I tvivl (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige damer..

Har skrevet privat da jeg syntes det er pinligt blive ved spørger herinde.. Hehe..

Landet ligger sådan at jeg ik har haft mens siden første dag d 15 juni og sprang derfor over i august.. Bliver ved få negative tests og har ik gået til læge pga jeg troede det var psyken der spildte ind..

Nu har jeg så endnu engang gået to dage over hva jeg skulle og taget en test.. Den er MEGET svag positiv, tog den i morges.. Manden siger han også kan se det.. (ved han kom hjem) kan stadig selv ane den.. Han siger han kan se den selvom den ligger på bordet og står op.. Men er bange for det bare er fordi vi vil det her så gerne.. Har dog  ikk tænkt så meget over det de sidste par dage da der er sket meget i vores liv..

Har følgende anderledes ting ved kroppen.. Ved dog ik om det er graviditets tegn: Meget uren hud, tissetrang meget, niv i maven når jeg skal til sove.. Ekstrem hovedpine nogle dage og underlig i maven.. Sveder mere end normalt, hænder der sover en del og bliver MEGET hurtigt sur..

Ville lige hører jeres mening.. Har købt en anden slags test end alle de andre jeg regner med tage imorn tidlig.. Og vil så bestille tid ved en læge snarest muligt..

Men håber da den er der(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Anonym trådstarter

Har ik et billede af testen da der er for meget blitz på kameraet og ved ikke lige hvordan jeg slår det fra

Anmeld

17. september 2010

SoffiLine

Jeg tisser meget, har gjort det ligesiden jeg blev gravid, har niv i underlivet & sveder mere end normalt. Så hvis du kunne ane en svag streg, ville jeg nok vente nogle dage måske 4 & så ta en ny

Anmeld

17. september 2010

Amso

En streg er en streg, uanset hvor utydelig den er, bare den er det.. Og du er gået over tid jo, så tillykke herfra.  

Hvis det en anden slags test du skal tage i morgen som du siger, må du ikke blive foruroliget hvis ikke den viser posektivt som den idag, der er meget forskel på de forskellige tests, hvornår de kan måle dit hcg ( er det vist det hedder )..

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Jeg tisser meget, har gjort det ligesiden jeg blev gravid, har niv i underlivet & sveder mere end normalt. Så hvis du kunne ane en svag streg, ville jeg nok vente nogle dage måske 4 & så ta en ny

vil helt sikkert også tage en test til den er skam også købt.. men du ved den kære ventetid er sgu lidt svær holde ud engang imellem Men er da glad for hører du har samme tegn så det jo ikke kun mig som tror det kan være derfor

Anmeld

17. september 2010

Noneother

Hvad med at i køber et af de der "clearblue" man kan få i føtex og bilka. Den er digital, og der vil stå gravid eller ikke gravid i displayet.. -Så er i da ikke i tvivl.
 Held og lykke med det hele...

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

En streg er en streg, uanset hvor utydelig den er, bare den er det.. Og du er gået over tid jo, så tillykke herfra.  

Hvis det en anden slags test du skal tage i morgen som du siger, må du ikke blive foruroliget hvis ikke den viser posektivt som den idag, der er meget forskel på de forskellige tests, hvornår de kan måle dit hcg ( er det vist det hedder )..

Ja har godt hørt det er positiv uandet hvor tydelig stregen er.. Men er bare bange for vi bilder os selv ind den er der.. Men han var slet ik i tvivl om hvor den var da jeg spurgte om han ku se noget.. Og det var samme sted som ´jeg bilder mig selv ind den er der

Jamen har faktisk valgt prøve en ny test fordi jeg har prøvet ja lyder overdrevet men ti af den her slags så sytnes det kunne være rart prøve en anden for se om det måske er den slags tests som ikke kan måle mit hcg som folk kalder det men syntes jo i hvertfald jeg er en del over tid

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Hvad med at i køber et af de der "clearblue" man kan få i føtex og bilka. Den er digital, og der vil stå gravid eller ikke gravid i displayet.. -Så er i da ikke i tvivl.
 Held og lykke med det hele...

Hehe dem har vi faktisk også snakket om det var sådan en vi ville have fat i vi har godt set reklamer og syntes de var rigtig smarte.. men vi vidste ikke lige hvor man ku købe dem og tog til apotekektet for vi vi troede vi kunne det der.. men nu ved jeg jo hvor.. Så kan da være jeg lige skal forbi en bilka i aften (:

Anmeld

17. september 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

vil helt sikkert også tage en test til den er skam også købt.. men du ved den kære ventetid er sgu lidt svær holde ud engang imellem Men er da glad for hører du har samme tegn så det jo ikke kun mig som tror det kan være derfor

Kender ikke noget til ventetiden, da jeg ikke planlagde at blive gravid. Pludselig stoppede mens bare & alle symptomer kom. Smiler. Men  fingre for du er gravid!!!

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Kender ikke noget til ventetiden, da jeg ikke planlagde at blive gravid. Pludselig stoppede mens bare & alle symptomer kom. Smiler. Men  fingre for du er gravid!!!

Årh må være rart (: Men vi har heller ik været igang så længe men nu når man så håber den er der .. er der langtid til få den endelig svar Hehe

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.