Fødsel/psk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

quar20

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil bare fortælle at jeg også havde en meget traumatisk første fødsel og derfor valgte jeg PKS ved anden fødsel.

Jeg fødte ved PKS i maj - altså for 3,5 mdr siden og jeg har absolut ikke fortrudt. Det var en fantastisk oplevelse.

Jeg viste fra starten af så jeg sage det til lægen første gang jeg var der for at få lavet vandrejournal. Jeg var så til samtale på sygehuset hvor de prøvede og tale mig fra det, men holdt fast. Jeg fik også afvide at de ikke kan nægte og give PKS alle har ret til det. Jeg fik PKS 3 dage før termin

Det lyder rigtig dejligt at det egentlig er "mit valg" siden de ikke kan nægte det..!!

Selvfølgelig ville jeg INDERLIGT ønske at jeg ku forudse fødslen, og se om jeg ville gennemgå den slags smerte endnu engang.. Selvfølgelig gør det ondt at føde og det skal det også ( plejer min kære moster at sige - en fødsel gør ondt og har du ikke haft ondt under din fødsel af dit barn så har du ikke prøvet at føde )..! Nå men syntes bare der er en grænse for hvad jeg har lyst til at udsætte min psyke for, og ikke mindst bagefter..!! Huha har stadig svær ved tanken om en alm. fødsel..!!

Men mange tak til jer begge for svaret.. =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.