Fødsel/psk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. september 2010

quar20

Hej piger.

Måske i kan hjælpe mig lidt.. Nogle af jer ved og har læst at jeg havde en SKRÆKKELIG fødsel af vores søn for 19måneder siden.. Nu sidder jeg her og er gravid igen og forventet termin er d. 26nov.

Min mand og jeg har snakket frem og tilbage omkring det med fødsel  og PSK..!

Vi har nu besluttet sammen at vi egentlig godt ku tænke os en PSK - da fødslen af vores første søn- var SÅ SKRÆKKELIG og smertefuld på ALLE måde..!! Fysisk og psykisk- ( mest psykist ) ..!!

Hvor henvender mig sig egentlig for at tale om PSK.. ? Er det ved egen læge  eller er det ved JM.. Jeg er i uge 30 nu men følge en scanning for 1mdr. siden er jeg i uge 32..!!  Så vi vil jo egentlig godt ha snakket det hele igennem ja og i det hele taget "få lov" til at vælge den beslutning om PSK..!

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Knus fra Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Ni-ko-li-ne

quar20 skriver:

Hej piger.

Måske i kan hjælpe mig lidt.. Nogle af jer ved og har læst at jeg havde en SKRÆKKELIG fødsel af vores søn for 19måneder siden.. Nu sidder jeg her og er gravid igen og forventet termin er d. 26nov.

Min mand og jeg har snakket frem og tilbage omkring det med fødsel  og PSK..!

Vi har nu besluttet sammen at vi egentlig godt ku tænke os en PSK - da fødslen af vores første søn- var SÅ SKRÆKKELIG og smertefuld på ALLE måde..!! Fysisk og psykisk- ( mest psykist ) ..!!

Hvor henvender mig sig egentlig for at tale om PSK.. ? Er det ved egen læge  eller er det ved JM.. Jeg er i uge 30 nu men følge en scanning for 1mdr. siden er jeg i uge 32..!!  Så vi vil jo egentlig godt ha snakket det hele igennem ja og i det hele taget "få lov" til at vælge den beslutning om PSK..!

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Knus fra Maria

Jeg tror du mener PKS? Planlag Kejsersnit?

Du kan henvende dig til JM eller lægen:0)

Anmeld

18. september 2010

DK

Jeg tror du skal tale med din JDM om det. Hvis du virkelig er bange for din fødsel så tror jeg helt sikkert at det kan være en god ide med et PKS.

I alt fald, så fortæl hende om din skræk og hør hvad hun har at sige!

KÆMPE knus

Ditte

Anmeld

18. september 2010

quar20

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg tror du mener PKS? Planlag Kejsersnit?

Du kan henvende dig til JM eller lægen:0)

Hov der løb tasterne vidst lige af med mig.. =) UPS..

Men ja PKS... aka. planlagt kejsersnit.. =)

1000 tak for rådet.

Anmeld

18. september 2010

quar20

DK skriver:

Jeg tror du skal tale med din JDM om det. Hvis du virkelig er bange for din fødsel så tror jeg helt sikkert at det kan være en god ide med et PKS.

I alt fald, så fortæl hende om din skræk og hør hvad hun har at sige!

KÆMPE knus

Ditte

Okay mange tak for det hurtige svar...!!  Vi har en tid først i Oktober..!! Og har jo termin i november.. Tror du det er tids nok eller skal jeg ringe og sige hvordan jeg har det og hvad jeg egentlig ønsker..?

Jeg tænker mere på tiden om de skal vide det hurtigst muligt?

Anmeld

18. september 2010

Ni-ko-li-ne

quar20 skriver:

Okay mange tak for det hurtige svar...!!  Vi har en tid først i Oktober..!! Og har jo termin i november.. Tror du det er tids nok eller skal jeg ringe og sige hvordan jeg har det og hvad jeg egentlig ønsker..?

Jeg tænker mere på tiden om de skal vide det hurtigst muligt?

Jeg svarer lige... Jeg synes du skal ringe og få en tid så hurtigt du kan... Så der er god tid at få styr på det i

Anmeld

18. september 2010

quar20

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg svarer lige... Jeg synes du skal ringe og få en tid så hurtigt du kan... Så der er god tid at få styr på det i

Okay MANGE MANGE tak... =) Jamen det vil jeg så få gjort på mandag så der kan komme styr på det hele... =)

Men nu ved jeg ikke så meget om PKS - men det jo ikke alle der får det..! Men når jeg nu har papirer på at min første fødsel var et rent helved og både min læge osv - ved jeg tit har snakket om hvor svært det egentlig var at glemme - og at vi har bestilt tid til at gennemgå Tinos fødsel i form af samtale med JM..!! Det var faktisk den tid i først i okt...

Altså tror du ikke det er "grundlag" nok for at bede om et kejsersnit?..!

Anmeld

18. september 2010

Ni-ko-li-ne

quar20 skriver:

Okay MANGE MANGE tak... =) Jamen det vil jeg så få gjort på mandag så der kan komme styr på det hele... =)

Men nu ved jeg ikke så meget om PKS - men det jo ikke alle der får det..! Men når jeg nu har papirer på at min første fødsel var et rent helved og både min læge osv - ved jeg tit har snakket om hvor svært det egentlig var at glemme - og at vi har bestilt tid til at gennemgå Tinos fødsel i form af samtale med JM..!! Det var faktisk den tid i først i okt...

det er rigtig svært at sige... angst er svært at måle på jo... jeg tror de vil forsøge at overbevise dig om at to fødsler ikke er ens... men spørg du mig ville jeg mener der var grundlag nok...

hvis du er sikker på at det er det du vil, så hold fast... så får du det også:0)

Anmeld

18. september 2010

Svei

quar20 skriver:

De kan ikke nægte dig, hvis du vil så kan du få et ks, sådan er det i Danmark.

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

Jeg vil bare fortælle at jeg også havde en meget traumatisk første fødsel og derfor valgte jeg PKS ved anden fødsel.

Jeg fødte ved PKS i maj - altså for 3,5 mdr siden og jeg har absolut ikke fortrudt. Det var en fantastisk oplevelse.

Jeg viste fra starten af så jeg sage det til lægen første gang jeg var der for at få lavet vandrejournal. Jeg var så til samtale på sygehuset hvor de prøvede og tale mig fra det, men holdt fast. Jeg fik også afvide at de ikke kan nægte og give PKS alle har ret til det. Jeg fik PKS 3 dage før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.