Nøj hvor jeg er misundelig... Håber snart det er mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Happiness

Først og fremmest, stort tillykke til dem der er blevet gravide

Men ihhh.... det er så frustrerende at man ikke selv er det endnu   Nu har vi jo kun været i gang siden juli, men stadigvæk... Nu er der flere herinde der er blevet gravide i første hug... Og synes det er rigtig fedt for jer! Meeeennn er simpelhen så misundelig...

Nu har jeg ÆL en af de næste dage, så skal der da rigtig gang i lagnerne, og så må vi håbe der er babystøv i luften, og 3. gang er lykkens gang!

Ville egentligt ik så meget med indlægget, bare komme ud med nogle tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Bruus

HØRT! Også stort tillykke til jer heldige derude!!!

Meeeen, jeg håber nu at vi også kan være heldige denne gang. Nu er vi også kun lige gået i gang med projektet (2. forsøg) og ÆL burde komme i morgen, så man har jo lov at håbe

Håber den er der for jer denne gang

Anmeld

15. september 2010

Happiness

Mette:)) skriver:

HØRT! Også stort tillykke til jer heldige derude!!!

Meeeen, jeg håber nu at vi også kan være heldige denne gang. Nu er vi også kun lige gået i gang med projektet (2. forsøg) og ÆL burde komme i morgen, så man har jo lov at håbe

Håber den er der for jer denne gang

Mange tak. Og også  til jer!

Har også ÆL her imorgen eller i overmorgen Så der må meget gerne være meget babystøv i luften, så der er nok til os begge! Og til alle andre derude

Anmeld

15. september 2010

Bruus

MaybeMe skriver:

Mange tak. Og også  til jer!

Har også ÆL her imorgen eller i overmorgen Så der må meget gerne være meget babystøv i luften, så der er nok til os begge! Og til alle andre derude

Tusind tak :-)) Jeg puster en masse babystøv din vej også Held og lykke Så må vi se om vi begge har været heldige om 14 dages tid :-)))

Anmeld

15. september 2010

betiinsen

kan godt forstå dig, og håber meget at den snart er der for jer

Blev selv gravid i første hug, og tror jeg har været meget heldig. Altså vi havde sex 2 dage inden ægløsning og på selve den dag jeg testede det - brugte ægløsningstest. Derudover blev jeg liggende i sengen lidt bagefter med underlivet lidt op ad.

Ved ikke om nogle af tingene havde betydning, men det kan jo være, så håber det kan hjælpe.

Så meget for jer

Anmeld

15. september 2010

Happiness

betiinsen skriver:

kan godt forstå dig, og håber meget at den snart er der for jer

Blev selv gravid i første hug, og tror jeg har været meget heldig. Altså vi havde sex 2 dage inden ægløsning og på selve den dag jeg testede det - brugte ægløsningstest. Derudover blev jeg liggende i sengen lidt bagefter med underlivet lidt op ad.

Ved ikke om nogle af tingene havde betydning, men det kan jo være, så håber det kan hjælpe.

Så meget for jer

Mange tak!

Og stort tillykke med graviditeten!

Tror også jeg ligger mig med benene i vejret i 20 min efter hyggen i aften Selv om det sikkert blir meget underholdende for manden... hehe...

Alle kneb gælder, og hvad så hvis det ikke virker? Så har man da fået lidt skæg ud af det

Anmeld

15. september 2010

betiinsen

hehe ja sådan tænkte jeg også. men husk at tisse efter det, for fik en omgang blærebetændelse også.. hehe.. men tror det virker..

Og 1000 tak, håber snart det er dig også

Anmeld

15. september 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Først og fremmest, stort tillykke til dem der er blevet gravide

Men ihhh.... det er så frustrerende at man ikke selv er det endnu   Nu har vi jo kun været i gang siden juli, men stadigvæk... Nu er der flere herinde der er blevet gravide i første hug... Og synes det er rigtig fedt for jer! Meeeennn er simpelhen så misundelig...

Nu har jeg ÆL en af de næste dage, så skal der da rigtig gang i lagnerne, og så må vi håbe der er babystøv i luften, og 3. gang er lykkens gang!

Ville egentligt ik så meget med indlægget, bare komme ud med nogle tanker

Kan virkelig godt forstå dine frustrationer

Jeg var selv så heldig at få den i første hug i denne her måned, og jeg føler mig VIRKELIG velsignet

Men tro mig, jeg krydser RIGTIG mange fingre og sender aaaalt det babystøv afsted til jer andre i håbet om, at i får de
to streger i næsten omgang

Havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at vi var så heldige at få den i første hug - og vi har et hold venner som det først lykkedes for efter to år, så jeg taget på ingen måde denne graviditet for givet selvom det gik så hurtigt, føler mig som den lykkeligste i hele verden

Føler virkelig med jer skønne piger, som har problemer med at blive gravide, da vi selv har kunnet følge vores venner på tæt hold, men efter to år lykkedes det dem og de venter barn til februar...

Så for ALT i verden - giv ikke op - det skal nok lykkes jer på den ene eller anden måde - håber sådan I allesammen har heldet med jer i denne omgang

Og ellers kan jeg kun sige det samme som Betiinsen, vi brugte også
den med rumpetten i vejret og sex dagligt - men om det har hjulpet ved jeg heller ikke noget om

Anmeld

15. september 2010

Happiness

Maalene skriver:

Kan virkelig godt forstå dine frustrationer

Jeg var selv så heldig at få den i første hug i denne her måned, og jeg føler mig VIRKELIG velsignet

Men tro mig, jeg krydser RIGTIG mange fingre og sender aaaalt det babystøv afsted til jer andre i håbet om, at i får de
to streger i næsten omgang

Havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at vi var så heldige at få den i første hug - og vi har et hold venner som det først lykkedes for efter to år, så jeg taget på ingen måde denne graviditet for givet selvom det gik så hurtigt, føler mig som den lykkeligste i hele verden

Føler virkelig med jer skønne piger, som har problemer med at blive gravide, da vi selv har kunnet følge vores venner på tæt hold, men efter to år lykkedes det dem og de venter barn til februar...

Så for ALT i verden - giv ikke op - det skal nok lykkes jer på den ene eller anden måde - håber sådan I allesammen har heldet med jer i denne omgang

Og ellers kan jeg kun sige det samme som Betiinsen, vi brugte også
den med rumpetten i vejret og sex dagligt - men om det har hjulpet ved jeg heller ikke noget om

Tak søde

Synes også det er rigtig fedt at det lykkedes så hurtigt for jer!

Puha, håber virkelig ikke jeg skal gå i 2 år Men fedt at det så er lykkedes for dem nu.

Og ja, benene og rumpen kommer op i vejret i aften Hvis jeg havde kunnet stå på hovedet, havde jeg gjort det

Anmeld

15. september 2010

FruEllingsen

Kan tydeligt huske følelsen. 

Krydser fingre for at det snart bliver jeres tur til at skulle have en lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.