soldaten Laura (mest til bonus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Mira0911

Hvor er hun bare skøn... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

åh, det er ikke sjovt når de er forkølede! Man vil jo så gerne kunne fjerne alt det dumme snot

god bedring med Jer begge!

snotten er ikke kommet endnu, men hun raller når hun sover og hoster ret ofte.. sådan tør hoste.. 

og er mega pyller... alt og intet duer på samme tid! 

Måske jeg skulle prøve at stikke hende nogle kleenex haha

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

snotten er ikke kommet endnu, men hun raller når hun sover og hoster ret ofte.. sådan tør hoste.. 

og er mega pyller... alt og intet duer på samme tid! 

Måske jeg skulle prøve at stikke hende nogle kleenex haha

Kleenex er godt

Anmeld

20. september 2010

Snuffler25

Ih hvor ER hun sød!! Jeg viste klippet til min mand iaftes og vi glæder os begge to til det er Nicolaj som ligger og møver sig sådan frem hihi

Hun er dejlig

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Snuffler25 skriver:

Ih hvor ER hun sød!! Jeg viste klippet til min mand iaftes og vi glæder os begge to til det er Nicolaj som ligger og møver sig sådan frem hihi

Hun er dejlig

tak, søde!

Det er også fedt at hun møffer med når vi går ud i køkkenet og sådan men er du da VANVITTIG hvor hun bare er overalt lige pludselig hahaha! Det der med at man lægger hende fra sig og regner med at finde hende samme sted 2 sek senere... OH NO....

Anmeld

20. september 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Vi har fået en lille soldat herhjemme.. eller Laura tror i hvert fald at hun er soldat. Hun bruger det meste af dagen på at drøne rundt på gulvet og kravlet rundt på albuerne Jeg lovede bonus at hun måtte se, så nu får I andre også lov

Det er ikke lige den letteste dragt at komme rundt i, men hvad gør man ikke for en pakke kleenex

enjoy!

Nåååårrrrr, hvor er hun bare dygtig!!! Smelter da lige helt...

Anmeld

20. september 2010

FruEllingsen

Hvor er hun altså god

Anmeld

20. september 2010

Snuffler25

Caroline86 skriver:

tak, søde!

Det er også fedt at hun møffer med når vi går ud i køkkenet og sådan men er du da VANVITTIG hvor hun bare er overalt lige pludselig hahaha! Det der med at man lægger hende fra sig og regner med at finde hende samme sted 2 sek senere... OH NO....

Hvor kært!! Ih ja har hørt det med, at når de begynder at ku kravle og møffe, så er de pludselig overalt - men jeg GLÆDER mig til Nicolaj kan det - det bliver så skægt og hyggeligt synes jeg

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Aaaaaannnd. She did it!

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Aaaaaannnd. She did it!

hun er dyyygtiiiiig, ik'!?

Hun er faktisk blevet endnu bedre og kommer også en lille smule frem oppe på alle 4.. men det går hurtigere at lege soldat, så det vil hun hellere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.