I tvivl (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Årh må være rart (: Men vi har heller ik været igang så længe men nu når man så håber den er der .. er der langtid til få den endelig svar Hehe

Mange tak

Krydser fingre for jer !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

betiinsen

det tyder på du er gravid da..

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

betiinsen skriver:

det tyder på du er gravid da..

Håber jeg bestemt også selv på.. Men rart hører andres mening

Anmeld

17. september 2010

Amso

Anonym skriver:

Ja har godt hørt det er positiv uandet hvor tydelig stregen er.. Men er bare bange for vi bilder os selv ind den er der.. Men han var slet ik i tvivl om hvor den var da jeg spurgte om han ku se noget.. Og det var samme sted som ´jeg bilder mig selv ind den er der

Jamen har faktisk valgt prøve en ny test fordi jeg har prøvet ja lyder overdrevet men ti af den her slags så sytnes det kunne være rart prøve en anden for se om det måske er den slags tests som ikke kan måle mit hcg som folk kalder det men syntes jo i hvertfald jeg er en del over tid

Nåår på den måde.. Sådan havde jeg det også, med om det var mig selv der bildte mig ind at den svage streg var der.. hehe.. Tog bileder og alt muligt for at se om jeg så stadig kunne se den.. smiler.. og ligeså mange tests som du har taget.. og en hver dag i halvanden uge.. .! Kunne ikke tro mine egne øjne..!

Pøj pøj med det, til jer begge i hvert fald

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Nåår på den måde.. Sådan havde jeg det også, med om det var mig selv der bildte mig ind at den svage streg var der.. hehe.. Tog bileder og alt muligt for at se om jeg så stadig kunne se den.. smiler.. og ligeså mange tests som du har taget.. og en hver dag i halvanden uge.. .! Kunne ikke tro mine egne øjne..!

Pøj pøj med det, til jer begge i hvert fald

Hehe dejligt hører det ikk kun er mig som er lidt "tosset" eheh .

Men ja tror sq nok ikk helt på det så bliver ved sige det er nok bare mig som bilder mig selv ind de er der Hehe..

Men mange tak (:

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Puha .. så har man lige haft kvalme her til aften også.. Og næsten haft opkast.. (undskyld detaljerne)

Så meget tyder da på den er der..

Er forresten også meget træt for tiden.. Hele tiden

Anmeld

17. september 2010

quar20

Vil bare lige fortælle min historie.. =)

Min mens SKU være kommet i Januar..! faktisk d. 4..! Men den kom ikke og jeg tog test efter test efter test..! de var ALLE negative og ikke et glimt af at være positiv..!!

Jeg ringer til lægen og hun tester mig og tager blodprøver.. ALLE NEGATIVE..

D. 24marts tager vi til lægen for at tage " sidste" blodprøve og gra. prøve - hvorefter jeg ville blive sendt til GYN.. Men hov hov KÆMPE postiv test i begge dele..!!

Så det kan altså godt lade sig gøre at kroppen snyder og LIGE pludselig er den bragende positiv..!!

Håber den er der, men test du om et par dage så sku den være mere tydelig..!! =) Ja eller imorgen også med morgenurin.. Venter spændt på en opdatering..

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Vil bare lige fortælle min historie.. =)

Min mens SKU være kommet i Januar..! faktisk d. 4..! Men den kom ikke og jeg tog test efter test efter test..! de var ALLE negative og ikke et glimt af at være positiv..!!

Jeg ringer til lægen og hun tester mig og tager blodprøver.. ALLE NEGATIVE..

D. 24marts tager vi til lægen for at tage " sidste" blodprøve og gra. prøve - hvorefter jeg ville blive sendt til GYN.. Men hov hov KÆMPE postiv test i begge dele..!!

Så det kan altså godt lade sig gøre at kroppen snyder og LIGE pludselig er den bragende positiv..!!

Håber den er der, men test du om et par dage så sku den være mere tydelig..!! =) Ja eller imorgen også med morgenurin.. Venter spændt på en opdatering..

Ej hvor en dejlig sød lille historie .. tillykke med det..

Hvor langt var du henne?

Er jeg utrolig glad for hører egentlig for syntes det er ved være ret mærkelig.. Men vi anede jo en streg.. (Håber vi.. hehe)

Ja vil i hvertfald lige prøve en a dagene.. De må da snart være tydelige hehe..

Og skal nok lige opdaterer når jeg ved mere..

MEn vil da mene min kvalme godt ku vær derfor

Anmeld

18. september 2010

quar20

Anonym skriver:

Ej hvor en dejlig sød lille historie .. tillykke med det..

Hvor langt var du henne?

Er jeg utrolig glad for hører egentlig for syntes det er ved være ret mærkelig.. Men vi anede jo en streg.. (Håber vi.. hehe)

Ja vil i hvertfald lige prøve en a dagene.. De må da snart være tydelige hehe..

Og skal nok lige opdaterer når jeg ved mere..

MEn vil da mene min kvalme godt ku vær derfor

Altså når i begge kan ane to streger, så er den der =) ( håber jeg )

Jamen jeg var ikke andet end 5 uger henne, men kroppen havde simpelthen drillet mig rigtig meget - og jeg tænkte jo straks da jeg ikke fik mens. Jamen øhh så må jeg jo tage en test.. =) hehe.

Men vil egentlig også bare sige at din krop også kan drille ligesom min gjorde.. =) Så nup en test med morgenurin og er den også svag, jamen for vente en 3 dage.. SELVOM det er SKIDE svært at vente.. =)

Glæder mig til opdateringen.. =)

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Altså når i begge kan ane to streger, så er den der =) ( håber jeg )

Jamen jeg var ikke andet end 5 uger henne, men kroppen havde simpelthen drillet mig rigtig meget - og jeg tænkte jo straks da jeg ikke fik mens. Jamen øhh så må jeg jo tage en test.. =) hehe.

Men vil egentlig også bare sige at din krop også kan drille ligesom min gjorde.. =) Så nup en test med morgenurin og er den også svag, jamen for vente en 3 dage.. SELVOM det er SKIDE svært at vente.. =)

Glæder mig til opdateringen.. =)

Den var der sq .. Har lige taget en test idag og den var bragende positiv efter 5 min.. Jubii .. Så nu det vist bare til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.