Hjælp - anyone!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger,

Er der nogen der ligger inde med bogen "I den bedste mening" af Trine Bryld?
Jeg kan ikke låne den på biblo, da der er for lang ventetid, og jeg skal bruge den til et projekt. Har tjekket biblo flere steder i landet, men der er omkring en måneds ventetid som det mindste.. Nogen der kan og vil hjælpe? Vil selvfølgelig betale porto frem og tilbage, hvis nogle har den jeg kan låne...

Jeg kiggede lige på biblioteksoversigten og det ser ud til, at disse 3 steder har den hjemme.

Danmarks pædagogiske bibliotek

Jornalisthøjskolens bibliotek

Proff. højskolen Metropol Frederikberg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kiggede lige på biblioteksoversigten og det ser ud til, at disse 3 steder har den hjemme.

Danmarks pædagogiske bibliotek

Jornalisthøjskolens bibliotek

Proff. højskolen Metropol Frederikberg

Jeg må lige prøve igen så... Måske kan seminariet bestiller den hjem til mig.. Tak for søgningen!

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Super dejligt som I hjælper hianden herinde..det varmer mit hjerte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

Jeg må lige prøve igen så... Måske kan seminariet bestiller den hjem til mig.. Tak for søgningen!

Selv tak da. Jeg søgte på titel på bibliotek.dk Og så ude til højre for hver enkelt bog kan man trykke for at se status for, hvilke af bibliotekerne der har bogen hjemme.

På DPU skal man oprette sig som låner. Det kan gøres elektronisk og tager et døgn.

De andre steder ved jeg ikke helt hvordan det fungerer, men du kan jo selv vælge hvorhen bogen skal sendes går jeg ud fra, når de står på samme liste som de andre. Altså, de må være underlagt samme regler som de kommunale biblioteker når de står på samme oversigt.

Håber du finder den et sted.

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen skriver:

Super dejligt som I hjælper hianden herinde..det varmer mit hjerte.

Kærligst
Sussie

Synes generelt folk hjælper hinanden meget herinde. Det er skønt! Man ved altid hvor man kan få lidt hjælp

Anmeld

16. september 2010

AnneBJ

Selv tak da. Jeg søgte på titel på bibliotek.dk Og så ude til højre for hver enkelt bog kan man trykke for at se status for, hvilke af bibliotekerne der har bogen hjemme.

På DPU skal man oprette sig som låner. Det kan gøres elektronisk og tager et døgn.

De andre steder ved jeg ikke helt hvordan det fungerer, men du kan jo selv vælge hvorhen bogen skal sendes går jeg ud fra, når de står på samme liste som de andre. Altså, de må være underlagt samme regler som de kommunale biblioteker når de står på samme oversigt.

Cool - så har jeg anmodet om oprettelse! Igen tusind tak!

Anmeld

20. september 2010

AnneBJ

DU er en engel! Bogen ankom fra DPU i lørdags, skulle godt nok betale 50,- i forsendelse, men fremfor at købe den er det jo klart at foretrække!
Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

20. september 2010

AnneBJ skriver:

DU er en engel! Bogen ankom fra DPU i lørdags, skulle godt nok betale 50,- i forsendelse, men fremfor at købe den er det jo klart at foretrække!
Tusind tak for hjælpen!

JUBIIIIIIIII!!! SÅDAN! Ja 50 kr er ok...

Glad for jeg kunne hjælpe. Jeg er lidt af en søgehaj

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.