Falck eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Pige2009

Har en førstehjælpskasse herhjemme og så er den ged vist barberet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Pige2009

Har en førstehjælpskasse herhjemme og så er den ged vist barberet

Anmeld

16. september 2010

Noneother

Ja så skete det hos os - jeg blev ringet op af sød sælger fra Falck, som altid kunne snakke for sin sag.. Endte med at sige ja, til noget som vi faktisk har snakket om vi ikke behøvede..

Har dog ikke skrevet under på noget (endnu) - så når jeg modtager brevet, men jeg ringe derind og sige fra eller til..

Hvad med Jer?? Har I tager imod det baby-tilbud Falck giver til forældre??? (- det viser sig at de samarbejder med BabySam)..

Jeg havde et falck abonnement engang. meeen..

-Jeg havde mistet mit medlemskort, så jeg bad om nyt 3 gange.. Fik det aldrig.

-De tog ikke telefonen når jeg skulle bruge dem (skulle hjem fra skadestuen en sen nat)

-Det viste sig at det slet ikke dækkede på den måde jeg havde fået fortalt i telefonen.

Så når vi dertil at jeg siger fuck det, og ringer og meddeler dem, at jeg ikke gider ha´abonnement hos dem mere.
1 måneds tid senere går vi ind i et nyt år, så i min postkasse ligger der nyt medlemskort med tilhørende regning.

-Og så var der ellers balladen med at skulle overbevise dem om at jeg ikke ville betale, fordi jeg HAVDE opsagt min abonnement, og i øvrigt ikke brugte deres L***
Det røg både til RKI og alt muligt, før de endelig fattede det.

Kort sagt: De får ikke en anbefaling herfra!!

Anmeld

17. september 2010

Steph_Laurits

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh altså - satser også på at vi siger nej tak til det når brevet kommer, han var bare ikke til at komme af med i telefonen... Men vist de gør det mindste med at høve penge eller sende noget andet endn brevet, så skal jeg nok være den første til at sige noget..

Jeg har selv lige arbejdet for Falck som telefonsælger

Og det papir du får ud er en bindende kontrakt, ønsker man at få abonnementet så skal man intet gøre når man får kontrakten da det kører automatisk så. Men ønsker du det ikke kan du ringe til Falck indenfor 14 dge og opsige (går ud fra de har samme principper uanset afdeling)

Anmeld

17. september 2010

Ni-ko-li-ne

vi sagde ja, men fik det kun brugt een gang og sagde det derfor op...

i vores var en masse goder, men de oplyser ikke dem alle i telefonen... det hele står skrevet i det materiale man får

Anmeld

17. september 2010

Nadia&Daniel

Har lige snakket med deres kundeservice - man skal vente til brevet kommer - og så opsige det. Istedet for at droppe at sende det til os og så spare det papir..

Mandens kommentar da han kom hjem (og jeg havde fortalt det): "man kan da heller ikke lad dig være alene hjemme" - sagt med et stort smil på læben. Men måtte lige rose mig selv bagefter overfor ham: "jamem en sælger fra woman ringede bagefter (2 min. efter jeg havde lagt på)- der sagde jeg nej"  dygtig nadia

Anmeld

17. september 2010

oo

ja vi modtog det og vores plan var egentlig at sige ja, men fåååårk de er nogle fuckhoveder hos Falck!!!

først opdager jeg at de har tilmeldt sig pbs betaling på min konto inden vi overhovedet har underskrevet kontrakten. så ringer jeg og siger, at vi faktisk slet ikke har MODTAGET kontrakten endnu, så hvad søren har de gang i?! nåh, det måtte jeg undskylde, men hende jeg talte med kunne ikke hjælpe, men hvis den ikke var kommet fredag, skulle jeg ringe på et andet nummer og få den tilsendt. jeg ringer så fredag og taler med en der lyder som om han har røget lidt for meget hash - han fatter ikke en meter og blir ved at sige at jeg jo har underskrevet kontrakten den det og det - et tidspunkt hvor vi ikke engang havde lavet den midlertidige kontrakt endnu  nåh men han ville så sende en ny kontrakt. istedet får vi pakken med alt det duller man må LÅNE ind ad døren. så jeg ringer IGEN og siger at vi for satan da ikke har fået nogen kontrakt, så nu må de liiiige klappe hesten en gang. Vi ender med at være rigtig irriterede og begynder at tale med folk i vores omgangskreds der også har børn og de fortæller om hvor dårlig Falcks service er, fx det med at de henter een i lægebil/ambulance....det gør de altså ikke ALTID, og hvis de gør kan man godt komme til at vente i timevis på den bil! Alle de fine ting man må LÅNE af dem, er jo ting man har købt i forvejen, og de skal desuden afleveres tilbage når kontrakten udløber. nåh men, vi havde egentlig også primært tænkt os at tilmelde os, så vi kunne få et kursus i spædbarns førstehjælp, så vi går ind på deres hjemmeside for at finde ud af hvornår det kursus er og hvad det koster i sig selv. men deres hjemmeside er lavet så "smart" at man ikke kan se noget som helst uden at være medlem af Falck  Så Søren ringer til dem og forklarer dem hele situationen og spørger hvornår det kursus så ligger. der går en rum tid, for det er åbenbart ikke så let at slå op i deres system..hmmm...og så får vi at vide at det næste kursus tættest på os (faaborg-sydfyn) ligger i et sted i midtjylland (nu kan jeg ikke huske byen) den 4. november. jamen SØDE venner....der kører vi sgu nok ikke hen når vi HAR et spædbarn og tager et firetimers kursus!! Så siger Søren, at han ikke vil have det fordømte abonnement alligevel - der har vi modtaget en kontrakt - og at vi har fået den her store pakke, som vi simpelthen nægter at betale porto for at sende tilbage (de havde jo sendt den inden vi havde underskrevet kontrakten). nåh, men så kunne han da aflevere den på en Falck station...fint, hvor er der en Falck station i nærheden af Faaborg? jae....det kunne hun så ikke lige finde ud af, for det kan de åbenbart HELLER ikke slå op i deres smarte system..WHAT?! Søren finder selv ud af at der er en i Svendborg og tager derhen for at aflevere, men ender med at stå udenfor døren i temmelig lang tid fordi ingen vil lukke ham ind - efter omkring tyve minutter/en halv time kommer der en og spørger hvad han skal (da er der gået massere af mennesker forbi indenfor allerede) og så får han efter noget tøven lov til at aflevere boksen. to dage efter modtager vi en ny kontrakt

