Ni-ko-li-ne skriver:
øv, det er bare utroligt hårdt...
jeg ville få hans ører tjekket... der kan godt være væske eller betændelse uden at man umiddelbart tænker over det... om ikke andet så kan man da få udelukket at det er det
Lige en opdatering
Jeg tog til lægen igår - fik en hurtig tid, ville gerne have ham tjekket inden weekenden og ville gerne gøre alt for at næste nat kunne blive ROLIG!
Lægen tjekkede ørerne og der var ingenting. Lyttede på lunger, tjekkede hals og der var heller ingenting. Men han hørte han hostede lidt og snottede, så han mente det nok var fordi at når Nicolaj lå ned, så stoppede næsen til og så blev han vækket af det og måske forskrækket over det..
JEG tror det ligesåvel ka være tigerspring eller en tand på vej eller hvad ved jeg 
Men iaftes gav jeg Nicolaj langt varmt bad, masserede ham, legede med ham på puslebordet så han skraldgrinede! Sprøjtede hans næse med saltvand så snottet opløste og derefter sugede jeg snotten ud (det virker faktisk ret smart, sådan en dims man kan købe på apoteket) og så gav jeg ham majsvælling i sofa stille og roligt.. han spiste 200ml !! VILDT
Ska siges det kun er 2. gang han får det..
OG OG OG - I nat sov han fra 20.30 til 8 !!! WEEE!! Han har kun været vågen en gang, ved midnatstid i 20 min for at få lidt bryst.. og ellers bare sovet sovet sovet!
FØLER MIG SOM EN NY KVINDE IDAG WEE!
Anmeld