Tante nærig :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Lady Marion <3

Griner lidt af mig selv og ser min nærige farmor for mig   Har lige stået og blandet min egen musli for at spare penge   Min store teenage dreng er begyndt at ÆDE og jeg mener ÆDE ...  Han er vildt med Musli til morgenmad og som et eftermiddags måltid og jeg syntes det blev lidt dyrt da jeg næsten hveranden dag skulle købe en ny pose .. Nu har jeg lige handlet alm havregryn , grovvalset havregryn , kokos , rosiner , mandler, nødder og tørrede banan skiver .. Lavet en blanding og tror det bliver et hit,, Nemt , sundt og billigt      Lige et spare tip fra tante-nærig til jer ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

oo

oooooh! supertip! Søren har pludselig fået smag for youghurt med müsli, og ja, det er dælme da lidt pebret, når der ryger en halv pose müsli på hver skål youghurt  så tak for tippet

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Tjuhl skriver:

oooooh! supertip! Søren har pludselig fået smag for youghurt med müsli, og ja, det er dælme da lidt pebret, når der ryger en halv pose müsli på hver skål youghurt  så tak for tippet

Det er jo nemlig møg dyrt og de kan jo skubbe uanede mængder ind de mænd   Men det er jo ikke det værste de kan fylde sig med

Anmeld

16. september 2010

oo

Muffi . skriver:

Det er jo nemlig møg dyrt og de kan jo skubbe uanede mængder ind de mænd   Men det er jo ikke det værste de kan fylde sig med

nej, det er jo det - man kan ikke rigtig brokke sig, for det er jo et fint nok måltid, men for satan hvor kan der ryge meget ned! altså en flaske yoggi youghurt kan holde en uge for mit vedkommende, og Søren kan indhalere tre flasker på en weekend

Anmeld

16. september 2010

smokin

hvorfor putter du kokos i? Er det kokos stykker? eller det der i pose?

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Tjuhl skriver:

nej, det er jo det - man kan ikke rigtig brokke sig, for det er jo et fint nok måltid, men for satan hvor kan der ryge meget ned! altså en flaske yoggi youghurt kan holde en uge for mit vedkommende, og Søren kan indhalere tre flasker på en weekend

He he he ,, jeg kan altså også æde uhæmmet meget youghurt , kan godt snuppe 1 l om dagen , bilder mig selv ind det er ok i stedet for slik og kage , Meen     det både feder og er propfyldt med sukker    Det smager jo dejligt , så kan sagtens forstå Søren ..

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Zette skriver:

hvorfor putter du kokos i? Er det kokos stykker? eller det der i pose?

Der er kokos i det han spiser i forvejen , og han er en stor kræsen pind så har puttet lidt kokus mel i   Ved godt det ikke er sundt men hva pokker

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Ja "nød lærer nøgen kvinde at spinde" som bekendt.
Men ja..man kan med fordel blande mange af de mere gængse, men dyre produkter selv.

Ps..kokus er fyldt me fibre, det smager godt, er lidt sødt og så indeholder det både protein og olie..alting godt for kroppen.

Vidste I at en voksen mand rent faktisk kan opretholde livet i årevis på en halv kokosnød om dagen?
I flmen "Papillion", som er bygget på en autentisk historie, overlever straffefangen 5-6 år i fængsel, fordi en "ven" bestikker en fangevogter til at give ham en halv kokosnød om dagen.
Det var almindelig kendt og brugt praksis netop i straffekolonierne på den tid.

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Ja "nød lærer nøgen kvinde at spinde" som bekendt.
Men ja..man kan med fordel blande mange af de mere gængse, men dyre produkter selv.

Ps..kokus er fyldt me fibre, det smager godt, er lidt sødt og så indeholder det både protein og olie..alting godt for kroppen.

Vidste I at en voksen mand rent faktisk kan opretholde livet i årevis på en halv kokosnød om dagen?
I flmen "Papillion", som er bygget på en autentisk historie, overlever straffefangen 5-6 år i fængsel, fordi en "ven" bestikker en fangevogter til at give ham en halv kokosnød om dagen.
Det var almindelig kendt og brugt praksis netop i straffekolonierne på den tid.

Jamen kokos skal han så ha   Anede ikke det var godt for noget

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Muffi . skriver:

Jamen kokos skal han så ha   Anede ikke det var godt for noget

Det kan du tro det er...meget sundt endda.
og er man allergiker, så er kokos olier ofte en af de få ting man kan tåle..incl. undertegnede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.