Nadia&Daniel skriver:
Ja så skete det hos os - jeg blev ringet op af sød sælger fra Falck, som altid kunne snakke for sin sag.. Endte med at sige ja, til noget som vi faktisk har snakket om vi ikke behøvede..
Har dog ikke skrevet under på noget (endnu) - så når jeg modtager brevet, men jeg ringe derind og sige fra eller til..
Hvad med Jer?? Har I tager imod det baby-tilbud Falck giver til forældre??? (- det viser sig at de samarbejder med BabySam)..
Vi er medlem af falck. knap 700 for et år det er altså billigt syntes jeg.
Og vi har virkelig haft nytte af det, især da vi ikke havde bil.
Skulle vi til vagtlægen elelr læge med Emil så køre de en. Man skal jo bare ringe til dem og så kommer de og kære en derned og hjem. Og skal man omkring apoteket efter læge så gør de også det.
Og har jeg gæster der kommer til skade, spå henter de også dem (er prøvet) og er jeg på ferie her i danmark og der sker noget så gælder den også der for mig og Emil.
Jeg kan varmt anbefale det, ved ikke med alt det der skal udfyldes...? det gjorde jeg altså ik. Kun mit navn mit barn osv. Så var det det.
Og så 20% når man handler i babysam, bruger jeg dog ik så meget. Men er også en af pluserne hvis man handler der meget.
Jeg ville sige ja hvis jeg var dig.
Anmeld