Maggieh skriver:
nej jeg følte faktisk heller intet da jeg fik det at vide. kun det at hun har gjort det, havde jeg sleeeet ikke regnet med 
men ja tænker også lidt at han måske vil lade være med at genere mig nu.. det over et år siden det sluttede og han prøver stadig som en sindsyg at såre mig..
og ja tænker også det der med at hold da op hvor jeg bare glad for min nuværende kæreste hehe. ved han aldrig ku finde på at gøre sådan noget. 
Bare lad sagen ligge, det gjorde jeg. Veninden og jeg snakker samme en gang i mellem, men ikke tit. Har også haft den tanke om man kan stole på hende igen, men så alligevel, det er jo bare en fyr, og enda en dum en af slagsen. Så vær glad for du ved hvor du har din nuværende kæreste (lisom jeg
) og lad hende sejle i den sø hvis hun da såå gerne vil spilde sin tid med ham.
Jeg kan så sige at jeg ikke er sluppet af med min ex selvom han har haft flere efter mig, hans venner holder stadig øje med hvad jeg foretager mig, men syntes han mit liv er såå interessant, så skal han da være velkommen, for jeg elsker det liv jeg har fået efter ham, og specielt efter jeg fandt min kæreste, og vi nu venter barn.
Smil af det, og lad det ligge, kan ikke sige andet...

Anmeld