ja vi modtog det og vores plan var egentlig at sige ja, men fåååårk de er nogle fuckhoveder hos Falck!!!
først opdager jeg at de har tilmeldt sig pbs betaling på min konto inden vi overhovedet har underskrevet kontrakten. så ringer jeg og siger, at vi faktisk slet ikke har MODTAGET kontrakten endnu, så hvad søren har de gang i?! nåh, det måtte jeg undskylde, men hende jeg talte med kunne ikke hjælpe, men hvis den ikke var kommet fredag, skulle jeg ringe på et andet nummer og få den tilsendt. jeg ringer så fredag og taler med en der lyder som om han har røget lidt for meget hash - han fatter ikke en meter og blir ved at sige at jeg jo har underskrevet kontrakten den det og det - et tidspunkt hvor vi ikke engang havde lavet den midlertidige kontrakt endnu
nåh men han ville så sende en ny kontrakt. istedet får vi pakken med alt det duller man må LÅNE ind ad døren. så jeg ringer IGEN og siger at vi for satan da ikke har fået nogen kontrakt, så nu må de liiiige klappe hesten en gang. Vi ender med at være rigtig irriterede og begynder at tale med folk i vores omgangskreds der også har børn og de fortæller om hvor dårlig Falcks service er, fx det med at de henter een i lægebil/ambulance....det gør de altså ikke ALTID, og hvis de gør kan man godt komme til at vente i timevis på den bil! Alle de fine ting man må LÅNE af dem, er jo ting man har købt i forvejen, og de skal desuden afleveres tilbage når kontrakten udløber. nåh men, vi havde egentlig også primært tænkt os at tilmelde os, så vi kunne få et kursus i spædbarns førstehjælp, så vi går ind på deres hjemmeside for at finde ud af hvornår det kursus er og hvad det koster i sig selv. men deres hjemmeside er lavet så "smart" at man ikke kan se noget som helst uden at være medlem af Falck
Så Søren ringer til dem og forklarer dem hele situationen og spørger hvornår det kursus så ligger. der går en rum tid, for det er åbenbart ikke så let at slå op i deres system..hmmm...og så får vi at vide at det næste kursus tættest på os (faaborg-sydfyn) ligger i et sted i midtjylland (nu kan jeg ikke huske byen) den 4. november. jamen SØDE venner....der kører vi sgu nok ikke hen når vi HAR et spædbarn og tager et firetimers kursus!! Så siger Søren, at han ikke vil have det fordømte abonnement alligevel - der har vi modtaget en kontrakt - og at vi har fået den her store pakke, som vi simpelthen nægter at betale porto for at sende tilbage (de havde jo sendt den inden vi havde underskrevet kontrakten). nåh, men så kunne han da aflevere den på en Falck station...fint, hvor er der en Falck station i nærheden af Faaborg? jae....det kunne hun så ikke lige finde ud af, for det kan de åbenbart HELLER ikke slå op i deres smarte system..WHAT?! Søren finder selv ud af at der er en i Svendborg og tager derhen for at aflevere, men ender med at stå udenfor døren i temmelig lang tid fordi ingen vil lukke ham ind - efter omkring tyve minutter/en halv time kommer der en og spørger hvad han skal (da er der gået massere af mennesker forbi indenfor allerede) og så får han efter noget tøven lov til at aflevere boksen. to dage efter modtager vi en ny kontrakt 
ja, så jeg kan ikke anbefale Falck overhovedet!!
Anmeld