Barnevogn hjem.... Hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Karo

sarahb skriver:

hjem med den, det er noget fis det andet. Ligesom de blomster du får på barselsgangen, hjem med dem også

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Tak for jeres svar :-)

Det er bare super mærkeligt at jeg har haft den holdning at den IKKE skal hjem før hun kommer uden at have troen på der sker noget, men alligvel har holdt fast i den holdning. Også lige pludselig i går så vil jeg have den hjem NU..... hmm....  
Når vi  har gået rundt i babysam skal jeg altid liiiiiige over og se den der næsten ligner vores barnevogn......

Men tror jeg henter den på fredag eller lørdag, det er nemlig hyggeligt at gå og nusse rundt og gøre klar synes jeg..

SÅ here i come babysam!!!!

Anmeld

16. september 2010

Mor til prinsessen :-)

thildemus skriver:

Synes bare du skal få den hjem i den tid der passer jer

Bliver lidt arrig over den skrøne - sagt med et glimt i øjet (og grunden til min arrigskab er, at en af mine veninder sagde til mig efter jeg tog min barnevogn hjem "nu er du selv skyld i det, hvis du mister barnet"). Så skulle der være nogen der selv var skyld i at miste .... hmmmm. Det at miste er hårdt under alle omstændigheder, og om tro mig om der står en barnevogn i garagen eller ej har INGEN betydning!

åååhhhh gud nej det var ikke særlig pænt sagt..... lige en krammer fra mig 
Men ja jeg tror heller ikke på hvis der sker noget er det barnevognens skyld.... Men er ikke sjovt at tænke på det at miste i det hele taget, men slet ikke sjovt at få af vide det er din skyld hvis det sker på grund af barnevognen........

Håber du er okay i hvert fald.......

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Ja, hent den dog! Så kan du gå og ae den og nusse på den - det ville jeg gøre.

Som mange andre skriver: det er nok ikke barnevognens skyld, hvis der skulle ske noget med baby. Og hvad gør dem, der er flergangsfødende? De har jo for det meste alt udstyret hjemme og det gælder da især barnevognen, så det er da bare med at hente den, så du kan nyde den

Anmeld

16. september 2010

thildemus

82TI skriver:

åååhhhh gud nej det var ikke særlig pænt sagt..... lige en krammer fra mig 
Men ja jeg tror heller ikke på hvis der sker noget er det barnevognens skyld.... Men er ikke sjovt at tænke på det at miste i det hele taget, men slet ikke sjovt at få af vide det er din skyld hvis det sker på grund af barnevognen........

Håber du er okay i hvert fald.......

Ja det er jeg, min dreng er sund og rask og næsten 3 nu Bliver bare stadig arrig, når der er nogen der prøver at bilde gravide ind at de selv kan styre det, som man frygter allermest i al sin gravide glæde. Det at være gravid skal bare altid være dejligt - og jeg håber for alt i verden at jeg får lov til at prøve det igen

Anmeld

16. september 2010

IAH

Hent den... det er jo noget ammestue-sludder det andet.

Det er jo heller ikke storken, der kommer med barnet (længere...)  

Hvis der var noget om skrønen, ville der godt nok være mange fødsler, der gik galt.

Jeg synes ligesom Riksen at du skal nyde ventetiden med barnevognen i hus.

Anmeld

16. september 2010

oo

tag den hjem!!!!!

vi har vores stående herhjemme, den købte jeg af en af pigerne fra NS for fem uger siden og det er sindssygt rart at vide at den er HER og at jeg har fundet ud af hvordan den funker og alting inden jeg står med et spædbarn på armen og skal finde ud af den

Anmeld

16. september 2010

Isabella_mor

vi får barnevognen hjem den 8 oktober. (har termin 6 januar)

fordi at det er min mor der købte den til os, og hun bor helt i jylland og hun kommer herover (kbh) i den weekend og så har hun den med herover.. det er nemmest på den måde.. og så kan man jo også lige kigge lidt på den og sådan noget..

jeg er ikke med på den der med overtro mht barnevognen.. jeg har kun den med at man ikke må putte sengetøj på dynerne før barnet kommer hjem og skal ligge i det.. og så det med at det tager sygdom med hjem fra hospitalet hvis man tager blomsterne med hjem man har fået derinde fra..

Anmeld

16. september 2010

Maddox

Her stod barnevognen klar en måneds tid for lillemandens ankomst.. HELT KLAR - med lagner, dynebetræk, stofble som "hovedpude" og en lille lyseblå bamse dinglende fra kalechen

Men jeg er overhovedet heller ikke overtroisk.. Hvis der er noget galt med barnet, når det bliver født, er det ihvertfald IKKE fordi man har en barnevogn til at stå derhjemme   

Anmeld

16. september 2010

Svei

Alle tre gange havde jeg en ny flot vogn stående måneder inden barnet...jeg tror faktisk at en barnevogn er det mindste problem hvis barnet skulle dø...og ellers kan jeg ikke se hvad der er galt i at købe det inden, det er vidst bar fra den tid hvor der var mere overtro end viden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.