Hej alle i dejlige damer..
Har skrevet privat da jeg syntes det er pinligt blive ved spørger herinde.. Hehe..
Landet ligger sådan at jeg ik har haft mens siden første dag d 15 juni og sprang derfor over i august.. Bliver ved få negative tests og har ik gået til læge pga jeg troede det var psyken der spildte ind..
Nu har jeg så endnu engang gået to dage over hva jeg skulle og taget en test.. Den er MEGET svag positiv, tog den i morges.. Manden siger han også kan se det.. (ved han kom hjem) kan stadig selv ane den.. Han siger han kan se den selvom den ligger på bordet og står op.. Men er bange for det bare er fordi vi vil det her så gerne.. Har dog ikk tænkt så meget over det de sidste par dage da der er sket meget i vores liv..
Har følgende anderledes ting ved kroppen.. Ved dog ik om det er graviditets tegn: Meget uren hud, tissetrang meget, niv i maven når jeg skal til sove.. Ekstrem hovedpine nogle dage og underlig i maven.. Sveder mere end normalt, hænder der sover en del og bliver MEGET hurtigt sur..
Ville lige hører jeres mening.. Har købt en anden slags test end alle de andre jeg regner med tage imorn tidlig.. Og vil så bestille tid ved en læge snarest muligt..
Men håber da den er der(:
Anmeld