"Smukke kvinder"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2010

SussieThyssen

"Smukke kvinder", hedder denne tråd.

Lad mig så give en hyldest til alle de smukke kvinder jeg kender.

Og især dem jeg IKKE kender.

Da jeg fik lyst til at skrive dette lille indlæg, tænkte jeg først på at give min hyldest til to vidunderlige kvinder, som jeg elsker ubeskriveligt meget.
Underligt nok havde jeg kontakt med dem begge to i går aftes, med få timers mellemrum, og det synes jeg var helt fantastisk. For det er ikke særligt tit vi snakker sammen og endnu sjældnere vi ses, men endnu engang fandt jeg, at de stærke bånd der binder os sammen, de energier der knytter os til hinanden, er stærkere end tid og rum, og når vi endelig snakker sammen, så tager vi bare tråden op fra sidst, om der så er gået 2 uger eller over et halvt år.
Denne min særlige hyldest går til Madalena og Maria Therese, mine to vidunderlige "søstre" i ånden. To pragtfulde piger, som er med til at gøre verden til et langt smukkere sted at leve.

- Lille sårbare alvorlige Madalena, med det kæmpe store hjerte, der rummer kærlighed nok til hele universet. En Jeanne D'arc, der endnu ikke har fundet sit kald 100% i dette liv. En kvinde der strør roser uden torne på sin vej. Hun er en engel, der breder sine trøstende vinger ud over alle svage og sårede sjæle, og elsker dem uden at stille spørgsmål til deres fejl og synder. Ser hun en tåre, er hun den der samler den, som en kostbar juvel.

- Og stærke, seje Maria Therese, den kvinde der nok kommer tættest på at ligne mig. Lige så mørk i farverne, som jeg er lys. Født lærer, som jeg er, kærlighedsgivende og en sand løvemor over for alle svage, små som store. En kvinde, der bare ikke stikker op for bollemælk, en kampengel ganske som jeg. Sjov og skør, altid parat til latter, en "jeg sætter min hat som jeg vil-pige". En kvinde som tit har kaos i sit eget liv, men ikke har mindre overskud til at elske menneskene, som de nu engang de er. Åben og ærlig og ikke særligt autoritetstro.

Disse to kvinder er mine åndelige søstre, de har aldrig stillet spørgsmål ved deres kærlighed til mig eller min til dem. Og jeg er stolt og glad over at jeg kender dem. De er der altid for mig, ganske som jeg er der for dem.

Da jeg var kommet i seng i nat, lå jeg længe og tænkte på dem, og blev enig med mig selv om, at jeg ville skrive dette indlæg her til morgen.
Og så begyndte jeg at tænke på hvilke andre smukke kvinder jeg kender. Og heriblandt kunne jeg jo nævne min mor, både min ældste og yngste datter, et par chefer jeg har haft, andre veninder og kvinder i min familie og vennekreds, og pludseligt gik det op for mig at alle kvinder er smukke.
Et eller andet sted inde i dem, findes der en smuk juvel, en rose helt unik, ulig nogen anden. Det er bare ikke alle, der har fået foldet denne rose ud.

Derfor er dette ikke bare en hyldest til nogle få smukke kvinder, men en hyldest til alle kvinder på hele jorden, for de er alle sammen, et eller andet sted inden i, ufatteligt smukke.
Også alle I piger herinde

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

SussieThyssen

Hvis andre har en hyldest til "smukke" kvinder, så er I mere end velkomne til at skrive

Anmeld

16. september 2010

Susanne79

fantastisk tråd. Hvorfor roser vi ikke vores smukke kvinder noget mere?

Jeg vil gerne hylde Merete, min dejlige veninde. En smuk person der har gennemgået en smuk forandring fra belastende teenager til voksen kvinde. Jeg har kendt Merete i 5 år og elsker hende højt. Hun var den første der fik kendskab til projekt baby og den første (efter min kæreste) jeg ringede til da jeg stod med to streger. Hun betyder rigtig meget for mig og jeg ved at hun altid vil være der. 

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

fantastisk tråd. Hvorfor roser vi ikke vores smukke kvinder noget mere?

Jeg vil gerne hylde Merete, min dejlige veninde. En smuk person der har gennemgået en smuk forandring fra belastende teenager til voksen kvinde. Jeg har kendt Merete i 5 år og elsker hende højt. Hun var den første der fik kendskab til projekt baby og den første (efter min kæreste) jeg ringede til da jeg stod med to streger. Hun betyder rigtig meget for mig og jeg ved at hun altid vil være der. 

Vidunderligt!

Kom nu piger...send "hyldest-roser" ud til nogle "smukke kvinder" I kender eller har hørt om.

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

Vidunderligt!

Kom nu piger...send "hyldest-roser" ud til nogle "smukke kvinder" I kender eller har hørt om.

Kom nu piger..er der slet ingen kvinder, der har gjort indtryk på jer?

