"Smukke kvinder"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

Hvor vidunderligt positivt.

og en ekstra blomst til de smukke kvinder der ikke er mere.

Hårdt at høre om din lillesøs. Jeg vil tænde et lys for hende.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Ihhh hvor dejligt.

Jamen er det ikke bare dejligt at få sat ord på?
Også selvom det "kun" er herinde 

Jo det er HEEEEEEEELT fantastisk at rose hende offentligt og ikke mindst sætte ord på

Anmeld

16. september 2010

Rsa

Men burde rosen ikke tilsmile dem, som den er myntet på ?

Vi har tit og ofte så travlt i vores liv(incl. mit eget), at vi glemmer at fortælle de mennesker der er omkring os hvor meget de betyder for os og hvilke skønne egenskaber de besidder.

Og er der noget bedre end at få det at vide personligt?

Anmeld

16. september 2010

ekzunz

Så vil jeg sende en hyldest til min skønne smukke søster. Hun betyder alverden for mig, og jeg kan altid være sikker på at hun er der for mig. Da jeg købte et hus som skulle bygges om, flyttede hun hele familien hjem til mig næsten hver weekend i laaang tid så de kunne hjælpe mig med ombygningen. Da jeg manglede et sted at bo, åbnede hun sit hjem for mig og mine 2 børn. Hun er der bare altid Og vi kan grine og hygge os sammen og mine unger elsker MåsDer Dårde....

Og så er jeg velsignet med Tanja (Muffi) som gider at lægge øre til alle mine problemer og især i øjeblikket hvor jeg ikke har det helt let og jeg frygter at jage alle væk med alt mit ævl og kævl - så er hun der bare....

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Så vil jeg sende en hyldest til min skønne smukke søster. Hun betyder alverden for mig, og jeg kan altid være sikker på at hun er der for mig. Da jeg købte et hus som skulle bygges om, flyttede hun hele familien hjem til mig næsten hver weekend i laaang tid så de kunne hjælpe mig med ombygningen. Da jeg manglede et sted at bo, åbnede hun sit hjem for mig og mine 2 børn. Hun er der bare altid Og vi kan grine og hygge os sammen og mine unger elsker MåsDer Dårde....

Og så er jeg velsignet med Tanja (Muffi) som gider at lægge øre til alle mine problemer og især i øjeblikket hvor jeg ikke har det helt let og jeg frygter at jage alle væk med alt mit ævl og kævl - så er hun der bare....

Årh smukke   Tak og i lige måde ,, jeg vil altid være her og lægger meget gerne øre til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.