hvornår må de få vand fra den koldehane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Koen.

Eliza/lykke skriver:

det gør jeg allerede - i 4 mrd nu :-)

Jeg troede bare, at jeg kunne bruge det kolde vand fra hanen op i flasken og pulver i, og så varme det op i micro? Men det kan man ikke måske?

Grøden - der kan jeg da godt tage vandet fra den kolde hane og varme det i micro ikke?

Ja til begge dele som jeg os har skrevet flere gange!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Kantax

Det er også muligt, for jeg fik vist godt nok også besked om, at sundhedsplejerskernes anbefalinger kunne være forskellige. Vi fik bare besked om, at når vandet kom i flasker skulle det altid være kogt, og for mig har det aldrig været et problem at koge vandet og putte det i flasker, som jeg derefter kom i køleskabet.

Alle de tre sundhedsplejerske, jeg har haft, har dog vist været enige om, at vandet skulle koges i flasker, men derimod har de ikke været enige om, hvornår man kunne tilbyde barnet vand fra hanen i kop. Hvis jeg husker rigtigt er anbefalingen i det meste af landet 4 måneder, men i det gamle Sønderjyllands amt var det vist 6 måneder.

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

Eliza/lykke skriver:

det gør jeg allerede - i 4 mrd nu :-)

Jeg troede bare, at jeg kunne bruge det kolde vand fra hanen op i flasken og pulver i, og så varme det op i micro? Men det kan man ikke måske?

Grøden - der kan jeg da godt tage vandet fra den kolde hane og varme det i micro ikke?

det kan og må du sagtens:0)

jeg synes dog det var lettere at koge grøden selv... hvis vi en enkelt gang brugte pulver grød brugte vi el-kedel

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

tak for jeres svar.

Jeg er lidt ved siden af mig selv i dag - lidt langsom i hjernen hi hi hi.

Jeg tror nu, at jeg vil fortsætte med at koge vandet til mine flasker og så lave grøden direkte på den koldehane. Det er nemmere om aftenen, når hun skal have grød der.

Hvilken grød gir I om aftenen?

Anmeld

15. september 2010

serinasmor

Eliza/lykke skriver:

tak for jeres svar.

Jeg tror nu, at jeg vil fortsætte med at koge vandet til mine flasker og så lave grøden direkte på den koldehane. Det er nemmere om aftenen, når hun skal have grød der.

om aftenen gav vi ikke grød men grøntsagsmos ( mest kartoffel tilsat et stykke grøntsag .. hun var helt vild med brokoli)

det var også det vi startede med som første rigtige mad... grøden kom senere her hos os

Anmeld

15. september 2010

Mor til L&S

Eliza/lykke skriver:

tak for jeres svar.

Vi giver Grønsagsmos om aftenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.