Hjælp - anyone!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. september 2010

AnneBJ

Hej piger,

Er der nogen der ligger inde med bogen "I den bedste mening" af Trine Bryld?
Jeg kan ikke låne den på biblo, da der er for lang ventetid, og jeg skal bruge den til et projekt. Har tjekket biblo flere steder i landet, men der er omkring en måneds ventetid som det mindste.. Nogen der kan og vil hjælpe? Vil selvfølgelig betale porto frem og tilbage, hvis nogle har den jeg kan låne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

mth1987

15. september 2010

AnneBJ

mth1987 skriver:

http://bibliotek.kk.dk/ting/collection/710100%3A22 176730

ved ikk om du får noget ud af den

Desværre for hvis jeg reserverer kommer jeg bare bag i køen..

Men tak for søgningen

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min Tom plejer at finde ALLE muuuuuuuuuuulige bøger herinde:

Antivariat.net

Nemt og hurtigt.

Anmeld

15. september 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Min Tom plejer at finde ALLE muuuuuuuuuuulige bøger herinde:

Antivariat.net

Nemt og hurtigt.

Øv heller ikke ngoet

Men siden er helt sikkert gemt til en anden god gang Tak!

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneBJ skriver:

Øv heller ikke ngoet

Men siden er helt sikkert gemt til en anden god gang Tak!

AIII altså... Der har han ellers fundet ALT muuuuuligt sært. Incl en bog jeg har ledt efter siden jeg var barn... mmm.

Æv altså. Håber du har heldet med dig et andet sted.

Anmeld

15. september 2010

oo

har du prøvet at bestille den hjem via bibliotek.dk? der reservere man i alle landets biblioteker, og der skulle være 113 biblioteker der har bogen, så det skulle da være muligt at få den hjem fra et eller andet sted...

Anmeld

16. september 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

har du prøvet at bestille den hjem via bibliotek.dk? der reservere man i alle landets biblioteker, og der skulle være 113 biblioteker der har bogen, så det skulle da være muligt at få den hjem fra et eller andet sted...

Det har jeg også gjort ja ... Og der er det jeg får mindst 4 ugers ventetid.. Jeg må nok bare indse jeg ikke kanbruge den bog, med mindre jeg vil købe den...

Anmeld

16. september 2010

oo

AnneBJ skriver:

Det har jeg også gjort ja ... Og der er det jeg får mindst 4 ugers ventetid.. Jeg må nok bare indse jeg ikke kanbruge den bog, med mindre jeg vil købe den...

æv hvor træls! men det er nok fordi den film der "eksperimentet" lige er kommet, så styrter folk ud for at læse Tine Brylds bog!

Anmeld

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger,

Er der nogen der ligger inde med bogen "I den bedste mening" af Trine Bryld?
Jeg kan ikke låne den på biblo, da der er for lang ventetid, og jeg skal bruge den til et projekt. Har tjekket biblo flere steder i landet, men der er omkring en måneds ventetid som det mindste.. Nogen der kan og vil hjælpe? Vil selvfølgelig betale porto frem og tilbage, hvis nogle har den jeg kan låne...

Hej, jeg har ikke selv bogen, men søgte lige efter den, på den online boghandel, hvor jeg plejer at købe bøger. Synes ofte de er de billigste at købe hos. Og hvis du bor i nærheden af en af de Cafeer som de arbejder med, så kan den blive leveret dertil gratis, mod du selv henter den.

Jeg er aldrig blevet skuffet ved køb hos dem.

eloung.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.