Nøj hvor jeg er misundelig... Håber snart det er mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Tak søde

Synes også det er rigtig fedt at det lykkedes så hurtigt for jer!

Puha, håber virkelig ikke jeg skal gå i 2 år Men fedt at det så er lykkedes for dem nu.

Og ja, benene og rumpen kommer op i vejret i aften Hvis jeg havde kunnet stå på hovedet, havde jeg gjort det

Haha - hvor er du sød

Er sikker på I nok skal få den denne her gang - for som du selv siger - 3. gang er lykkens gang

Jeg krydser ihvertfald aaaaaaaaaaaaalt hvad jeg kan for at det lykkes for jer - og sender 10000 lastvogne fyyyyldt med babystøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Happiness

Maalene skriver:

Haha - hvor er du sød

Er sikker på I nok skal få den denne her gang - for som du selv siger - 3. gang er lykkens gang

Jeg krydser ihvertfald aaaaaaaaaaaaalt hvad jeg kan for at det lykkes for jer - og sender 10000 lastvogne fyyyyldt med babystøv

Det lyder godt. Jeg åbner alle vinduer og døre

Anmeld

15. september 2010

CamillaValby

for at det lykkes for jer meget snart.

For det er nemlig ikke til at holde ud, vi er i gang med vores 26 måned. Og det er bare minus sjovt.

Så forstår dig godt

Anmeld

15. september 2010

Happiness

CamillaValby skriver:

for at det lykkes for jer meget snart.

For det er nemlig ikke til at holde ud, vi er i gang med vores 26 måned. Og det er bare minus sjovt.

Så forstår dig godt

Puha, det var lang tid. SÅ får jeg det da helt skidt over at være misundelig, nu når jeg selv ik har prøvet længe

og en masse  skal du lige have! Håber virkelig at den snart er der for jer. For det må virkelig være hårdt!

Er du så i behandling nu?

Anmeld

15. september 2010

CamillaValby

MaybeMe skriver:

Puha, det var lang tid. SÅ får jeg det da helt skidt over at være misundelig, nu når jeg selv ik har prøvet længe

og en masse  skal du lige have! Håber virkelig at den snart er der for jer. For det må virkelig være hårdt!

Er du så i behandling nu?

Jeg tror at det er meget naturligt at kvinder tænker meget over sådan noget når det ikke lige går så stærkt

Jeps jeg blev insemineret for 2 gang i fredags, så håber at den er der denne gang.

Men det sjove er at de ikke kan finde nogen grund. Mandens svømmere er super fine og jeg fejler heller intet.

Jeg takker mange gange, og sender også en masse på din vej

Anmeld

15. september 2010

Happiness

CamillaValby skriver:

Jeg tror at det er meget naturligt at kvinder tænker meget over sådan noget når det ikke lige går så stærkt

Jeps jeg blev insemineret for 2 gang i fredags, så håber at den er der denne gang.

Men det sjove er at de ikke kan finde nogen grund. Mandens svømmere er super fine og jeg fejler heller intet.

Jeg takker mange gange, og sender også en masse på din vej

Ja, det er da underligt. Men guskelov for det. Så ved i da, at det er muligt for jer at blive gravide, uden at sku finde donere.

Krydser for at den er der denne gang!

Anmeld

16. september 2010

CmarianN

Puha.... Keder MEGET godt din følelse!!!

Vi har prøvet i et halvt år - og det er skuffende HVER gang der ikke er "bid"

pøj pøj til os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.