Hvordan bevarer man håbet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Lisbeth1985

Bomst84 skriver:

Jeg har det desværre på samme måde. Faktisk sover jeg lige for tiden det meste af min fritid væk. Det er så rart bare at sove. Men jeg ved jo også godt at det ikke er holdbart i længden.

Min dejlige kæreste er rigtig god til at gøre mig glad og få mig til at smile - han er i disse tider virkelig på overarbejde hvad det angår. Men det er rart for både han og jeg tænker så på noget andet

Vi er blevet insemineret for første gang i slutningen af sidste uge. Allerede fra i tirsdags har jeg haft voldsom kvalme, ekstrem sult, en hel del mens smerter og næsten konstant hovedepine. Alligevel tror jeg ikke en døjt på det. Jeg er så bange for at det bare er eftervirkningerne af hormonerne eller det blot er kroppen / pshyken der spiller mig et puds. Men jeg håber da alligevel lidt.

Havde du også kvalme og alt det efter inseminationen? Hmm, egentlig kan jeg ikke rigtig bruge symptomerne til noget - de har alligevel været der næsten siden vi startede PB.

Undskyld, mit indlæg er vidst ik til nogen hjælp, men du skal i hvert fald bare vide at du ikke er alene

Tillykke med jeres forsøg - så har vi testdag næsten samtidig Efter sidste insemination pletblødte jeg og jeg havde ret mange underlivskramper.. Denne gang har der indtil videre ikke været noget, så det vælger jeg at tolke som et godt tegn Jeg kender godt lysten til bare at sove tiden væk - de her 14 dages ventetid er ulidelige!! Men som du selv skriver er det nok en rigtig dårlig løsning. Jeg kan virkelig mærke, at mit humør sviger meget - de sidste par dage har jeg været ret modløs og i dag er jeg glad og positiv. Men jeg tror desværre, at vi må acceptere disse humørsvingninger som en del af processen Det er bare surt, at processen er så frygtelig hård at komme igennem - men jeg håber, at vi begge ender med små søde sommerbabyer næste år:-) Og indtil da må vi nyde vores dejlige mænd, som heldigvis gør det hele lidt lettere:-)

Det er dejligt at vide, at jeg ikke er alene med alle mine tanker og humørsvigningerKram fra Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

MM1987

Lige nu er jeg desværre kun i stand til at svare "at jeg ved hvordan du har det, og føler med dig"!!

Jeg har en anderledes følelse denne gang, jeg er frygteligt bange for ikke at blive gravid, - sådan virkelig bange. Jeg føler det er min eneste chance... Måske fordi jeg har fået afvide at det ikke er sikkert der er nogen gode æg næste gang...

Rigtig meget held og lykke med behandlingen, håber snart at alle i "vores" gruppe får de 2 streger - det er for hårdt at blive ved med...

Anmeld

18. september 2010

Miia90

Jeg kigger trofast med

vi skal til og igang med iui.behandlingen, skal starte på pillerne imorgen ikk bange for det vi skal igemmen, men mega mange for vi aldrig for vores ønske baby i armen.

vi fejler ingenting og kæresten og super svømmer som er bedre end gemmenittet

ved hvordan du har det. det virker så uvirkelig at man for sit eget barn , men det er meget naturlig aldrig for

Anmeld

18. september 2010

Lisbeth1985

Mia Maia skriver:

Lige nu er jeg desværre kun i stand til at svare "at jeg ved hvordan du har det, og føler med dig"!!

Jeg har en anderledes følelse denne gang, jeg er frygteligt bange for ikke at blive gravid, - sådan virkelig bange. Jeg føler det er min eneste chance... Måske fordi jeg har fået afvide at det ikke er sikkert der er nogen gode æg næste gang...

Rigtig meget held og lykke med behandlingen, håber snart at alle i "vores" gruppe får de 2 streger - det er for hårdt at blive ved med...

Det kan jeg virkelig godt forstå, at du er. Jeg krydser fingre for, at dit guldæg bliver til den dejligste lille sommerbabyJeg sender dig de kærligste tanker og en hel pose babystøv

Anmeld

18. september 2010

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Jeg kigger trofast med

vi skal til og igang med iui.behandlingen, skal starte på pillerne imorgen ikk bange for det vi skal igemmen, men mega mange for vi aldrig for vores ønske baby i armen.

vi fejler ingenting og kæresten og super svømmer som er bedre end gemmenittet

ved hvordan du har det. det virker så uvirkelig at man for sit eget barn , men det er meget naturlig aldrig for

Held og lykke med behandlingen

Anmeld

18. september 2010

Miia90

mange tak søde. for du for to fine steger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.