Kl er 3.30 - jeg kan ikke mere - hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Snuffler25

HJÆLP! Det er nu 3-4 nat i træk hvor Nicolaj ikke sover.. han vågner hver time og græder og er umulig.. jeg tager ham over til mig, får ham til at sove og lægger ham så i hans egen seng igen.. og så en time senere tuder han igen..

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind - hvad sker der? HJÆLP!

Han sover i tremmeseng hos os.. og har altid sovet SÅ godt om natten, taget 7-10 timer i træk.. men pludselig vågner han hele tiden!

Er helt færdig og ulykkelig.. please hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

millesofie

Snuffler25 skriver:

HJÆLP! Det er nu 3-4 nat i træk hvor Nicolaj ikke sover.. han vågner hver time og græder og er umulig.. jeg tager ham over til mig, får ham til at sove og lægger ham så i hans egen seng igen.. og så en time senere tuder han igen..

Han sover i tremmeseng hos os.. og har altid sovet SÅ godt om natten, taget 7-10 timer i træk.. men pludselig vågner han hele tiden!

øv bøv

Tinke har også haft disse ture, jeg tror bare det er noget de får en gang i mellem, men man er helt opløst til sidst

men tinke tager det fra 4 dage til 7 dage og så lige så pludseligt som det kom er det væk igen

jeg kan ikke give nogle gode råd men et stort skal du have

Anmeld

17. september 2010

Lone Jakobsen

åh det er bare frygteligt hårdt. rasmus havde det på samme måde. ingen gode råd herfra desværre. men bare husk at få indhentet søvn og evt. få nogen til at aflaste dig lidt

Anmeld

17. september 2010

Ni-ko-li-ne

øv, det er bare utroligt hårdt...

jeg ville få hans ører tjekket... der kan godt være væske eller betændelse uden at man umiddelbart tænker over det... om ikke andet så kan man da få udelukket at det er det

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Ville nok også lige få tjekket bettemandens ører. Ørebørn sover nemlig netop på den måde.

Men han kan også være inde i en periode hvor han bare gør sådan. Det tror jeg de fleste forældre har været igennem...og ja..det er bare så hårdt.
Nu ved jeg ikke lige hvor gammel han er, men jeg ville nu bare lade ham sove hos mig, hvis det er det han har behov for. Det har mine også altid gjort, når de har haft en sådan periode, og så har jeg stille og roligt begyndt at lægge dem tilbage i deres egen seng, når de var begyndt at sove godt om natten igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2010

Eliza/lykke

Snuffler25 skriver:

Hvor gammel er han?

Vågner han bare og vrider sig og småklynker? Eller græder han voldsomt?

Jeg tænker lidt, om du vågner nemt, når han vågner i løbet af natten - og så måske går du over til ham og får ham vækket endnu mere, og han er måske slet ikke vågen - men det kan man nemt tro, at han er?

Måske skal I rykke ham ind på hans eget værelse, hvis vi har pladsen til det.

Ellers er der ikke så meget at gøre, end det du gør. Og jeg ved, det er RØV OG NØGLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg føler med dig - din træthed gør også at du slet ikke kan noget i løbet af dagen, en ond cirkel.

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

Hvor gammel er han? Jeg tænker lidt om det kan være tigerspring?

http://voresborn.dk/babyudvikling/5878-babys-hjerne-en-forunderlig-udvikling?page=2

Anmeld

17. september 2010

Snuffler25

Godmorgen

Tak for jeres svar... ka huske jeg skrev i nat men ku dårligt huske hvad jeg skrev!

Nicolaj er 5 mdr i næste uge...

Jeg har bestilt en tid hos lægen idag kl. 11.30.. jeg vil gerne ha ham tjekket.

Selvom jeg lod ham sove hos mig i nat, så vågnede han alligevel en time efter og græd og græd... Så belastende Tænker MÅSKE det er snot i næsen.. - og når han så ligger ned, så stopper det hele og så bliver han vækket af det og kan ikk trække vejret igennem næsen og bliver forskrækket over det..?

