? Til det med ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.906 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Anonym trådstarter

Hejsa..

Når i der enten er gravide eller jer der skal ha mens skriver i har ømme bryster,hvordan mener i det så?

Stikker det i dem? jager det i dem? Gør de ondt konstant eller kun engang imellem?

Til de gravide: Havde i ømme bryster som tegn på graviditet? Hvordan var det? Mega av av eller lidt av av eller??

håber i vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Risen

Anonym skriver:

Hejsa..

Når i der enten er gravide eller jer der skal ha mens skriver i har ømme bryster,hvordan mener i det så?

Stikker det i dem? jager det i dem? Gør de ondt konstant eller kun engang imellem?

Til de gravide: Havde i ømme bryster som tegn på graviditet? Hvordan var det? Mega av av eller lidt av av eller??

håber i vil svare

Ja. Husker følelsen som dengang jeg faktisk fik bryster i 13-14 års alderen. Så ømme,, 

Anmeld

17. september 2010

Clilje

Hej

Jeg vil beskrive det som 2 blå mærker.........

Jeg er 13+6 nu, og har haft "ondt" fra uge 4 eller sådan.

God weekend.

Charlotte

Anmeld

17. september 2010

Riksen

Jeg er gravid og sover med sports-bh, fordi mine bryster er SÅÅÅ ømme. Altså det er ikke en konstant smerte, men mere en spændthed, der gør meget ondt, når jeg f.eks. skal vende mig i sengen eller man rammer dem.

Jeg havde ømme bryster næsten fra starten, men det var egentlig den udeblevne mens, der tydede på at jeg var gravid.

Anmeld

17. september 2010

Maalene

Ja, vil også sige de er ligesom to blå mærker

Når man trykker på dem mærkes de ligesådan... Vil ikke sige de gør mega av av, men de gør rimelig av av - ligesom når man trykker hårdt på et blåt mærke

Anmeld

25. september 2010

biimse

I sidste måned var mine brystvorter hævet op til dobbelt størrelse, og de var så ømme, at det generede mig når jeg skulle spænde min jakke, vaske mig, tage bh på, og min kæreste fik ABSOLUT ikke lov til at røre dem..

Gik 10 dage over tid, men så kom mens, og ingen bebs

Anmeld

25. september 2010

biimse skriver:

I sidste måned var mine brystvorter hævet op til dobbelt størrelse, og de var så ømme, at det generede mig når jeg skulle spænde min jakke, vaske mig, tage bh på, og min kæreste fik ABSOLUT ikke lov til at røre dem..

Gik 10 dage over tid, men så kom mens, og ingen bebs

Sådan var det præcist også med mig.. Dog var der en baby her!!  Og nu her hvor jeg ammer er vorterne er stadigvæk et par brunkager!!

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Mine bryster var sådan ømme, ala hvis jeg stødte ind i noget eller tog en bh på så føltes de ømme. Der var ikke "stik" i dem eller smerte på nogen måde..

Anmeld

25. september 2010

FruHolm <3

for mig føltes det lidt som når man lige er blevet stukket med en nål, er glad for de ikke bliver så ømme mere

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

Anonym skriver:

Hejsa..

håber i vil svare

- lige nu har jeg ondt ved bryst vorten når den blir rørt. men det ville jeg indtil videre kalde av , altså jeg kan holde det ud heh ..

5+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.