soldaten Laura (mest til bonus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Mor til L&S

Hvor er hun DYGTIG, Caroline - Hold da op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Hvor er hun DYGTIG, Caroline - Hold da op

Jaaaah, hun er bare dygtig!

Anmeld

18. september 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Vi har fået en lille soldat herhjemme.. eller Laura tror i hvert fald at hun er soldat. Hun bruger det meste af dagen på at drøne rundt på gulvet og kravlet rundt på albuerne Jeg lovede bonus at hun måtte se, så nu får I andre også lov

Det er ikke lige den letteste dragt at komme rundt i, men hvad gør man ikke for en pakke kleenex

enjoy!

Ihhh altså søde hvor er hun bare dejlig Nu er jeg da bare 1000 gange mere skruk end jeg var i forvejen hihi... Og tillykke med de 7 mdr idag Stor pige altså GLÆDER mig til det bliver min tur til at føde Smiler...

Knus Sussie 31+5

Anmeld

18. september 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh altså søde hvor er hun bare dejlig Nu er jeg da bare 1000 gange mere skruk end jeg var i forvejen hihi... Og tillykke med de 7 mdr idag Stor pige altså GLÆDER mig til det bliver min tur til at føde Smiler...

Knus Sussie 31+5

taaaaak.. og også stolt af min lille trold! Forstår bare slet ikke hvor de 7 mdr blev af!

Anmeld

18. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Vi har fået en lille soldat herhjemme.. eller Laura tror i hvert fald at hun er soldat. Hun bruger det meste af dagen på at drøne rundt på gulvet og kravlet rundt på albuerne Jeg lovede bonus at hun måtte se, så nu får I andre også lov

Det er ikke lige den letteste dragt at komme rundt i, men hvad gør man ikke for en pakke kleenex

enjoy!

HVOR ER THE BIG GUN????! 

Hun er i hvert fald den smukkeste og mest nuttet soldat jeg har set ever!

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Åhh søde Caroline hvor er hun bare dejlig og så stor hun er blevet og så dygtig 

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Zette skriver:

HVOR ER THE BIG GUN????! 

Hun er i hvert fald den smukkeste og mest nuttet soldat jeg har set ever!

du har ret! Jeg må STRAKS finde en ak47 til hende

og taaaak.... bare vent! inden længe er det malousen der drøner rundt på gulvet

Anmeld

18. september 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

taaaaak.. og også stolt af min lille trold! Forstår bare slet ikke hvor de 7 mdr blev af!

Selv tak Nej det går ALT for hurtigt Smiler... Min ældste datter fylder 6 år til februar :O Og hendes søster fylder 3 i oktober i år :O Det er helt vildt... Ja 7 mdr går sq hurtigt med sådan en lille/stor pige

Anmeld

18. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

du har ret! Jeg må STRAKS finde en ak47 til hende

og taaaak.... bare vent! inden længe er det malousen der drøner rundt på gulvet

lige nu græder vi bare  hun var vidst meget træt og forkølet .... har sovet hele dagen væk nærmest, så nu kom hun i seng igen.

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Zette skriver:

lige nu græder vi bare  hun var vidst meget træt og forkølet .... har sovet hele dagen væk nærmest, så nu kom hun i seng igen.

åh, det er ikke sjovt når de er forkølede! Man vil jo så gerne kunne fjerne alt det dumme snot

god bedring med Jer begge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.