Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: det er bare super fantastisk så føler hun sig tryg ved hende. det er dejligt at aflevere uden ens børn så bliver ked af at man går.
det er bare super fantastisk så føler hun sig tryg ved hende.
det er dejligt at aflevere uden ens børn så bliver ked af at man går.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Ja det er bare så dejligt
Ja det er bare så dejligt
jep rigtig rigtig dejligt.
Mirjam123 skriver: Hej alle sammen..Igår startede Natasja i dagpleje, og der var jeg selvfølgelig med, når det var hendes første dag det gik super godt..Idag sku de så i legestue, så der afleverede jeg hende inde halv ni og hentede hende halv tolv, det var bare gået så godt, hun hyggede sig helt vildt og var ikke ked af det på noget tidspunkt DP roste hende til skyerene og sagde at der var ikke mange børn der tog det så pænt som Natasja gjode og at så sagde hun at jeg godt ku pudse glorien Bare så skønt at ens øjesten er så dygtigBare lige noget glæde fra mig Som er meget stolt af min skønne datter, som sover som en stenKnus Mirjam
Hej alle sammen..Igår startede Natasja i dagpleje, og der var jeg selvfølgelig med, når det var hendes første dag det gik super godt..Idag sku de så i legestue, så der afleverede jeg hende inde halv ni og hentede hende halv tolv, det var bare gået så godt, hun hyggede sig helt vildt og var ikke ked af det på noget tidspunkt DP roste hende til skyerene og sagde at der var ikke mange børn der tog det så pænt som Natasja gjode og at så sagde hun at jeg godt ku pudse glorien Bare så skønt at ens øjesten er så dygtigBare lige noget glæde fra mig Som er meget stolt af min skønne datter, som sover som en stenKnus Mirjam
Samme her. To dage så var Laura kørt ind og har været der hele dagen lige siden
Dejlig datter du har
Baagøe skriver: Samme her. To dage så var Laura kørt ind og har været der hele dagen lige siden Dejlig datter du har
Hun bliver bare stor hva, det må være dejligt at have så dygtig en datter
mullesmith2 skriver: Hun bliver bare stor hva, det må være dejligt at have så dygtig en datter
Mirjam123 skriver: Tak bare dejligt når det går så godt.
Tak bare dejligt når det går så godt.
Ja, skønt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128