har lige snakket med vanessa far, som jo er i usa.
vi var egentlig gået fra hinanden, men så er det alligevel været sådan lidt frem og tilbage.
men så ringede jeg til ham, for at sige at det altså var helt slut, og det bare var for sent nu. det var meninge han ville komme tilbage til dk, men altså nu er det 4 mdr siden jeg kom hjem.
han begyndte bare at græde og sige hvad skulle han gøre uden os og han elskede os. og at jeg skulle give ham en ny chance ( dem har han så nok fået 4 af ) og så ville han virkelig bevise at han godt kunne være den mand jeg gerne ville have og gøre alting bedre.
og det gør det sku så meget sværer at sige nej til ham så, selvom ligenu er jeg ret glad når det bare er mig og min datter og det er jo også næsten kun det jeg er vant til. synes sku ikke han var særlig sød da vi var i usa. men altså han er jo stadig far til mit barn og man håber jo altid på det bedste. men ved bare ikke om jeg skal holde til hans lort mere. alt det der op og ned kan jeg bare ikke klare mere. og vil det virkelig ændre sig nu når han siger han tager sig sammen, som han jo har sagt før.
ja jeg er bare i syv sind og har lovet jeg ville sove på det og så ringe i morgen.
knus liv som er mega fortvilet og bare lige skulle ud med det
Anmeld