Artiklen om de skræmte og travle jordemødre!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. september 2010

VIPpigen

Det er bestemt ikke iorden.

Ja, læs selv og kom med din kommentar

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=9689

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

DK

Uhh så kan man jo kun være glad for at man har valgt at føde hjemme, hvor jordemoderen kun skal være til stedet for een selv, og kan få en kop kaffe og tage det stille og roligt under fødslen!

Anmeld

17. september 2010

Meilby

Puha, det er godt nok skræmmende læsning, når man står og skal føde indenfor de næste uger - og nej det er bestemt ikke iorden!

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

DK skriver:

Uhh så kan man jo kun være glad for at man har valgt at føde hjemme, hvor jordemoderen kun skal være til stedet for een selv, og kan få en kop kaffe og tage det stille og roligt under fødslen!

Vil give dig ret, men frygter også bare alt det som kan gå galt under en fødsel, og man så ikke er på sygehuset, det kan jo også koste liv... Men hold op jeg syntes regeringen er helt forkert på den i at skære i alt dette...

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

Meilby skriver:

Puha, det er godt nok skræmmende læsning, når man står og skal føde indenfor de næste uger - og nej det er bestemt ikke iorden!

tænker det samme, skal dog først føde til december, men det er jo også alligevel lige rundt om hjørnet.... Men forstår godt dem som føder hjemme, og har en jordemoder for sig selv. Og det skriver de også i artiklen at man kan hyre og de råder faktisk til det også en privat jordemoder... Men for pokker det koster jo kassen...

Anmeld

17. september 2010

isimaven

DK skriver:

Helt enig
det virker til at jordemødrene i hjemmefødselsordingen har et arbejdspres der er til at overskue
og jeg føler mig enormt tryg ved at skulle føde hjemme ikke mindst efter denne læsning

Anmeld

17. september 2010

Meilby

VIPpigen skriver:

tænker det samme, skal dog først føde til december, men det er jo også alligevel lige rundt om hjørnet.... Men forstår godt dem som føder hjemme, og har en jordemoder for sig selv. Og det skriver de også i artiklen at man kan hyre og de råder faktisk til det også en privat jordemoder... Men for pokker det koster jo kassen...

Ja for pokker det vidst ikke til at betale sig fra for normale mennesker Men hvis man havde muligheden, ville man da godt nok hyre en privat jordemoder og tage med!

Bare forfærdeligt de kommunale jordemødre skal råde til at hyre jordemødre fra det private, og sige deres job op, fordi de ikke vil have en masse fejl på samvittigheden! Man bliver godt nok skræmt over virkelighedens verden ind imellem!

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

Meilby skriver:

Ja for pokker det vidst ikke til at betale sig fra for normale mennesker Men hvis man havde muligheden, ville man da godt nok hyre en privat jordemoder og tage med!

Bare forfærdeligt de kommunale jordemødre skal råde til at hyre jordemødre fra det private, og sige deres job op, fordi de ikke vil have en masse fejl på samvittigheden! Man bliver godt nok skræmt over virkelighedens verden ind imellem!

Det koster bare... Og ja, hvad hjælper det så at vi har gratis sundhedsvæsen hvis møget ikke fungere... Syntes det er skræmmende at der måske skal lig på bordet før de gør noget, men så igen, det tror jeg desværre ikke er nok alligevel...

Anmeld

17. september 2010

Meilby

VIPpigen skriver:

Det koster bare... Og ja, hvad hjælper det så at vi har gratis sundhedsvæsen hvis møget ikke fungere... Syntes det er skræmmende at der måske skal lig på bordet før de gør noget, men så igen, det tror jeg desværre ikke er nok alligevel...

Nej, er nok desværre ikke en gang nok! Man burde blive politiker! Tror bare ikke lige det er mit fag Desværre!

Anmeld

17. september 2010

mor_sabina

Det er skræmmende at vi skæredr så groft på sundhedsområdet, børneområdet og ældreområdet, synes det er knebent at man kan blive ved med at kalde det en velfærdsstat.

Men vil nu håbe der er en jordmoder til at gribe baby, så må hun ellers godt blive væk under udvidelsesfasen, hun behøver ihvertfald ikke undersøge mig så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.