Anmeld

16. september 2010

quar20

Så vil jeg RIGTIG gerne hyle min ELSKEDE dejlige skønne moster..!! Hun har været en mor for mig gennem alle mine 22år, hun er "bedste" til min søn og blir det også til vores kommende..! Hun er en fantastisk kvinde som forstår at kunne arbejde, lave praktiske ting, og samtidig have tid til hele hendes familie..

Der er fuld fart over hende og når hun ligger stille VED vi at den er helt gal.. =) - Hun hjælper ALLE på sin vej ja selv mine "søskende"/Kusiner's venner og veninder som har det svært derhjemme..! Hun tager alle til sig, og kæmper for hvad HUN mener er rigtigt..

Mit mål for livet er at kunne leve som hun gør med job, mand, 3 børn og de løse. =) , hjælpe andre børn ( hun arbejder på Valde - Børnepasningshjem )..!! - Hun har ALTID styr på  alle andre..! Jamen hun er GUDE FANTASTISK...!!

Sender hermed en TRILLION roser til den mest fantastiske kvinde i universet

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

Så vil jeg RIGTIG gerne hyle min ELSKEDE dejlige skønne moster..!! Hun har været en mor for mig gennem alle mine 22år, hun er "bedste" til min søn og blir det også til vores kommende..! Hun er en fantastisk kvinde som forstår at kunne arbejde, lave praktiske ting, og samtidig have tid til hele hendes familie..

Der er fuld fart over hende og når hun ligger stille VED vi at den er helt gal.. =) - Hun hjælper ALLE på sin vej ja selv mine "søskende"/Kusiner's venner og veninder som har det svært derhjemme..! Hun tager alle til sig, og kæmper for hvad HUN mener er rigtigt..

Mit mål for livet er at kunne leve som hun gør med job, mand, 3 børn og de løse. =) , hjælpe andre børn ( hun arbejder på Valde - Børnepasningshjem )..!! - Hun har ALTID styr på  alle andre..! Jamen hun er GUDE FANTASTISK...!!

Sender hermed en TRILLION roser til den mest fantastiske kvinde i universet

Ihhh hvor dejligt.

Jamen er det ikke bare dejligt at få sat ord på?
Også selvom det "kun" er herinde 

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Dejligt dejligt indlæg!!!

Jamen for pokker, der er jo så mange... hvor skal man begynde og hvor skal man ende uden at have glemt nogle?

Min mormor .... som desværre døde alt for tidlig.
Hun havde et virkelig hårdt liv, med voldelig og fordrukken ægtemand, men hun var så fantastisk en kvinde som altid bredte sine arme ud! Altid havde tid til at snakke... bare altid var der.

Min mor ... som er den mest fantastiske mor i verden, som råder og støtter, elsker og giver et spark i numsen når det er nødvendigt. Hun vil altid være der!!!

Min elskede lillesøster ... som desværre også døde alt alt for tidligt. Hun havde en evne til at se alt positivt, selv på de mørkeste dage! En fightervilje uden lige og havde noget der gjorde at ALLE holdt af hende! Hun var fantastisk!

Min svigermor.... fordi hun er sej og sjov! og har givet min mand livet

Min svigerinde (min mands storebrors kone) fordi hun er så sød så sød! Åben, kærlig, sjov, smuk, helt fantastisk...

Og så skal jeg selvfølgelig ikke glemme min egen datter!
LIVA Mit lille livsstykke! Som bringer solen ind i vores liv.

Jeg kunne nok finde mange flere der fortjente en hyldest... men jeg vil stoppe her.

Anmeld

16. september 2010

aarhusmor

Dejlig Tråd

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

TbCp skriver:

Dejligt dejligt indlæg!!!

Jamen for pokker, der er jo så mange... hvor skal man begynde og hvor skal man ende uden at have glemt nogle?

Min mormor .... som desværre døde alt for tidlig.
Hun havde et virkelig hårdt liv, med voldelig og fordrukken ægtemand, men hun var så fantastisk en kvinde som altid bredte sine arme ud! Altid havde tid til at snakke... bare altid var der.

Min mor ... som er den mest fantastiske mor i verden, som råder og støtter, elsker og giver et spark i numsen når det er nødvendigt. Hun vil altid være der!!!

Min elskede lillesøster ... som desværre også døde alt alt for tidligt. Hun havde en evne til at se alt positivt, selv på de mørkeste dage! En fightervilje uden lige og havde noget der gjorde at ALLE holdt af hende! Hun var fantastisk!

Min svigermor.... fordi hun er sej og sjov! og har givet min mand livet

Min svigerinde (min mands storebrors kone) fordi hun er så sød så sød! Åben, kærlig, sjov, smuk, helt fantastisk...

Og så skal jeg selvfølgelig ikke glemme min egen datter!
LIVA Mit lille livsstykke! Som bringer solen ind i vores liv.

Jeg kunne nok finde mange flere der fortjente en hyldest... men jeg vil stoppe her.

Hvor vidunderligt positivt.

og en ekstra blomst til de smukke kvinder der ikke er mere.

Hårdt at høre om din lillesøs. Jeg vil tænde et lys for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.