Tante nærig :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Det kan du tro det er...meget sundt endda.
og er man allergiker, så er kokos olier ofte en af de få ting man kan tåle..incl. undertegnede

Ja det har du egentlig ret i , jeg har aldrig tænkt over det men jeg tåler ikke nødder , kokos kan jeg dog godt spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

SussieThyssen

Ja det har du egentlig ret i , jeg har aldrig tænkt over det men jeg tåler ikke nødder , kokos kan jeg dog godt spise

Så kan du sikkert også med fordel bruge fx cremer, shampoo og lignende basseret på kokosolier.

Iøvrigt er kokos ikke i familie med nødder. Det er en palme i sivslægten som alle palmer er, incl. bambus, hvorimod nødder og deres slægtninge er træer

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Så kan du sikkert også med fordel bruge fx cremer, shampoo og lignende basseret på kokosolier.

Iøvrigt er kokos ikke i familie med nødder. Det er en palme i sivslægten som alle palmer er, incl. bambus, hvorimod nødder og deres slægtninge er træer

Jeg bliver klog i dag   Sjovt den hedder en kokos nød egentlig ..

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Jeg bliver klog i dag   Sjovt den hedder en kokos nød egentlig ..

Selve ordet "kokos" kommer så vidt jeg husker af et eller andet indfødt ord et sted i Indonesien, eller sådan et sted..det kan nu også være fra Vestafrika LOL
Det er jo et låneord af ordet Coco, og betyder visit noget i retning af "Hård sten". Kan ikke huske det præcis LOL
Men det har jo været et nemt ord at tage til sig, da de første Europæere stiftede bekendtskab med det.
Sådan er det jo netop med mange af de ord, der kommer udefra og som er lidt underlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.