Ser jeres fam. Disney show???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Chalala85

Vi plejer når vi er hjemme og have sådan en fredags hyggestund. Mikkel får som regel lidt popcorn og div frugter skåret ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Mira0911

Det er helt klart højdepunktet for kæresten og datteren her... Jeg ser det ikke.. I mens ordner jeg vasketøj og alt muligt andet..

Jeg kan bare ikke se tegnefilm.. Det er ikke lige mig...

Anmeld

17. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja da, vi ser det både fredag aften og lørdag morgen Fredag må han selv bestemme hvad han vil have, så den står mest på popcorn. En sjælden gang imellem vælger han slik

Anmeld

18. september 2010

Frk.S

gitte&christopher skriver:

hej piwer....

ser jeres familie disney show og får jeres børn slik til det??? Min mand og jeg sad lige og snakkede om det sjovt at se hvor mange der deler vores hyggestund...

Her er disney show næsten højde punkt. på ugen her sidder vi og hygger under dyner i sofaen med slik det er den eneste dag på ugen de får slik.....

vi elsker DISNEY

JA... vi ser Disney... eller det er ved at være noget tid siden vi så det. Men vi har jo heller ikke børn. Så når vi ser det er det kun mig og kæresten

For nogle år tilbage kunne vi godt lave en Disney-SJOV date, hvor vi lavede total hygge i stuen, og så disney.

Jeg glæder mig til at få børn, så jeg har en undskyldning for at se tegnefilm....!

Anmeld

18. september 2010

sarahb

her er det engang i mellem og det er sjældent. For isaac sover kl.19. Og det vil jeg ikke lave om på fordi der er disney. Men hvis han endelig er oppe til efter 19 så får han selvfølgelig lov at se det. Men uden slik, da han knap er 2. Men tror sagtens det kunne blive til en hyggestund når han er ældre.

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Nej det gør vi ikke endnu men vi elsker Disney her hjemme så når han bliver lidt større skal vi da klart se det men nu kommer han i seng kl 19 og det er jo der det slutter. 

Men han ser da tegnefilm Disney channel inden han skal i seng det slutter jo kl 19. 

Og nej intet slik her endnu men det kommer nok også når han bliver lidt større og forstår det. 

Knus Diana

Anmeld

18. september 2010

Mathilde

Nej vi ser det aldrig. Celina har slet INGEN interesse i at se fjernsyn, men hvis det engang fanger hendes interesse, vil vi da helt sikkert hygge med Disney show alle sammen

Anmeld

18. september 2010

Susan1978

hej piwer....

ser jeres familie disney show og får jeres børn slik til det??? Min mand og jeg sad lige og snakkede om det sjovt at se hvor mange der deler vores hyggestund...

Her er disney show næsten højde punkt. på ugen her sidder vi og hygger under dyner i sofaen med slik det er den eneste dag på ugen de får slik.....

vi elsker DISNEY

Fuldstændig det samme her...

ungerne glæder sig max til fredag og når de står op fredag morgen snakker de om disney show og fredags slik. hehe

Anmeld

18. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Herhjemme står den også på fredags slik og tv kl 19.00... Vi har Nicklas på 3 år, som eeelsker både tegnefilmen og slikket.... Han er selv med i kiosken og blande en pose slik om eftermiddagen, og ved den skal ligges i skabet til om aftenen når han skal se disney...

Anmeld

18. september 2010

maria87

hej piwer....

vi elsker DISNEY

Jeps...det samme her... Og sørger for at være hjemme hver fredag kl 19

men hvis vi ER ude, jamen så ser lillemanden det alligevel...

men føler min uge er ødelagt så haha lidt tosset! men ja det er os den dag / time vi er samlet herhjemme og det er fantastisk...

vi ser det mere for at HYGGE med vores søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.