Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grube1984 skriver: Super.. Så er vi enige 1000 tak for hjælpen... Det gjorde lige dagen nemmere for mine to mænd imorgen
Super.. Så er vi enige 1000 tak for hjælpen... Det gjorde lige dagen nemmere for mine to mænd imorgen
Dejligt God weekend, når I kommer dertil...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis han var kørt direkte fra arbejde, til dagpleje også hjem.. så ja..
Men fra arbejde og hjem og dagpleje.. nej desværre
Baagøe skriver: Dejligt God weekend, når I kommer dertil...
grube1984 skriver: Næh... men man skal lærer så længe man lever..
Næh... men man skal lærer så længe man lever..
Det er jo det
grube1984 skriver: Hmm... Mig og kæresten er mega i tvivl, så nu håber vi at der er nogen af jer som kan hjælpe..Kæresten skal hente sønnike imorgen i dagplejen.. men han har firmabilen, da jeg skal bruge vores bil på arbejde (og vores tider er forskudt, så han kan ikke bruge vores). 'Mit spørgsmål er så.... Han får fri kl 12.. Må han gerne hente vores søn i dagplejen senere på dagen i firmabilen? Altså når han først har "stillet" bilen hjemme efter fyraften og kører i den igen?Håber det gir mening.. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe..
Hmm... Mig og kæresten er mega i tvivl, så nu håber vi at der er nogen af jer som kan hjælpe..Kæresten skal hente sønnike imorgen i dagplejen.. men han har firmabilen, da jeg skal bruge vores bil på arbejde (og vores tider er forskudt, så han kan ikke bruge vores). 'Mit spørgsmål er så.... Han får fri kl 12.. Må han gerne hente vores søn i dagplejen senere på dagen i firmabilen? Altså når han først har "stillet" bilen hjemme efter fyraften og kører i den igen?Håber det gir mening.. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe..
grube1984 skriver: Jo tak og i lige måde
Jo tak og i lige måde
Tak
Laulund87 skriver: Det er jo det
grube1984 skriver: Hehe.. God weekend til dig og din kære datter
Hehe.. God weekend til dig og din kære datter
Tak i lige måde da
Laulund87 skriver: Tak i lige måde da
Karo skriver: Nej, det må han ikke
Nej, det må han ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128