes med 2 fra min mødregruppe idag. Det er over et år siden vi sidst så hinanden... det var bare SÅ hyggeligt!!! Og skønt at se ungerne igen

Bagefter tog Liva og jeg hjem til mine forældre og hyggede resten af dagen.

Er lige kommet hjem for en time siden hvor manden havde tændt stearinlys og sat rødvin frem... HYGGE!

God bedring til dig!

Anmeld

18. september 2010

skoust

sidder bare der hjemme og slapper af.. har lige set bingo banko det var nu meget skægt.. men tror desværre jeg er ved at blive syg..

Anmeld

18. september 2010

Sunflower

Ligger på sofaen med en dejlig kop te og ser Olsen Banden. Det er god lørdags hygge, og kæresten sidder ved siden af

Anmeld

18. september 2010

smokin

Skriver med Caroline og ser lidt tv...

Anmeld

18. september 2010

JVIHJSH

Jeg ligger og ser Ringenes Herre

Anmeld

18. september 2010

CarinaSB

sidder og kigger på manden der er gået kold på sofaen .. det var hårdt for ham at vi var i byen igår sammen med vores klasse .. Så jeg overvejer om jeg skulle blande en spand sæbevand og få gjort lidt rent ..

Anmeld

18. september 2010

Papaya

Ligger på sofaen under dynenmed min store runde mave sammen med min hund og min kat ved siden af mig og kæresten er sammen med nogler kammerater i aften... Og skal til at lave lidt te og se Notting hill på en svensk kanal..hehe..

Anmeld

18. september 2010

Ayasmor

sidder alene i min sofa og har lidt ondt af mig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.