does not compute

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Milka

LIZO skriver:

nogle børn brokker sig ikke over smerten.. skal du være obs på senere.. liam har snydt os mange gange med det. nok os fordi han ved han så skal ha medecin.. men husk at få en kontrol tid så du sikker på at væsken forsvinder..

men det stakkels pus.. håber snart hun er frisk igen..

vi fik en ny tid til om en måned for at holde øje med væsken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

oo

Milka skriver:

ja, syge børn kan i den grad godt afbryde ens private afslapning

det lyder spændende trine! man kan altså godt gå ud med nattøj på, bare man lige smider en art frakke over, det gjorde jeg i morges

nååååårh jaja, i know - det har jeg gjort det sidste halve år, man kan jo ikke passe andet end nattøj mere det er nok også mere det der med at "gå ud" der er problemet men! Søren har fri imorgen og jeg fik sagt noget med, at så ku vi jo handle sammen, så jeg blir nok tvunget til at komme ned til byen, så sender jeg lige

Anmeld

15. september 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nååååårh jaja, i know - det har jeg gjort det sidste halve år, man kan jo ikke passe andet end nattøj mere det er nok også mere det der med at "gå ud" der er problemet men! Søren har fri imorgen og jeg fik sagt noget med, at så ku vi jo handle sammen, så jeg blir nok tvunget til at komme ned til byen, så sender jeg lige

har du det godt ellers? er du meget besværet af maven?

er forresten igang med the bell jar og fatter simpelten ikke at jeg aldrig har læst sylvia plath før. for jeg elsker, elsker, elsker det!!

Anmeld

15. september 2010

oo

Milka skriver:

har du det godt ellers? er du meget besværet af maven?

er forresten igang med the bell jar og fatter simpelten ikke at jeg aldrig har læst sylvia plath før. for jeg elsker, elsker, elsker det!!

jaaaaa sylvia er dejlig, hende elsker jeg  hendes digt Daddy er fantastisk, man kan finde det på youtube hvor hun selv læser det op

jeg har det godt, men jo jeg er meget besværet. eller, jeg har meget ondt nu, over det hele, der er sådan nogle strenge murrende mens smerter som startede i torsdags og dem har jeg haft 3 dage non stop - og det er jo ikke veer, i know, men jeg er alligevel helt flad fordi de bare sidder der pladask i underlivet og river og flår og jeg kan ikke lide at tage panodiler, for jeg vil godt ligesom have et overblik over om de ændrer sig eller hvad. og så står den helt fast med hovedet sagde jordemoderen igår, og nøøøøj det kan mærkes! det føles som om bundproppen er ved at gå - hvilket den måske også er, men hold da op

Anmeld

15. september 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jaaaaa sylvia er dejlig, hende elsker jeg  hendes digt Daddy er fantastisk, man kan finde det på youtube hvor hun selv læser det op

jeg har det godt, men jo jeg er meget besværet. eller, jeg har meget ondt nu, over det hele, der er sådan nogle strenge murrende mens smerter som startede i torsdags og dem har jeg haft 3 dage non stop - og det er jo ikke veer, i know, men jeg er alligevel helt flad fordi de bare sidder der pladask i underlivet og river og flår og jeg kan ikke lide at tage panodiler, for jeg vil godt ligesom have et overblik over om de ændrer sig eller hvad. og så står den helt fast med hovedet sagde jordemoderen igår, og nøøøøj det kan mærkes! det føles som om bundproppen er ved at gå - hvilket den måske også er, men hold da op

du er jo også ved at være ved vejs ende, kan man sige! er du nervøs? men er det ikke lidt vildt? for på mig virker det som i går du skrev det 'se hvad vi har lavet' indlæg

Anmeld

15. september 2010

oo

Milka skriver:

du er jo også ved at være ved vejs ende, kan man sige! er du nervøs? men er det ikke lidt vildt? for på mig virker det som i går du skrev det 'se hvad vi har lavet' indlæg

neeeeej, jeg er ikke nervøs, jeg er mere spændt. Søren er begyndt at miste forstanden en lille smule denne uge, og han har ellers været så rolig, hvor jeg har været helt ude og skide flere gange...

det er ret vildt, og sådan lidt "jaja, de sir I godt nok vil ske, men jeg er ikke overbevist" agtigt jeg er også overrasket over hvor hurtigt tiden er gået, og det er ret sjovt at læse indlæg fra starten af graviditeten. fx den aften hvor vi lavede babyen, der skrev jeg det indlæg med klokken ti om aftenen pandekager og der afslutter jeg med at sige at sex er godt, selvom vi jo godt ved det ikke er sådan de små børn blir lavet - det er da ret spøjst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.