hvornår må de få vand fra den koldehane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.084 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Eliza/lykke

som overskriften lyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Koen.

fra 4 mdr!

Anmeld

15. september 2010

rasser32

Eliza/lykke skriver:

som overskriften lyder

Når de er 4 mdr

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

ok takker -

kan jeg så lade vær med at kogevandet, når jeg blander MME og laver grød? Eller må de kun få det i små mængder, som til frokost i et lille glas?

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Eliza/lykke skriver:

ok takker -

kan jeg så lade vær med at kogevandet, når jeg blander MME og laver grød? Eller må de kun få det i små mængder, som til frokost i et lille glas?

jeg har ikke kogt vandet siden hun måtte få det direkte fra hanen, så lad du bare være med det det er tusind gange nemmere at komme ud af døren ovs når de kan få alm vand !

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

lillespurv20 skriver:

jeg har ikke kogt vandet siden hun måtte få det direkte fra hanen, så lad du bare være med det det er tusind gange nemmere at komme ud af døren ovs når de kan få alm vand !

kan man godt blande MME i koldt vand? Jeg mener, klumper det ikke?

Det er jo en del nemmere, at man blot kan fylde vand i flasken med pulver, og så ryst.

Anmeld

15. september 2010

Kantax

Jeg går udfra, at du giver MME fra flaske, og i så fald, skal vandet koges. Du må heller ikke lave grød af vand fra den varme hane, da vand fra den varme hane indeholder flere bakterier end vand fra den kolde hane. Du kan jo evt. bare koge vandet, hælde det op i flaskerne, putte det i køleskabet og så genopvarme det i mikroen, når du skal bruge det. Så slipper du for at vente på, at det skal afkøle hver gang.

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Kantax skriver:

Jeg går udfra, at du giver MME fra flaske, og i så fald, skal vandet koges. Du må heller ikke lave grød af vand fra den varme hane, da vand fra den varme hane indeholder flere bakterier end vand fra den kolde hane. Du kan jo evt. bare koge vandet, hælde det op i flaskerne, putte det i køleskabet og så genopvarme det i mikroen, når du skal bruge det. Så slipper du for at vente på, at det skal afkøle hver gang.

Så er der da noget min SP har misforstået! For hun siger de godt må få vand fra koldtvandshanen som der står i overskriften, også til grød og mme.. det skal bare varmes i mikroen!

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Eliza/lykke skriver:

kan man godt blande MME i koldt vand? Jeg mener, klumper det ikke?

Det er jo en del nemmere, at man blot kan fylde vand i flasken med pulver, og så ryst.

ja du skal bare varme det i mikroen når du har rystet den hva mme bruger du? Vi bruger nan2 og grøn allomin og det klumper ikke !

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

Kantax skriver:

det gør jeg allerede - i 4 mrd nu :-)

Jeg troede bare, at jeg kunne bruge det kolde vand fra hanen op i flasken og pulver i, og så varme det op i micro? Men det kan man ikke måske?

Grøden - der kan jeg da godt tage vandet fra den kolde hane og varme det i micro ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.