Hvor længe brugte I vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Miamaja

En vugge maa kun bruges til baby er ca. 5 mdr. dvs. naar baby begynder at kunne rejse hovedet selv, vende sig og hive sig op med armene.

Saa guldklumpen var 5 mdr da vi vinkede paent farvel til den nuttede lille vugge i sovevaerelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Diana...

Tdittmann skriver:

Har stemt andet da vi slet ikke har brugt vugge - men bare ladet ham sove i liften som vi så satte ned i tremmesengen

samme her.

Anmeld

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi bruger stadig slyngevuggen til middagslure - Jonte er 4,5 mrd nu.

Anmeld

16. september 2010

Gustavsmor

Gustav lå i vuggen til han var 6 mdr, da kom han i tremmesengen på eget værelse. William er 7 mdr nu, og sover stadig i vuggen!

Anmeld

16. september 2010

smokin

Gustavsmor skriver:

Gustav lå i vuggen til han var 6 mdr, da kom han i tremmesengen på eget værelse. William er 7 mdr nu, og sover stadig i vuggen!

er det fordi han ikke er begyndt at hive sig selv op? Eller ?

Anmeld

16. september 2010

sarahb

3-4 mdr. for der kunne han ikke være der længere og det var det perfekte tidspunkt at putte ham i eget værelse og tremmeseng.

Anmeld

16. september 2010

NatasjaL

sebastian var 1 måneed, da han kom i tremmesengen på sit eget værelse og sove

Anmeld

16. september 2010

millesofie

har sagt 2-3 mdr men det var nok mest 2 mdr

jeg fik en lang bebs og så har hun temp, hun bliver helt hys når hun kan ramme kanteten så det giver jo sig selv hvorfor jeg opgav vuggen

Anmeld

16. september 2010

smokin

Fisenberg skriver:

har sagt 2-3 mdr men det var nok mest 2 mdr

jeg fik en lang bebs og så har hun temp, hun bliver helt hys når hun kan ramme kanteten så det giver jo sig selv hvorfor jeg opgav vuggen

det blev Malou også i starten... men nu sover hun i den hver gang hun skal sove.

Anmeld

16. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Første gang brugte vi slet ikke en vugge. Mathilde sov i liften nede i tremmesengen.

Her anden gang, har vi brugt den 3 uger, så ville hun bare ikke ned i den mere! (dont know why). Fra hun var 3 uger, og frem til nu hvor hun er 10 uger, har hun ligget i smørhullet hos os.

Dog er hun netop lige rykket ind på sit eget værelse, i sin egen tremmeseng.

Såå - jeg har stemt 0-1 md

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.