MaybeMe skriver:
Først og fremmest, stort tillykke til dem der er blevet gravide 
Men ihhh.... det er så frustrerende at man ikke selv er det endnu
Nu har vi jo kun været i gang siden juli, men stadigvæk... Nu er der flere herinde der er blevet gravide i første hug... Og synes det er rigtig fedt for jer! Meeeennn er simpelhen så misundelig...
Nu har jeg ÆL en af de næste dage, så skal der da rigtig gang i lagnerne, og så må vi håbe der er babystøv i luften, og 3. gang er lykkens gang!
Ville egentligt ik så meget med indlægget, bare komme ud med nogle tanker 
Kan virkelig godt forstå dine frustrationer

Jeg var selv så heldig at få den i første hug i denne her måned, og jeg føler mig VIRKELIG velsignet

Men tro mig, jeg krydser RIGTIG mange fingre og sender aaaalt det babystøv afsted til jer andre i håbet om, at i får de
to streger i næsten omgang

Havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at vi var så heldige at få den i første hug - og vi har et hold venner som det først lykkedes for efter to år, så jeg taget på ingen måde denne graviditet for givet selvom det gik så hurtigt, føler mig som den lykkeligste i hele verden
Føler virkelig med jer skønne piger, som har problemer med at blive gravide, da vi selv har kunnet følge vores venner på tæt hold, men efter to år lykkedes det dem og de venter barn til februar...
Så for ALT i verden - giv ikke op - det skal nok lykkes jer på den ene eller anden måde - håber sådan I allesammen har heldet med jer i denne omgang
Og ellers kan jeg kun sige det samme som Betiinsen, vi brugte også
den med rumpetten i vejret og sex dagligt - men om det har hjulpet ved jeg heller ikke noget om