Kl er 3.30 - jeg kan ikke mere - hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Ni-ko-li-ne

Snuffler25 skriver:

Lige en opdatering Jeg tog til lægen igår - fik en hurtig tid, ville gerne have ham tjekket inden weekenden og ville gerne gøre alt for at næste nat kunne blive ROLIG!

Lægen tjekkede ørerne og der var ingenting. Lyttede på lunger, tjekkede hals og der var heller ingenting. Men han hørte han hostede lidt og snottede, så han mente det nok var fordi at når Nicolaj lå ned, så stoppede næsen til og så blev han vækket af det og måske forskrækket over det..

JEG tror det ligesåvel ka være tigerspring eller en tand på vej eller hvad ved jeg

Men iaftes gav jeg Nicolaj langt varmt bad, masserede ham, legede med ham på puslebordet så han skraldgrinede! Sprøjtede hans næse med saltvand så snottet opløste og derefter sugede jeg snotten ud (det virker faktisk ret smart, sådan en dims man kan købe på apoteket) og så gav jeg ham majsvælling i sofa stille og roligt.. han spiste 200ml !! VILDT Ska siges det kun er 2. gang han får det..

OG OG OG - I nat sov han fra 20.30 til 8 !!! WEEE!! Han har kun været vågen en gang, ved midnatstid i 20 min for at få lidt bryst.. og ellers bare sovet sovet sovet!

FØLER MIG SOM EN NY KVINDE IDAG WEE!

skønt!

vores datter vågner stadig hvis næsen stopper... og det der saltvand gør underværker! eventuelt kan man hæve hovedgædet på sengen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Lige en opdatering Jeg tog til lægen igår - fik en hurtig tid, ville gerne have ham tjekket inden weekenden og ville gerne gøre alt for at næste nat kunne blive ROLIG!

Lægen tjekkede ørerne og der var ingenting. Lyttede på lunger, tjekkede hals og der var heller ingenting. Men han hørte han hostede lidt og snottede, så han mente det nok var fordi at når Nicolaj lå ned, så stoppede næsen til og så blev han vækket af det og måske forskrækket over det..

JEG tror det ligesåvel ka være tigerspring eller en tand på vej eller hvad ved jeg

Men iaftes gav jeg Nicolaj langt varmt bad, masserede ham, legede med ham på puslebordet så han skraldgrinede! Sprøjtede hans næse med saltvand så snottet opløste og derefter sugede jeg snotten ud (det virker faktisk ret smart, sådan en dims man kan købe på apoteket) og så gav jeg ham majsvælling i sofa stille og roligt.. han spiste 200ml !! VILDT Ska siges det kun er 2. gang han får det..

OG OG OG - I nat sov han fra 20.30 til 8 !!! WEEE!! Han har kun været vågen en gang, ved midnatstid i 20 min for at få lidt bryst.. og ellers bare sovet sovet sovet!

FANTASTISK!!! Åååårh, hvor er jeg misundelig!!!

Anmeld

18. september 2010

Snuffler25

Ni-ko-li-ne skriver:

skønt!

vores datter vågner stadig hvis næsen stopper... og det der saltvand gør underværker! eventuelt kan man hæve hovedgædet på sengen:0)

Har du prøvet at suge snotten ud, inden hun skal sove? Super nemt og synes det virker

Anmeld

18. september 2010

Ni-ko-li-ne

Snuffler25 skriver:

Har du prøvet at suge snotten ud, inden hun skal sove? Super nemt og synes det virker

ja vi har forsøgt, men hendes snot er lidt for stift... så den er vi gået væk fra igen

Anmeld

18. september 2010

Snuffler25

Rosa skriver:

FANTASTISK!!! Åååårh, hvor er jeg misundelig!!!

Det er også bare lækkert.. sætter virkelig pris på det! Men ved også at det hurtigt kan vende tilbage til "helvedes nætterne"... så må bare nyde og sætte pris på sådanne nætter når de er der

Anmeld

18. september 2010

Con

Min tanke går så meget mere på, om han har været sulten - altså at han ikke har fået mad nok til at kunne klare natten igennem, det er jo netop derfor mange får roligere børn, når de giver lidt mere bastant mad, som f.eks. vælling. 

At han så stadig tager lidt bryst, kan jo være trygheden/hyggen.

Anmeld

19. september 2010

Snuffler25

Con skriver:

Min tanke går så meget mere på, om han har været sulten - altså at han ikke har fået mad nok til at kunne klare natten igennem, det er jo netop derfor mange får roligere børn, når de giver lidt mere bastant mad, som f.eks. vælling. 

At han så stadig tager lidt bryst, kan jo være trygheden/hyggen.

Ja amningen er gået meget ned ad bakke de sidste par uger.. og når han spiser hos mig om natten er det ikke ret længe.. Men jeg fylder ham godt op inden natten med MME - det har jeg gjort siden han var en måned. Men ja, ka være det ikke var "nok" mere..

Han fik vælling den nat hvor han sov 11 timer og iaftes fik han også vælling og sov også retti godt i nat.. så vælling vil den i hvert fald stå på som aftenflaske fremover

Anmeld

19. september 2010

Corn

Snuffler25 skriver:

Man er SÅ taknemmelig for lidt, når man er mor... Håber det holder ved.

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

Ni-ko-li-ne skriver:

øv, det er bare utroligt hårdt...

jeg ville få hans ører tjekket... der kan godt være væske eller betændelse uden at man umiddelbart tænker over det... om ikke andet så kan man da få udelukket at det er det

Eller bisserne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.