Kvinder og badedragter...med blink i øjet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Meliora

derfor kan det i den grad betale dig at købe sit badetøj hos Evans www.evans.co.uk der kan man få flotte badedragter med plads til det hele, og det koster kun 45 kr. i fragt, selvom det er fra England:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

SussieThyssen

FruRafn skriver:

derfor kan det i den grad betale dig at købe sit badetøj hos Evans www.evans.co.uk der kan man få flotte badedragter med plads til det hele, og det koster kun 45 kr. i fragt, selvom det er fra England:-)

Ja, det er jo så en smagssag..jeg køber aldrig beklædning på nettet, for jeg vil være sikker på at det passer og ser ordentligt ud med det samme.

Anmeld

19. september 2010

Meliora

SussieThyssen skriver:

Ja, det er jo så en smagssag..jeg køber aldrig beklædning på nettet, for jeg vil være sikker på at det passer og ser ordentligt ud med det samme.

man kan jo altid sende det retur:-) Alt er jo generelt min. 25% billigere på nettet:-)

Anmeld

19. september 2010

Svei

Køb en bikini...det er sgu også pænere end en badedragt og der er plads til røv og patter og på en pæn måde...

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

FruRafn skriver:

man kan jo altid sende det retur:-) Alt er jo generelt min. 25% billigere på nettet:-)

Får jeg bare ikke gjort...jeg kender mig LOL
Så nej..jeg klarer mig med det man kan få i direkte handel..men tak for tippet...kan være andre kan bruge det

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Køb en bikini...det er sgu også pænere end en badedragt og der er plads til røv og patter og på en pæn måde...

Nææh yak..det klæder bestemt ikke mit maveskind LOL
Skal jo nødig anholdes for at forårsage hjerteslag hos de yngre mænd på stranden. 

Men..det går jo nok alligevel LOL

Anmeld

19. september 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Nææh yak..det klæder bestemt ikke mit maveskind LOL
Skal jo nødig anholdes for at forårsage hjerteslag hos de yngre mænd på stranden. 

Men..det går jo nok alligevel LOL

Århhhh....det smukke findes sgu ikke det ikke-perfekte, at ligne alle andre er sgu ingen kunst eller mål...min mave er bestemt heller ikke som en på 20.. men jeg har rumpe og bryster og passer bare så skidt i en badedragt, ser helt mærkelig ud, men måske jeg bare har en mærkelig facon...feks MEGET korte ben..

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Navra - hvor er det bare fantastisk skrevet!!!  Superunderholdende og virkelig intelligent! En perfekt klumme i Cosmo!

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Århhhh....det smukke findes sgu ikke det ikke-perfekte, at ligne alle andre er sgu ingen kunst eller mål...min mave er bestemt heller ikke som en på 20.. men jeg har rumpe og bryster og passer bare så skidt i en badedragt, ser helt mærkelig ud, men måske jeg bare har en mærkelig facon...feks MEGET korte ben..

LOL..tjaaa..jeg har ikke korte ben, faktisk er mine ben ret lige og som ben nu engang er, sådan nogenlunde fifty-fifty fordelt med kropslængden. Og så har jeg også pæne små velsiddende atributter

Men maven...no way..det er det eneste "ømme" punkt jeg har. Efter 3 gigabørn er den bare aldrig blevet det samme, og slet ikke, da den store mavemuskel ikke sidder som den skal efter mit kejsersnit.
Så det er en badedragt eller en top med shorts LOL

Men hva' vi har jo alle vores små ideer.

Anmeld

19. september 2010

Banditten´s mor

Hvor er det godt skrevet! Tak for et godt grin oven på en røvet dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.