Hvor længe brugte I vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

LC

Da min datter var 2måneder flyttede hun fra vuggen på vores soveværelse ind på sit eget værelse. Det var ikke fordi hun var for stor til den.

Men jeg sov dårligt når hun lå og snorkede og jeg stoppede med at amme om natten da hun var 1 måned, og da hun var 2 måneder fik hun flaske kl 11 og igen kl 7 så kunne hun lige så godt være på hendes eget værelse - så kunne manden gå ind og give morgen flaske og jeg kunne sove længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

MortilTheodor

Min dreng bliver lige straks 4 mdr og sover stadig i vugge - på eget værelse, regner dog med at flytte ham i tremmeseng i weekenden, når vi har fået købt madrassen  Så har stemt 3-4 mdr.

Anmeld

16. september 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sofus sov i sin vugge til han var 3 1/2måned. Det var en gammel vugge (fra laaaangt tilbage i min familie) så den var ikke stor, og ved 3 1/2 måned kunne han ikke være i den mere.

Han flyttede så over i tremmesengen, og ved samme lejlighed på eget værelse. (Lige ved siden af vores) Det gik helt uden problemer og vi fik alle tre en meget bedre søvn.

Line.

Anmeld

16. september 2010

XXSS

Zette skriver:

Din stemme tæller ikke høhø.... du har et ualmindeligt nemt barn

hihi!

Anmeld

16. september 2010

serinasmor

har aldrig haft en vugge .. kun tremmeseng.. og den sov hun i fra vi kom hjem fra patienthotellet

Anmeld

16. september 2010

Lise

Vi brugte slyngevugge ca 4 måneder. Men efter at have været væk fra den i ni dage på sommerferie, så gad han ikke op i den igen. Så måtte vi have storebrors gamle tremmeseng frem, som han sover skønt i

Anmeld

16. september 2010

MariaJ

Vi har en lille seng på størrelse med en vugge til at sætte fast på siden af dobbeltsengen. Den bruger vi stadig og Johanna er fire en halv måned. Jeg håber vi kan bruge den et stykke tid endnu, for hun er blevet rigtig glad for at ligge i den og hun er bare sådan et barn, der slet ikke er til at få til at sove og vågner hele tiden, så har slet ikke lyst til at skulle introducere en ny seng. Hun kommer over i vores seng i løbet af natten, men bliver lagt i seng i sin egen seng. Begrænsningen her bliver nok også, når hun begynder at hive sig op, for siderne er ikke så høje.

Anmeld

16. september 2010

Gustavsmor

Zette skriver:

er det fordi han ikke er begyndt at hive sig selv op? Eller ?

Tjaaa det er det vel...tror bestemt ikke han kan hive sig op af den. Ej det er jeg sikker på han ikke kan. Men det varer heller ikke længe inden han skal over i tremmesengen.....

Anmeld

16. september 2010

klmf

Skiftede over til sengen, da han var tre måneder, fordi det var bedre for min ryg. Han kunne sagtens have ligget i den flere måneder længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.