Bomst84 skriver:
Jeg har det desværre på samme måde. Faktisk sover jeg lige for tiden det meste af min fritid væk. Det er så rart bare at sove. Men jeg ved jo også godt at det ikke er holdbart i længden.
Min dejlige kæreste er rigtig god til at gøre mig glad og få mig til at smile - han er i disse tider virkelig på overarbejde hvad det angår. Men det er rart for både han og jeg tænker så på noget andet
Vi er blevet insemineret for første gang i slutningen af sidste uge. Allerede fra i tirsdags har jeg haft voldsom kvalme, ekstrem sult, en hel del mens smerter og næsten konstant hovedepine. Alligevel tror jeg ikke en døjt på det. Jeg er så bange for at det bare er eftervirkningerne af hormonerne eller det blot er kroppen / pshyken der spiller mig et puds. Men jeg håber da alligevel lidt.
Havde du også kvalme og alt det efter inseminationen? Hmm, egentlig kan jeg ikke rigtig bruge symptomerne til noget - de har alligevel været der næsten siden vi startede PB.
Undskyld, mit indlæg er vidst ik til nogen hjælp, men du skal i hvert fald bare vide at du ikke er alene

Tillykke med jeres forsøg - så har vi testdag næsten samtidig
Efter sidste insemination pletblødte jeg og jeg havde ret mange underlivskramper.. Denne gang har der indtil videre ikke været noget, så det vælger jeg at tolke som et godt tegn
Jeg kender godt lysten til bare at sove tiden væk - de her 14 dages ventetid er ulidelige!! Men som du selv skriver er det nok en rigtig dårlig løsning. Jeg kan virkelig mærke, at mit humør sviger meget - de sidste par dage har jeg været ret modløs og i dag er jeg glad og positiv. Men jeg tror desværre, at vi må acceptere disse humørsvingninger som en del af processen
Det er bare surt, at processen er så frygtelig hård at komme igennem - men jeg håber, at vi begge ender med små søde sommerbabyer næste år:-) Og indtil da må vi nyde vores dejlige mænd, som heldigvis gør det hele lidt lettere:-)
Det er dejligt at vide, at jeg ikke er alene med alle mine tanker og humørsvigninger
Kram fra Lisbeth
Anmeld