Jeg har været forkølet de sidste dage og tror jeg ka ha smittet ham.. - havde igår aftes givet ham noget saltvandsvæske i næsen for at opløse (gjorde jeg også i nat) + en halv panodil pille i rumpen + en omgang vælling (har han ik fået før) for at bombardere ham lidt med mad så han ik ska vågne af det i hvert fald... Han blev puttet kl. 21 og fortvivlelsen var STOR da han vågnede kl. 22 og bare fortsatte derfra..

Forstår fandme godt at det er blevet brug som tortur middel... mand det er hårdt og ubehageligt  og idag er jeg bare smadret, som om jeg er blevet banket i nat og er bagstiv... sært

Anmeld

17. september 2010

Eliza/lykke

Snuffler25 skriver:

Godmorgen

Tak for jeres svar... ka huske jeg skrev i nat men ku dårligt huske hvad jeg skrev!

Nicolaj er 5 mdr i næste uge...

Jeg har bestilt en tid hos lægen idag kl. 11.30.. jeg vil gerne ha ham tjekket.

Selvom jeg lod ham sove hos mig i nat, så vågnede han alligevel en time efter og græd og græd... Så belastende Tænker MÅSKE det er snot i næsen.. - og når han så ligger ned, så stopper det hele og så bliver han vækket af det og kan ikk trække vejret igennem næsen og bliver forskrækket over det..?

Jeg har været forkølet de sidste dage og tror jeg ka ha smittet ham.. - havde igår aftes givet ham noget saltvandsvæske i næsen for at opløse (gjorde jeg også i nat) + en halv panodil pille i rumpen + en omgang vælling (har han ik fået før) for at bombardere ham lidt med mad så han ik ska vågne af det i hvert fald... Han blev puttet kl. 21 og fortvivlelsen var STOR da han vågnede kl. 22 og bare fortsatte derfra..

Forstår fandme godt at det er blevet brug som tortur middel... mand det er hårdt og ubehageligt  og idag er jeg bare smadret, som om jeg er blevet banket i nat og er bagstiv... sært

JA!!!!!!!!! Tortur - det er nemlig rigtigt. Man bliver helt bims i hovedet, og man er parat til at smide dem ud af vinduet! Bare for at få lov til at sove.

Jeg ved sørme ikke, hvad der er galt med ham.

Elizabeth er 4 mrd og 1 uge nu. Det kan være tigerspring, men det er måske bare en undskyldning. Han kan godt være stoppet i næsen ogvågne af det - han kan godt have ondt i halsen. Men når du har givet ham en panodil, og han stadig vågner efter en time....hmmmmmmmmmmmmm detlyder ikke godt.

Har I putteritual? Det er nu, at de bliver mere og mere bevidste om omverden. Og hvis han "tror", at det bare en er middaglur... og ikke godnat for natten, så kan det være derfor, at han vågner.

Kram til dig

Anmeld

18. september 2010

Snuffler25

Ni-ko-li-ne skriver:

øv, det er bare utroligt hårdt...

jeg ville få hans ører tjekket... der kan godt være væske eller betændelse uden at man umiddelbart tænker over det... om ikke andet så kan man da få udelukket at det er det

Lige en opdatering Jeg tog til lægen igår - fik en hurtig tid, ville gerne have ham tjekket inden weekenden og ville gerne gøre alt for at næste nat kunne blive ROLIG!

Lægen tjekkede ørerne og der var ingenting. Lyttede på lunger, tjekkede hals og der var heller ingenting. Men han hørte han hostede lidt og snottede, så han mente det nok var fordi at når Nicolaj lå ned, så stoppede næsen til og så blev han vækket af det og måske forskrækket over det..

JEG tror det ligesåvel ka være tigerspring eller en tand på vej eller hvad ved jeg

Men iaftes gav jeg Nicolaj langt varmt bad, masserede ham, legede med ham på puslebordet så han skraldgrinede! Sprøjtede hans næse med saltvand så snottet opløste og derefter sugede jeg snotten ud (det virker faktisk ret smart, sådan en dims man kan købe på apoteket) og så gav jeg ham majsvælling i sofa stille og roligt.. han spiste 200ml !! VILDT Ska siges det kun er 2. gang han får det..

OG OG OG - I nat sov han fra 20.30 til 8 !!! WEEE!! Han har kun været vågen en gang, ved midnatstid i 20 min for at få lidt bryst.. og ellers bare sovet sovet sovet!

FØLER MIG SOM EN NY KVINDE IDAG WEE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.