Første dag alene i dp/legestue:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Orkide86

Hej alle sammen..

Igår startede Natasja i dagpleje, og der var jeg selvfølgelig med, når det var hendes første dag det gik super godt..

Idag sku de så i legestue, så der afleverede jeg hende inde halv ni og hentede hende halv tolv, det var bare gået så godt, hun hyggede sig helt vildt og var ikke ked af det på noget tidspunkt DP roste hende til skyerene og sagde at der var ikke mange børn der tog det så pænt som Natasja gjode og at så sagde hun at jeg godt ku pudse glorien Bare så skønt at ens øjesten er så dygtig

Bare lige noget glæde fra mig Som er meget stolt af min skønne datter, som sover som en sten

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Orkide86

:-)

Anmeld

17. september 2010

Sees

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Igår startede Natasja i dagpleje, og der var jeg selvfølgelig med, når det var hendes første dag det gik super godt..

Idag sku de så i legestue, så der afleverede jeg hende inde halv ni og hentede hende halv tolv, det var bare gået så godt, hun hyggede sig helt vildt og var ikke ked af det på noget tidspunkt DP roste hende til skyerene og sagde at der var ikke mange børn der tog det så pænt som Natasja gjode og at så sagde hun at jeg godt ku pudse glorien Bare så skønt at ens øjesten er så dygtig

Bare lige noget glæde fra mig Som er meget stolt af min skønne datter, som sover som en sten

Knus Mirjam

SKØNT at det er gået godt - Og rigtig dejligt at få noget ros med på vejen. Der er intet bedre end at aflevere et barn, og kunne gå ubekymret derfra, fordi man ved at barnet bare trives!

Og ja, giv dig selv et skulderklap - Det er jo dig der har gjort hende til den hun er

Anmeld

17. september 2010

Eliza/lykke

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Knus Mirjam

hvor gammel er hun?

Det lyder sørme dejligt, at det er gået godt. Vi skal i VS om 1½ mrd., der er Elizabeth 6 mrd., og jeg er meget spændt på det.

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

Eliza/lykke skriver:

hvor gammel er hun?

Det lyder sørme dejligt, at det er gået godt. Vi skal i VS om 1½ mrd., der er Elizabeth 6 mrd., og jeg er meget spændt på det.

Hun er 10 måneder.. ja det er så skønt..

Og det går stadig så godt

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

det er da dejligt at høre det er gået så godt.

det er super når barnet bliver rost af DPmoren.

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

det er da dejligt at høre det er gået så godt.

det er super når barnet bliver rost af DPmoren.

Ja det er bare så dejligt.

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Ja det er bare så dejligt.

ja...

asta klare det også rigtig godt i DP hun har så gået der siden 11 januar og det er bare gået super lige siden...

håber da det er en rigtig rigtig god DP hun er kommet i

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

ja...

asta klare det også rigtig godt i DP hun har så gået der siden 11 januar og det er bare gået super lige siden...

håber da det er en rigtig rigtig god DP hun er kommet i

Det kan du tro det er.. hun startede i onsdags.. og imorges da jeg afleverede hende blev hun bare så glad da hun så dp så det er bare fantastisk

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Det kan du tro det er.. hun startede i onsdags.. og imorges da jeg afleverede hende blev hun bare så glad da hun så dp så det er bare fantastisk

det er bare super fantastisk så føler hun sig tryg ved hende.

det er dejligt at aflevere uden ens børn så bliver ked af at man går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.