Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Magsen

VIPpigen skriver:

Haha... Har en lignende historie. Veninden fortalte det ikke direkte at hun havde været sammen med min ex, men kan godt ligge 2 og 2 sammen, og kender ham stadig 3 år efter jeg sparkede ham ud, hans tankegang har ikke ændret sig.

Og jeg sad også om jeg skulle blive sur på hende, men kunne jeg bare ikke. Jeg er ovre ham, og faktisk sååå glad for jeg er sluppet af med ham (dog kan han stadig lure om hjørnet, eller hans venner kan. Ja, bogstavligtalt) og har valgt at ville hun spilde tiden med ham, så var det ikke mit problem. Hun har dog selv nu fundet sammen med faderen til hendes datter, og min ex er vidst ikke i billedet længere.

Ved ikke om du kan tillade dig at være sur, jeg er skuffet over en veninde kan gøre det, men jeg er ikke sur fordi jeg er ovre ham. Og kunne bare mærke på mig selv jeg INGENTING følte da jeg fandt ud af det. Istedet var jeg glad for at vende hjem til min nuværende kæreste, og vide hvor godt jeg har fået det sammen med ham

nej jeg følte faktisk heller intet da jeg fik det at vide. kun det at hun har gjort det, havde jeg sleeeet ikke regnet med

men ja tænker også lidt at han måske vil lade være med at genere mig nu.. det over et år siden det sluttede og han prøver stadig som en sindsyg at såre mig..

og ja tænker også det der med at hold da op hvor jeg bare glad for min nuværende kæreste hehe. ved han aldrig ku finde på at gøre sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Magsen

Sanne og Nicklas skriver:

Kunne det tænkes hun har lidt skyldsfølelse.

Hvis jeg var dig ville jeg lægge det bag mig.

jaa.. hun siger at hun ikke har fotalt det fordi hun var såå bange for min reaktion og at hun var bange for at jeg ikke ville være venner med hende mere ..

Anmeld

15. september 2010

Magsen

Jbk skriver:

Er det ikke mest synd for hende at hun gider at knalde dit affald og så ovenikøbet en så sørgelig en....jeg ville ikke gide bruge energi på det....han er jo ikke en del af dig og dit liv...

jo det har du nok ret i. heh

nej det er også rigtigt nok..

Anmeld

15. september 2010

Lotus86

Jeg kan også godt forstå du er lidt såret over at hun ikke har været åben og fortalt dig det, men jeg ville ikke gøre yderligere ved det. Du siger han gør alt hvad han kan for at såre dig, så det her har måske også været et forsøg på det, og så har din veninde haft et svagt øjeblik.

Jeg ville glemme det hvis jeg var dig, og ikke lade ham ødelægge dit venskab.

Anmeld

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Som jeg ser det har du kun ret til at blive sur hvis du stadig har noget noget i klemme med ham. Men eftersom du venter barn med en anden går jeg ikke ud fra det er tilfældet.

Så er det bare frivillig sex mellem 2 voksne mennesker, og så er der ikke noget at tilgive eller blive sur over

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Maggieh skriver:

jaa.. hun siger at hun ikke har fotalt det fordi hun var såå bange for min reaktion og at hun var bange for at jeg ikke ville være venner med hende mere ..

Så syntes jeg altså bare du skal lade det ligge du har jo droppet ham. og hvis det er fordi han vil ødelægge jeres venskab skal han vel ikke have lov til det.

Og hvis det viser sig at de indleder et forhold kan jeg jo godt have forandret sig og være på en anden måde over for din veninde end han var for dig.

følg dit hjerte og lad det lede dig den rette vej

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

Maggieh skriver:

nej jeg følte faktisk heller intet da jeg fik det at vide. kun det at hun har gjort det, havde jeg sleeeet ikke regnet med

men ja tænker også lidt at han måske vil lade være med at genere mig nu.. det over et år siden det sluttede og han prøver stadig som en sindsyg at såre mig..

og ja tænker også det der med at hold da op hvor jeg bare glad for min nuværende kæreste hehe. ved han aldrig ku finde på at gøre sådan noget.

Bare lad sagen ligge, det gjorde jeg. Veninden og jeg snakker samme en gang i mellem, men ikke tit. Har også haft den tanke om man kan stole på hende igen, men så alligevel, det er jo bare en fyr, og enda en dum en af slagsen. Så vær glad for du ved hvor du har din nuværende kæreste (lisom jeg ) og lad hende sejle i den sø hvis hun da såå gerne vil spilde sin tid med ham.

Jeg kan så sige at jeg ikke er sluppet af med min ex selvom han har haft flere efter mig, hans venner holder stadig øje med hvad jeg foretager mig, men syntes han mit liv er såå interessant, så skal han da være velkommen, for jeg elsker det liv jeg har fået efter ham, og specielt efter jeg fandt min kæreste, og vi nu venter barn.

Smil af det, og lad det ligge, kan ikke sige andet...

Anmeld

15. september 2010

Magsen

tak for jeres svar alle sammen !

men det bliver nok ikke til et forhold, da hun har en anden kæreste ..

Anmeld

15. september 2010

Magsen

VIPpigen skriver:

Bare lad sagen ligge, det gjorde jeg. Veninden og jeg snakker samme en gang i mellem, men ikke tit. Har også haft den tanke om man kan stole på hende igen, men så alligevel, det er jo bare en fyr, og enda en dum en af slagsen. Så vær glad for du ved hvor du har din nuværende kæreste (lisom jeg ) og lad hende sejle i den sø hvis hun da såå gerne vil spilde sin tid med ham.

Jeg kan så sige at jeg ikke er sluppet af med min ex selvom han har haft flere efter mig, hans venner holder stadig øje med hvad jeg foretager mig, men syntes han mit liv er såå interessant, så skal han da være velkommen, for jeg elsker det liv jeg har fået efter ham, og specielt efter jeg fandt min kæreste, og vi nu venter barn.

Smil af det, og lad det ligge, kan ikke sige andet...

mh, det lyder nu meget fornuftigt det du siger hehe

mange tak for hjælpen

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

Velbekomme...

Og held og lykke fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.