Falck eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du/I taget imod det baby-tilbud Falck giver til forældre??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.813 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Nadia&Daniel

Ja så skete det hos os - jeg blev ringet op af sød sælger fra Falck, som altid kunne snakke for sin sag.. Endte med at sige ja, til noget som vi faktisk har snakket om vi ikke behøvede..

Har dog ikke skrevet under på noget (endnu) - så når jeg modtager brevet, men jeg ringe derind og sige fra eller til..

Hvad med Jer?? Har I tager imod det baby-tilbud Falck giver til forældre??? (- det viser sig at de samarbejder med BabySam)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Isabella_mor

de skulle skydes.. (jeg har selv ringet abonementer for falck. og det er bare så BØVLET alt det man skal svare på og igennem og så skal man dit og dat og kringle og kroge.... )

køb en pakke plaster og så er den skid slået..

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

isabellamor skriver:

de skulle skydes.. (jeg har selv ringet abonementer for falck. og det er bare så BØVLET alt det man skal svare på og igennem og så skal man dit og dat og kringle og kroge.... )

køb en pakke plaster og så er den skid slået..

Ihhh altså - satser også på at vi siger nej tak til det når brevet kommer, han var bare ikke til at komme af med i telefonen... Men vist de gør det mindste med at høve penge eller sende noget andet endn brevet, så skal jeg nok være den første til at sige noget..

Anmeld

16. september 2010

JustAnotherName

Jeg takkede nej.

De ringede begge gange, da jeg fik barn/børn....

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

Nadia&Daniel skriver:

Ja så skete det hos os - jeg blev ringet op af sød sælger fra Falck, som altid kunne snakke for sin sag.. Endte med at sige ja, til noget som vi faktisk har snakket om vi ikke behøvede..

Har dog ikke skrevet under på noget (endnu) - så når jeg modtager brevet, men jeg ringe derind og sige fra eller til..

Hvad med Jer?? Har I tager imod det baby-tilbud Falck giver til forældre??? (- det viser sig at de samarbejder med BabySam)..

Vi er medlem af falck. knap 700 for et år det er altså billigt syntes jeg.

Og vi har virkelig haft nytte af det, især da vi ikke havde bil.

Skulle vi til vagtlægen elelr læge med Emil så køre de en. Man skal jo bare ringe til dem og så kommer de og kære en derned og hjem. Og skal man omkring apoteket efter læge så gør de også det.

Og har jeg gæster der kommer til skade, spå henter de også dem (er prøvet) og er jeg på ferie her i danmark og der sker noget så gælder den også der for mig og Emil.

Jeg kan varmt anbefale det, ved ikke med alt det der skal udfyldes...? det gjorde jeg altså ik. Kun mit navn mit barn osv. Så var det det.

Og så 20% når man handler i babysam, bruger jeg dog ik så meget. Men er også en af pluserne hvis man handler der meget.

Jeg ville sige ja hvis jeg var dig.

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

Tulipan skriver:

Vi er medlem af falck. knap 700 for et år det er altså billigt syntes jeg.

Og vi har virkelig haft nytte af det, især da vi ikke havde bil.

Skulle vi til vagtlægen elelr læge med Emil så køre de en. Man skal jo bare ringe til dem og så kommer de og kære en derned og hjem. Og skal man omkring apoteket efter læge så gør de også det.

Og har jeg gæster der kommer til skade, spå henter de også dem (er prøvet) og er jeg på ferie her i danmark og der sker noget så gælder den også der for mig og Emil.

Jeg kan varmt anbefale det, ved ikke med alt det der skal udfyldes...? det gjorde jeg altså ik. Kun mit navn mit barn osv. Så var det det.

Og så 20% når man handler i babysam, bruger jeg dog ik så meget. Men er også en af pluserne hvis man handler der meget.

Jeg ville sige ja hvis jeg var dig.

Dette koster 6xx.- for 6 mdr. og 1200.- for et år..

Og det er ikke samme goder som Jeres - der var mange, kan ikke huske dem alle lige nu, men tror manden og jeg er blevet enig om at jeg ringer og siger nej tak imorgen..

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

Nadia&Daniel skriver:

Dette koster 6xx.- for 6 mdr. og 1200.- for et år..

Og det er ikke samme goder som Jeres - der var mange, kan ikke huske dem alle lige nu, men tror manden og jeg er blevet enig om at jeg ringer og siger nej tak imorgen..

Skulle gerne være den samme. Med kørelse osv.

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

Fejl..

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

Tulipan skriver:

Skulle gerne være den samme. Med kørelse osv.

Det er der også med i dette.

Men det koster 6xx.- for 6 mdr. og 1200.- for et år..

Plus det er under 20% i BabySam.. Og så med kørsel, aflevering af medicin og så videre..

Anmeld

16. september 2010

Bellinda89

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh altså - satser også på at vi siger nej tak til det når brevet kommer, han var bare ikke til at komme af med i telefonen... Men vist de gør det mindste med at høve penge eller sende noget andet endn brevet, så skal jeg nok være den første til at sige noget..

Min kæreste arbejder for falck & det er sandsynligvis en kontrakt du har sagt ja til.!

Du bliver nok nødt til at bruge de 14 dages fortrydelsesret  hvis i vælger ikke at have abonnementet alligevel

Mvh Bellinda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.