er i syv sind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

Det med utro. HAr du intet bevis, så lad være at bryde hjernen mere med det. Ja lyder hårdt, men er det bedste elllers kan man gå og tænke på det konstant, uden aldrig at finde ud af om der er noget i det.

Ja vi gik fra hinanden, han lovede også en masse, og vil forbedre osv. MEn skete aldrig. Og jeg fik bare nok, og havde også vores søn at tænke på.

Det er så svært at være stærk, men det der gjorde at jeg blev stærk nok, var simpelhen vores søn. En dag gik det bare op for mig at det bare ikke vil være holdbart og et liv for min dreng at skulle vokse op sådan.

For dig er det også svært, det er klart. Men sæt tanken om din datter først, hvordan det vil være for hende. Ved det kan være kanont svært

ja jeg forstår dig godt. det er egentlig det sammen her med at love en masse og ikke holde det.

hun er jo så lille så hun forstår slet ikke noget endnu, men vil jo ikke have hun skal vokse op med en far som lover en masse med ikke holder det. det er der ingen der bliver glade af.

men tænk nu hvis han virkelig har forstået det den her gang, det jeg det jeg tænker hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Vingummien

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg forstår dig godt. det er egentlig det sammen her med at love en masse og ikke holde det.

hun er jo så lille så hun forstår slet ikke noget endnu, men vil jo ikke have hun skal vokse op med en far som lover en masse med ikke holder det. det er der ingen der bliver glade af.

men tænk nu hvis han virkelig har forstået det den her gang, det jeg det jeg tænker hele tiden

Hun forstår mere end du tror

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

Mutti2B skriver:

De mænd er bare goe til at sweet-talke os nogle gange

ja det må man sige han er. 

tænk man skal være så godtroende

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

Hun forstår mere end du tror

også som 9mdr??

ved godt hun kan mærke når jeg er glad og ked af det, men hun ved jo ikke om hun har en far eller om det er normalt med eller uden en far

Anmeld

15. september 2010

Vingummien

mor-til-vanessa skriver:

også som 9mdr??

ved godt hun kan mærke når jeg er glad og ked af det, men hun ved jo ikke om hun har en far eller om det er normalt med eller uden en far

Nej ikke med far, men alt andet. Og går ikke længe før hun opfatter det andet

Anmeld

23. september 2010

line melias mor

er lidt spændt på at hører hvad du er kommet frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.