er i syv sind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2010

mor-til-vanessa

har lige snakket med vanessa far, som jo er i usa.

vi var egentlig gået fra hinanden, men så er det alligevel været sådan lidt frem og tilbage.

men så ringede jeg til ham, for at sige at det altså var helt slut, og det bare var for sent nu. det var meninge han ville komme tilbage til dk, men altså nu er det 4 mdr siden jeg kom hjem.

han begyndte bare at græde og sige hvad skulle han gøre uden os og han elskede os. og at jeg skulle give ham en ny chance ( dem har han så nok fået 4 af ) og så ville han virkelig bevise at han godt kunne være den mand jeg gerne ville have og gøre alting bedre.

og det gør det sku så meget sværer at sige nej til ham så, selvom ligenu er jeg ret glad når det bare er mig og min datter og det er jo også næsten kun det jeg er vant til. synes sku ikke han var særlig sød da vi var i usa. men altså han er jo stadig far til mit barn og man håber jo altid på det bedste. men ved bare ikke om jeg skal holde til hans lort mere. alt det der op og ned kan jeg bare ikke klare mere. og vil det virkelig ændre sig nu når han siger han tager sig sammen, som han jo har sagt før.

ja jeg er bare i syv sind og har lovet jeg ville sove på det og så ringe i morgen. 

knus liv som er mega fortvilet og bare lige skulle ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Mutti2B

Var han dig ikke utro?

Anmeld

15. september 2010

SoffiLine

Det er en svær situation, men mærk efter i dit hjerte. Så er jeg sikker på du finder frem til den bedste løsning for jer alle 3 

Anmeld

15. september 2010

Vingummien

mor-til-vanessa skriver:

har lige snakket med vanessa far, som jo er i usa.

vi var egentlig gået fra hinanden, men så er det alligevel været sådan lidt frem og tilbage.

men så ringede jeg til ham, for at sige at det altså var helt slut, og det bare var for sent nu. det var meninge han ville komme tilbage til dk, men altså nu er det 4 mdr siden jeg kom hjem.

han begyndte bare at græde og sige hvad skulle han gøre uden os og han elskede os. og at jeg skulle give ham en ny chance ( dem har han så nok fået 4 af ) og så ville han virkelig bevise at han godt kunne være den mand jeg gerne ville have og gøre alting bedre.

og det gør det sku så meget sværer at sige nej til ham så, selvom ligenu er jeg ret glad når det bare er mig og min datter og det er jo også næsten kun det jeg er vant til. synes sku ikke han var særlig sød da vi var i usa. men altså han er jo stadig far til mit barn og man håber jo altid på det bedste. men ved bare ikke om jeg skal holde til hans lort mere. alt det der op og ned kan jeg bare ikke klare mere. og vil det virkelig ændre sig nu når han siger han tager sig sammen, som han jo har sagt før.

ja jeg er bare i syv sind og har lovet jeg ville sove på det og så ringe i morgen. 

knus liv som er mega fortvilet og bare lige skulle ud med det

Nu kender jeg ikke hele jeres baggrund.

Men taler af min egen erfaring, og det er at man skal ikke blive ved at give chance, det gjorde jeg. Og nu har jeg en masse ting jeg skal arbejde med, da det virkelig kørte langt ud

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

Nu kender jeg ikke hele jeres baggrund.

Men taler af min egen erfaring, og det er at man skal ikke blive ved at give chance, det gjorde jeg. Og nu har jeg en masse ting jeg skal arbejde med, da det virkelig kørte langt ud

endte det så alligevel med i gik fra hinanden??

i hele det her år har vi set hinanden i 5 uger da jeg var i usa, det var meninge jeg skulle flytte derover og vi skulle bo der, men han havde intet klar som han havde lovet. og tager

altså ikke frem og tilbage, det er ikke godt for min datter. og nu har jeg fået en god tilværelse her.

jamen det er også en lang historie, men er ret sikker på han var mig utro inden jeg kom til usa, selvom han benægter. synes heller ikke altid han behandler mig lige godt og synes heller ikke han gjorde noget for at indhentet det "fortabte" med vores datter. 

så der er mange ting der spiller ind. han siger han vil komme til dk, men altså stoler jo ikke på ham efter alt det og ved ikke om jeg komme til det igen, har det jo godt sådan som det er nu og er træt af at bryde min hjerne med alle de ting. 

men han tikker og ber. så er det altså heller ikke let at være stærk, synes jeg

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

Mutti2B skriver:

Var han dig ikke utro?

jo det tror jeg, men han benægter stadig

Anmeld

15. september 2010

Mutti2B

mor-til-vanessa skriver:

jo det tror jeg, men han benægter stadig

Øv altså! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, andet end at du virkelig skal mærke efter indeni og tænke på din datter og hvad hun skal og ikke skal udsættes for

Sender dig et stort 

Anmeld

15. september 2010

Vingummien

mor-til-vanessa skriver:

endte det så alligevel med i gik fra hinanden??

i hele det her år har vi set hinanden i 5 uger da jeg var i usa, det var meninge jeg skulle flytte derover og vi skulle bo der, men han havde intet klar som han havde lovet. og tager

altså ikke frem og tilbage, det er ikke godt for min datter. og nu har jeg fået en god tilværelse her.

jamen det er også en lang historie, men er ret sikker på han var mig utro inden jeg kom til usa, selvom han benægter. synes heller ikke altid han behandler mig lige godt og synes heller ikke han gjorde noget for at indhentet det "fortabte" med vores datter. 

så der er mange ting der spiller ind. han siger han vil komme til dk, men altså stoler jo ikke på ham efter alt det og ved ikke om jeg komme til det igen, har det jo godt sådan som det er nu og er træt af at bryde min hjerne med alle de ting. 

men han tikker og ber. så er det altså heller ikke let at være stærk, synes jeg

Det med utro. HAr du intet bevis, så lad være at bryde hjernen mere med det. Ja lyder hårdt, men er det bedste elllers kan man gå og tænke på det konstant, uden aldrig at finde ud af om der er noget i det.

Ja vi gik fra hinanden, han lovede også en masse, og vil forbedre osv. MEn skete aldrig. Og jeg fik bare nok, og havde også vores søn at tænke på.

Det er så svært at være stærk, men det der gjorde at jeg blev stærk nok, var simpelhen vores søn. En dag gik det bare op for mig at det bare ikke vil være holdbart og et liv for min dreng at skulle vokse op sådan.

For dig er det også svært, det er klart. Men sæt tanken om din datter først, hvordan det vil være for hende. Ved det kan være kanont svært

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

Mutti2B skriver:

Øv altså! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, andet end at du virkelig skal mærke efter indeni og tænke på din datter og hvad hun skal og ikke skal udsættes for

Sender dig et stort 

ja jeg prøver men han forvirret mig sådan....

synes egentlig jeg var rimelig afklaret men nu er jeg bare mere forvirret

Anmeld

15. september 2010

Mutti2B

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg prøver men han forvirret mig sådan....

synes egentlig jeg var rimelig afklaret men nu er jeg bare mere forvirret

De mænd er bare goe til at sweet-talke os nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.