Ser jeres fam. Disney show???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser i disney

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.184 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Christopher&Andreas

hej piwer....

ser jeres familie disney show og får jeres børn slik til det??? Min mand og jeg sad lige og snakkede om det sjovt at se hvor mange der deler vores hyggestund...

Her er disney show næsten højde punkt. på ugen her sidder vi og hygger under dyner i sofaen med slik det er den eneste dag på ugen de får slik.....

vi elsker DISNEY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Sommerfuglelarven

Herhjemme ser vi det for det meste hver fredag, og det er forskelligt om det er slik, kage, frugt, kiks, frugtstænger eller andet som vi får - men en eller anden form for guf får vi, da det er vores ugentlige gufdag

Anmeld

17. september 2010

Laulund87

Nu er min datter kun 9 måneder, men jeg kan kun forestille mig at vi skal se disneyshow med slikog det er den dag hun får slik på ugen..

Da jeg var lille fik vi "fredagsslik" og så disneyshow og det var sååå hyggeligt og højdepunktet på ugen, så det bliver min datter også tvunget til

Anmeld

17. september 2010

Lullaby

Nej vi hygger lørdag i stedet.

Anmeld

17. september 2010

TbCp

Vi ser det indimellem.... når vi lige er hjemme til det... eller som regel er det kun Liva der ser det.

Om vi får slik til... jo ind imellem. Vi har ingen faste slikdage, vi spiser slik når vi har lyst og i dag var der ikke noget

Anmeld

17. september 2010

DK

Nej

Vi har Disney Channel kanalerne herhjemme, så der ryger masser af tegnefilm osv. ind til hverdag, og orker bare ikke også at se det fredag aften.

Istedet vil vi hellere se en "film", fx. den uendelige historie eller en anden familiefilm som også vi voksne synes er interessant eller sjov!

Anmeld

17. september 2010

B&J

jep vi ser disney

Anmeld

17. september 2010

Lucipher

Vi ser det når vi husker det. Vi så det også før vi fik max (han er 3 måneder) er total disney fan.

Anmeld

17. september 2010

SiLiMiMa

jep! børnene kommer hjem fra familiesvømning (sammen med far) kl 19 og suser ind til tv for at se disney og spise slik

heise

Anmeld

17. september 2010

Chamomile

Vi plejer at hygge med slik og Disney Sjov, det er Celina glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.