ja, så jeg kan ikke anbefale Falck overhovedet!!

Anmeld

17. september 2010

Nadia&Daniel

Tjuhl skriver:

ja vi modtog det og vores plan var egentlig at sige ja, men fåååårk de er nogle fuckhoveder hos Falck!!!

først opdager jeg at de har tilmeldt sig pbs betaling på min konto inden vi overhovedet har underskrevet kontrakten. så ringer jeg og siger, at vi faktisk slet ikke har MODTAGET kontrakten endnu, så hvad søren har de gang i?! nåh, det måtte jeg undskylde, men hende jeg talte med kunne ikke hjælpe, men hvis den ikke var kommet fredag, skulle jeg ringe på et andet nummer og få den tilsendt. jeg ringer så fredag og taler med en der lyder som om han har røget lidt for meget hash - han fatter ikke en meter og blir ved at sige at jeg jo har underskrevet kontrakten den det og det - et tidspunkt hvor vi ikke engang havde lavet den midlertidige kontrakt endnu  nåh men han ville så sende en ny kontrakt. istedet får vi pakken med alt det duller man må LÅNE ind ad døren. så jeg ringer IGEN og siger at vi for satan da ikke har fået nogen kontrakt, så nu må de liiiige klappe hesten en gang. Vi ender med at være rigtig irriterede og begynder at tale med folk i vores omgangskreds der også har børn og de fortæller om hvor dårlig Falcks service er, fx det med at de henter een i lægebil/ambulance....det gør de altså ikke ALTID, og hvis de gør kan man godt komme til at vente i timevis på den bil! Alle de fine ting man må LÅNE af dem, er jo ting man har købt i forvejen, og de skal desuden afleveres tilbage når kontrakten udløber. nåh men, vi havde egentlig også primært tænkt os at tilmelde os, så vi kunne få et kursus i spædbarns førstehjælp, så vi går ind på deres hjemmeside for at finde ud af hvornår det kursus er og hvad det koster i sig selv. men deres hjemmeside er lavet så "smart" at man ikke kan se noget som helst uden at være medlem af Falck  Så Søren ringer til dem og forklarer dem hele situationen og spørger hvornår det kursus så ligger. der går en rum tid, for det er åbenbart ikke så let at slå op i deres system..hmmm...og så får vi at vide at det næste kursus tættest på os (faaborg-sydfyn) ligger i et sted i midtjylland (nu kan jeg ikke huske byen) den 4. november. jamen SØDE venner....der kører vi sgu nok ikke hen når vi HAR et spædbarn og tager et firetimers kursus!! Så siger Søren, at han ikke vil have det fordømte abonnement alligevel - der har vi modtaget en kontrakt - og at vi har fået den her store pakke, som vi simpelthen nægter at betale porto for at sende tilbage (de havde jo sendt den inden vi havde underskrevet kontrakten). nåh, men så kunne han da aflevere den på en Falck station...fint, hvor er der en Falck station i nærheden af Faaborg? jae....det kunne hun så ikke lige finde ud af, for det kan de åbenbart HELLER ikke slå op i deres smarte system..WHAT?! Søren finder selv ud af at der er en i Svendborg og tager derhen for at aflevere, men ender med at stå udenfor døren i temmelig lang tid fordi ingen vil lukke ham ind - efter omkring tyve minutter/en halv time kommer der en og spørger hvad han skal (da er der gået massere af mennesker forbi indenfor allerede) og så får han efter noget tøven lov til at aflevere boksen. to dage efter modtager vi en ny kontrakt

Årh nej - han snakkede godt om PBS - men jeg sagde at de INTET skulle gør, før jeg havde givet sagt god for noget som helst.. Håber han holder sit ord..

Anmeld

17. september 2010

lenaogkenn

vi har været så tilfredse med vores abbonoment. der fulgte første  hjælps kursus for babyer og småbørn, det var for 2 voksne. det ville vi aldrig have undværret.

de har også hentet medicin på nat apoteket for os en enkelt gang. plus de 20% rabat hos babysam når man viser falck kortet.

og deres service har været fantastisk. så jeg syntes bestemt man får rigtig mange gode ting for få penge ved at sige ja tak.

Anmeld

22. september 2010

Nadia&Daniel

Tjuhl skriver:

Ihhh så kom den s.... pakke fra Falck - selvom han lovede i telefonen, ikke at sende andet end brevet.....

Har vente i 23 min. på at de tog telefonen i kundeservice, og ham jeg fik var helt væk...

Til sidst måtte jeg sige: "jeg er gravid og skal føde om 6 uger, så har ikke tid til det her, nu synes jeg bare du skal ordnet de papir din kollega ikke kunne finde ud af, og så stopper vi samtalen her - tak"....

Og skal selvfølgelig selv ned og aflever pakken til Falck (dårlig service) - så nu må vi se om de vil tage imod den.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.