? Til det med ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Minmio

På mig kommer der nogle "slag" agtige følelser indimellem, ellers hver gang jeg trykker på mine brystvorter med min hånd så gør det også rimelig ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Carina1977

Hej

Jeg kan knapt nok røre mine bryster....de er megaømme, tror aldrig jeg har haft så ømme bryster før :-s det værste er nok brystvorterne. Føles lidt som om at det svider ved brystvorterne og så alligevel ikke....kan ikke rigtig forklare det. Kan i hvert fald ikke klare at få dem mast, så ligger så absolut ikke på maven, når jeg skal sove *griner*

Er efterhånden ret overbevist om at jeg er gravid, symptomerne er blevet ret så kraftige over de sidste 2-3 dage. Og det er ikke kun ømme bryster....er på nippet til at kaste op både morgen og aften. men indtil videre er det ikke blevet til mere end en masse bøvsen *ss*

Nu kom jeg lige på et sidespor *gg* men det er vist individuelt hvordan man oplever ømme bryster...nogen mærker det slet ikke, mens andre får vildt ømme bryster.

Anmeld

28. september 2010

mortilfreja

Jeg har pt enormt ømme bryster og har haft det siden i onsdags og jeg skal ikke teste før på lørdag.. Har før haft ømme bryster op til mens men det er kun 2-3 dage før ikke som nu hvor det er 10 dage før.. Håber meget at det er en graviditet der er årsag til det

Anmeld

28. september 2010

Laura.

Jeg er 14 uger henne og jeg har hverken haft kvalme eller ømme bryster... endnu.. det kan jo nå at komme.. så jeg kan ikke fortælle dig, hvordan det føles..

Anmeld

28. september 2010

Miss BananaHammock

Har kun prøvet at de er ømme ved mens (har ikke været gravid), og det er som andre skriver ligesom blåmærker istedet for brystvorter. Ofte mærker jeg det i badet. Men jeg oplever også ømhed når jeg har dyrket sport, hvis sportsbh'en ikke sidder tæt nok. Så mærkes det på samme måde. Så det kan være svært at vide hvorfor de lige er ømme!

Anmeld

28. september 2010

Tanja1234

Har næsten med det samme haft ømme bryster begge gange.

De er bare ømme og det starter med at de er ømme "nedenunder"

Anmeld

11. oktober 2010

henriette34

Tanja1234 skriver:

Har næsten med det samme haft ømme bryster begge gange.

De er bare ømme og det starter med at de er ømme "nedenunder"

ømme under brystet eller som i ømme/tunge?

Anmeld

11. oktober 2010

Tanja1234

Ømme som i ømme i underkanten af brystet - altså bunden af brysterne hvis det giver nogen mening )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.